tak som pochopil, že minimalne do 183 000 km na tachačibag píše:po tejto oprave budete mat so zotrvacnikom a spojkou pokoj na dalsich 100 000km (mam najazdenych 83000)

tak som pochopil, že minimalne do 183 000 km na tachačibag píše:po tejto oprave budete mat so zotrvacnikom a spojkou pokoj na dalsich 100 000km (mam najazdenych 83000)
V tomhle oboru nejsem žádný velký expert, ale myslím že příspěvek o brždění motorem a jízda v nízkých otáčkách je poplatný tomuto tématu. Dvouhmotový setrvačník tu mají jen ropáci, my benzíňáci to v tomhle případě máme jednodušší. U benzínu si myslím je optimální držet otáčky motoru v rozmezí 2-3000. Čím vyšší otáčky, tím motor více papá. Opačně pod 2000 ot. už je motor namáhaný víc než je zdrávo.JiH píše:Někdo tu zmiňoval, co všechno škodí a tak podobně a že vadí brždění motorem a jízda na extrémě pomalých otáčkách.
Jak je tedy "nejlepší" jezdit? Co jsou extrémě malé otáčky?
U 1.6 benzinu, je lepší "lechtat" vyšší stupeň (menší spotřeba), nebo jet na nižší stupeň, na XXXX (kolik je XXXX?) otáčkách?
Na kolika otáčkách udržujete plynulou jízdu při rychlejším popojíždění?
Třeba 3.ka - 3000, nebo raději 4.ka - 2000-
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti