V12 píše:postak píše:
...Mě tady V12 nadal do důchodců, že jsem brzda provozu atd. že mám s 1.6 spotřebu 7,0 dlouhodobou kombinovanou, léto zima, město, dálnice prostě všechno. Je to o hlavě.

Ahaaa, takze velmi dlhodoba spotreba. To je ine kafe, takze tych par km so spotrebou 10/100 pri 4500 rpm aby v kopcoch FFII 1.6i ako tak siel do toho velmi nezasiahne
Hlava a hlavne noha robia velmi vela, to je 100% pravda, no su situacie, ked to inak nejde a treba autu sliapnut na krk. Aj ja dokazem s naftovym dvojlitrom urobit 5 /100, no takato jazda je vyslovene otrava, o brzdeni premavky ani nehovorim. A o sajrajte vo VGT a EGR duplom.
Psal jsem tady včera příspěvek, a dneska tu není.

Zrovna tam napsal někdo něco současně jako já, tak nevím jestli to nevzalo, nebo to někdo smazal.

Chtěl jsem jen napsat, že ta spotřeba 7,0 je za 2,5 roku, jaro, léto, podzim, zima, kola na střeše, v zimě box atd....

Je pravda, že jezdím nejčastěji ve dvou lidech. Co jsem chtěl ale napsat je, že předjíždění řeším z 5.rs za 3. Čtverku nemá cenu ani řadit a plný plyn. Ta okamžitá spotřeba vyletí myslím i nad 10 litrů při takovém stylu, ale není to důležité. Důležité je se umravnit, a nejezdit jako prase, ani jako brzda.

Průměr je jak jsem psal 7,0 po 2,5 letech, tankováno vždy do plna. V obci do 60 km, mimo do 100, ale klidně i 80 když někdo jede před tebou a nedá se předjet, dálnice 120-140.

Zbytečně nezrychlovat, zbytečně nebrzdit, podřazovat, předvídat atd. S EGR nemám problém, stejně jako emise.
