Stránka 23 z 84
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 19.10.2011 13:52
od marosnet55
zdenyvm píše:Minulý rok v listopadu, teď jsem se za nima stavil když byli poblíž, zjistili že je tam starý soft a nahráli nový. Který už prý řeší všechny regenerace a taky běh sahary.
Uvidíme co to bude dělat dál, zatím je klid...
For: zdenyvm
Ja som bol u nich 31.5.2011 a sahara mi beží stále občastné cukanie motora tiež registrujem.
že by mali nový software, ktorý rieši tieto problémi.???
Daj vedieť či pomohol.
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 19.10.2011 14:46
od vita_k
To uz meli urcite novy. Zrejme ti to teda s cukanim nepomohlo. Zalezi jak se ti projevuje? BTW sahara si u me dela co chce, ale neresim ji. Je mi to jedno, co si dela...
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 19.10.2011 15:00
od Giggo
Na zimu odpoj saharu a máš pořešeno. V zimě stejně nemá co dochlazovat
Jak ale sleduju, tak FAP Off tu nadělá snad víc problémů než užitku.
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 19.10.2011 15:47
od Raada
K tomu cukani - ja teda DPF jeste mam, ale cukani nepozoruji. Cukalo vam to i pred vykuchanim DPF? Mam mozna najeto malo (cca 75tis. km) a jezdim vetsinou dlouhy trasy.
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 19.10.2011 16:23
od pavel28
Giggo píše:Na zimu odpoj saharu a máš pořešeno. V zimě stejně nemá co dochlazovat
Jak ale sleduju, tak FAP Off tu nadělá snad víc problémů než užitku.
Začínám mít stejný pocit.

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 19.10.2011 19:40
od Dav
No ja mam po vykuchani uz 40tis km a zatim pohoda. Taky me to asi pred 20tis km obcas cuklo, ale vycistil jsem kontak od EGR ( byl cely od spiny ) a ted je klid
Sahara se spusti, jen kdyz to honim, kdyz jezdim kolem 2tis ot/min, tak vubec. Olej nepribyva ani neubyva, spotreba taky OK a to mam stary software, byl jsem tam v.r. 2009.
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 19.10.2011 20:30
od pavel28
Dav píše:No ja mam po vykuchani uz 40tis km a zatim pohoda. Taky me to asi pred 20tis km obcas cuklo, ale vycistil jsem kontak od EGR ( byl cely od spiny ) a ted je klid
Sahara se spusti, jen kdyz to honim, kdyz jezdim kolem 2tis ot/min, tak vubec. Olej nepribyva ani neubyva, spotreba taky OK a to mam stary software, byl jsem tam v.r. 2009.
Kde najdu ty kontakty k EGR ?dík. :oops:máš nějaké foto?
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 19.10.2011 21:09
od V12
Foto nemam, pod mojou kapotou je trochu iny zabozrut. Mozem ale posluzit schemou. Pozor, ten obrazok je "kresleny zo sedadla vodica", dufam, ze pomoze.

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 20.10.2011 08:07
od foki
nektere nemaji kabel ale rovnou zasuvku
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 20.10.2011 10:05
od zdenyvm
Ta zásuvka - konektor by mě taky zajímal! Nevíte někde kde to je na 1,6 80kW? To bych určitě zkusil hned...
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 20.10.2011 13:37
od V12
Je to rovnake pre 66 aj 80 kW. Aspon tak to tvrdi ETIS.
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 20.10.2011 13:48
od zdenyvm
Dobré vědět.... ale kde to najdu...?
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 20.10.2011 16:24
od pavel28
pavel28 píše:bobino_2010 píše:Pro Pavel28. Dnes jsem volal do Bystřice n.P (mám mj. problém se zvyšující hladinou oleje) a taky mi říkali, že by to mohl vyřešit ten nový SW. Vidím, že se taky na to chystáte a jestli jsem to správně pochopil tak mají přijet někde k vám domů?? Já jsem s Hluku a kdyby byla možnost se s nima dohodnout a udělat to i na mém autě .. . Rozhodně by mi to ušetřilo hodně času i peněz. Pokud jsem to špatně pochopil tak se omlouvám a toto ignorujte. Pěkný den.
Ano,pochopil jsi to dobře,mají přijet ,ale technik bude volat, v kolik hod.asi něco mezi 15 až 17.00hod.
Tak včera a ani dnes nikdo nezavolel a nikdo nepřijel .Tak co si o tom mám myslet,už jim přestávám věřit FAPOFF!!
To se přese nedělá,pokud slíbím,tak to splním a nebo se omluvím

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 20.10.2011 19:21
od vita_k
vita_k píše:pavel28 píše:Malinko mimo tému,ale pravdivé.
Jeste nazor k rozhybani VNT vytocenim nad 4000 ot, co je v clanku.
Myslim, ze to je u forda jine. Kdyz je motor vypnuty, tak je tycinka aktuatoru vytazena ven na maximum z aktuatoru asi diky pruzine a jakmile se nastartuje tak se na maximum stahne do aktuatoru. Tim padem si myslim, ze by zareznuti nastat nemelo protoze aktuator nebo pruzina zajisti pruchod vnt pres cely rozsah.
Zkusim si vzpomenout v garazi...
Je to jak jsem psal
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 20.10.2011 20:10
od Dav
Prikladam foto te zasuvky EGR konektoru, da se rozpojit a vycistit. Ale nejvice to bylo spinave, jak je ta kryci buzirka a castecne jsou odhalene vodice. Tama se dostavaji necistoty, mel jsem to i od oleje, asi strikalo odvetrani skrine. Ted to necuka, tak to ani nesleduji, zda je to ciste.
Snad vam to pomuze
