Stránka 23 z 187
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 27.02.2019 16:04
od TomFocus
finsa ...Neznám teda žádnou větší firmu která by měla auta ve svém vlastnictví,
TO UŽ JE NA MĚ MOC...
Finsa....a úplně nejlepší je operek na auto pro dělníka co v něm stěhuje a nebo taha sekacky
Proboha...kolik aut jsi pořídil do fleetu, když máš takové poznatky. Ani nejde o to kolik jsi jich pořídil, ale s jakym vysledkem jsi operaky ukončil

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 27.02.2019 16:10
od phofy
Finsa: chces vyfotit technicak

bez vratit auto po delnikovi

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 27.02.2019 19:34
od TomFocus
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 27.02.2019 19:39
od Karel2
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 27.02.2019 21:58
od IvanSt
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 28.02.2019 09:09
od Sentik
Jinak teda všeho s mírou.. U našich Focusů/Fiest mne litrovej turbo třívalec zas tak neznepokojuje, ale řešil jsem včera se známým jeho výměnu starý Vitary a ... že nová 2019ka má v sobě litrovej tříválec 81kW, to mě jako dostalo... Tohle bych pak jako ojetinu opravdu kupovat nechtěl.
Štve mě, že je to stejně všechno hlavně z důvodu rozhodnutí EU RVHP Politbyra, co štve, přímo mě to sere

Zákazník a trh jako takovej by si tohle fakt nežádal.
Pokrok a snižování emisí ano, jasně, ale všeho s mírou sakra.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 28.02.2019 09:14
od finsa
phofy, TomFocus:
Bavíme se tu snad o osobácích když řešíme atmosféry vs. downsizované motory, nebo ne?
Samozřejmě že povozy pro dělníky, dodávky a náklaďáky je jiný případ, těch se ale tohle téma netýká.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 28.02.2019 16:52
od Standa.64
[quote="Sentik"]Jinak teda všeho s mírou.. U našich Focusů/Fiest mne litrovej turbo třívalec zas tak neznepokojuje, ale řešil jsem včera se známým jeho výměnu starý Vitary a ... že nová 2019ka má v sobě litrovej tříválec 81kW, to mě jako dostalo... Tohle bych pak jako ojetinu opravdu kupovat nechtěl.
Co je na tom divnýho,že dávají do vitary litrový motor? Vždyť má o více jak 250 Kg menší hmotnost než 1.0 EB focus kombi.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 28.02.2019 18:34
od phofy
finsa píše:phofy, TomFocus:
Bavíme se tu snad o osobácích když řešíme atmosféry vs. downsizované motory, nebo ne?
Samozřejmě že povozy pro dělníky, dodávky a náklaďáky je jiný případ, těch se ale tohle téma netýká.
Ano, bavíme se tu o osobácích, já jsem taky dělník a mám osobní fabii 3

a všechny auta ve firmě máme ve vlastnictví od vedení, až po dělníky... a firmy co dělají podobný obor, tak mají auta ve vlastnictví a nebo dělnické pozice mají ve vlastnictví a vedoucí mají auta na operák.
A víc to asi řešit nechci...
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 28.02.2019 19:16
od Sentik
2 Standa:
Hmotnost je podobná, ale je to třeba proti tomu Focusu relativně dost neforemná krabice... Kupuj co chceš, s litrovým třívalcem to bude zcela jistě lahoda.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 28.02.2019 19:21
od TomFocus
Sentik...co se čílíš, on ti jen uvedl kolik práce má tříválec s Vitarou...né, že je to jeho benzínový sen.
Rvěte se za svoje názory do krve, ale proč pořád podsouváte co nebylo napsáno?!

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 28.02.2019 19:23
od Sentik
No a s plně naloženou Vitarou s přívěsem, což je stav jak to ten známej co jí mění běžně provozoval, to bude na ten litrovej třívalec dlouhodově zajímavej záhul. O to jediný šlo, proto do toho taky znova nepůjde..
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 28.02.2019 19:32
od TomFocus
Přečti si to ti napsal

Vitara váží míň než ff3 1.0EB
Dnešní TB jsou sice výkoné na papíře, ale bez duchu a živé reakce na plyn... udušené emisemi.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 28.02.2019 19:34
od Sentik
Probůh, ty auta váží víceméně stejně (1250 kg +-, dohadovat se tu o pár desetikil nemá smysl) .. Vitara je proti FoFo vyšší, odpor vzduchu bude jinde.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 28.02.2019 19:38
od TomFocus
Převodový poměr?
