Stránka 22 z 74

Re: Turbo - komu húka krajšie?

Napsal: 28.02.2013 18:46
od rodos15
Zdarec,hodně sem tady toho pročet o houkáni turba.Moje fofo taky jezdí a všichni uhýbají,protože si myslí že jede rychlá :D .Nic méně sem turbo nechal repasovat a výsledek,houká vesele dál,navíc se v tahu přidalo syčení pískání nevím přesně jak to nazvat.Tak abych to shrnul,budu houkat vesele dál. :cry:

Re: Turbo - komu húka krajšie?

Napsal: 01.03.2013 08:41
od Sagic
Je blbost repasovat a jit tak v podstate proti proudu, protoze si myslim ze houkacek je vice nez nehoukacek :mrgreen:

Jinak bych kouknul jestli ti tesni vsechny hadice, netesnost by mohla zpusobovat piskani a syceni.

Re: Turbo - komu húka krajšie?

Napsal: 01.03.2013 14:00
od V12
Sagic píše:protoze si myslim ze houkacek je vice nez nehoukacek
No neviem, vo firme mame momentalne totalnu nadvladu Skodoviek, no ani jedno turbo nesanitkuje a to niektore kusky maju cez 200k km alebo sa k nim blizia. Sanitkujuce P207 boli repasovane a predane v drazbe pred par dnami, spolu s nimi siel aj moj ex sluzobny P307 s repasovanym a znovu pocutelnym turbom. Pred firmou tiez poriadna zmeska ropakov, opat nepocut ziadnu sanitku. Zda sa, ze to sanitkovanie je specificky problem zabozrutov :mrgreen:
rodos15 píše:Nic méně sem turbo nechal repasovat a výsledek,houká vesele dál
Zly repas ? - reklamovat. Turbo NESMIE hukat. Huka to hned od repasu, alebo chvilu bolo ticho a potom zacalo ? Ak to druhe, hmmm, hmmmm, smrdi to silne zakarbonovanym motorom a javmi z toho vyplyvajucimi.

Re: Turbo - komu húka krajšie?

Napsal: 01.03.2013 15:53
od Komi
turbo je problem vsetkych TDciek, ked chodim po meste, sledujem tieto pistania a co do poctu vedie urcite koncern, ale zrejme aj v pocte aut, takze je to normalne. Ja som menil na Octe turbo vlani pred dosiahnutim 150t km - mierne sanitkovalo a padalo do nudzaku co mi silne sanitkujuce turbo na Fofe nikdy neurobilo...kedze s takym autom je predbiehanie adrenalin, uz odpociva na polici vedla fofackeho brata Garretta

Re: Turbo - komu húka krajšie?

Napsal: 01.03.2013 20:20
od cereus
Sagic píše:Je blbost repasovat a jit tak v podstate proti proudu, protoze si myslim ze houkacek je vice nez nehoukacek :mrgreen:

Jinak bych kouknul jestli ti tesni vsechny hadice, netesnost by mohla zpusobovat piskani a syceni.
To je pravda, niekedy sa tu citim menejcenne, kedze mi turbo nepocut. :D

Re: Turbo - komu húka krajšie?

Napsal: 01.03.2013 22:11
od vita_k
Dnes me na parkovisti u Kaufose trumfnulo jen starsi Bawo :) Jinak jsem dost vedl. Ale za minuly tyden jsem dal 1200 km Rakousko a zpet. Horsky vzduch houkani prospiva...

Re: Turbo - komu húka krajšie?

Napsal: 02.03.2013 07:39
od V12
Chlapci, smejete sa predcasne. Pockajte, ako budu hukat 92 kW litrove EcoBoosty po 100k km :mrgreen:

Re: Turbo - komu húka krajšie?

Napsal: 02.03.2013 07:56
od 15578
Jeden borec vedle nás parkuje s Lanciou, ale takovou sanitku jsem jeste neslyšel. Masakr první třídy, kdybych o tom nevěděl, řekl bych, ten má ale super turbo :bebng: Co tam šroubují, taky žabožrouty?

Re: Turbo - komu húka krajšie?

Napsal: 04.03.2013 11:18
od vitacz
Delta Integrale? :-)

Re: Turbo - komu húka krajšie?

Napsal: 06.03.2013 13:15
od paranmax
včera jsem jel s kámošem v golfu 1.9 tdi a už vím přesně jak píská turbo. A to má najeto 160 000 km a prý je to podle něj normální. To já ani nevím že nějaké turbo mám teda co se zvuku týče.

Re: Turbo - komu húka krajšie?

Napsal: 06.03.2013 14:13
od vita_k
ses vyrazen ze souteze :) oddelej si na chvili vzduchovy filtr a budes se moct zapojit:)

Re: Turbo - komu húka krajšie?

Napsal: 06.03.2013 14:17
od smoula
Pánové, je pro turbo lepší, když po dálnici pojedu na cca 2,5tis otáček, nebo 3tis otáček? Nebo mu to je uplně jedno? :?:

Re: Turbo - komu húka krajšie?

Napsal: 06.03.2013 14:19
od Marod22
Čím menej tým lepšie, samozrejme občasné vykotlenie zohriateho motora mu neuškodí.

Re: Turbo - komu húka krajšie?

Napsal: 06.03.2013 14:21
od smoula
Ach jo, tak to abych zpomalil... Sem si nějak navykl jezdit furt 150+ :cry:

Re: Turbo - komu húka krajšie?

Napsal: 06.03.2013 14:24
od Marod22
Tak zas netreba z toho robiť tragédiu, turbo je tam na to aby točilo a tlačilo. Keď potrebuješ jazdiť 150, tak jazdi. To je len teória, turbo dosahuje vysoké otáčky, takže logicky napríklad kvôli zahrievaniu sú nižšie otáčky lepšie. Ale ťažko povedať, čo rozdiel 2500 a 3000 ot. spôsobí v praxi.