Stránka 3 z 3
Napsal: 10.01.2008 18:23
od luko
to Pelen:ja měl celou dobu za to že se nafta vrací do nádrže
Napsal: 10.01.2008 18:33
od pelen
Stahnete si servisni knizku Endura TDDi:
Napsal: 10.01.2008 18:37
od luko
Ha obrázek pěkný.Problém je že neumím ani slovo německy.
Napsal: 10.01.2008 18:39
od pelen
Prepis si to do translatoru. Je tam rec o bimetalovem ventilu, ktery otevira a zavira "zpetny prepad" podle teploty - pokud funguje.
Napsal: 10.01.2008 18:49
od luko
Jo jo.Ono je to i v chytré knížce.Mělo by to sloužit jako ohřívání nafty když je zima.Nebo tak něco.Asi kuknu pořádně do knížky a za dne pod kapotu.
Napsal: 10.01.2008 18:55
od pelen
Neni tam vyhrivani. Ja ten princip chapu jako automaticky sytic.
Napsal: 10.01.2008 19:32
od luko
to Pelen: V chytré knize je napsáno že vozidla se vznětovým motorem jsou vybavena vyhřívaným zpětným potrubím,které vede okolo palivového filtru a zajišťuje jeho ohřívání. Tak jsem s toho jelen.A v tabulce poruch u vysoké spotřeby je zase,PORUCHA-ucpané vratné vedení. Řešení-profouknout vzduchem vratné vedení,vedoucí od vstřikovacího čerpadla do nádrže. Tak a jsem s toho dabl jelen.
Napsal: 10.01.2008 20:07
od pelen
Na horní strane filtru je regulacni ventil, zajisteny pojistnou sverkou.
Regulacni ventil je bimetalovy. Ten uzavira pri nizke teplote zpetne vedeni do nadrze. Ohrate palivo od vstrikovaciho cerpadla pak tece do filtru a opet k cerpadlu. Privody jsou barevne oznaceny:
privod bily, prumer 10 mm
zpetny cerny, prumer 5 mm
Poznamka:
Pri vymene filtru musi byt smer sipky zachovan a filtr musi byt naplnen palivem.
Napsal: 10.01.2008 20:14
od luko
No zítra na to kouknu.Profuk hadice nechám mechanikovi.Odborník je jistější.
Napsal: 11.01.2008 02:01
od zewl
luko: pokud jsi z toho jelen, poradi ti pelen

Hej sorry, mam popito a tohle me napadlo jako prvni

Napsal: 11.01.2008 08:28
od PavelJ
luko píše:No nevím jestli by si slušný servis dovolil nafakturovat filtry a nedát je tam.Ale i to se stává.No jak jsem poslouchal mechoše tak něco drmolil že pokud je ta hadice ucpaná tak čerpadlo nastříká naftu pod větším tlakem nebo tak něco.Jako že ji musí zpracovat více.
Prave ze si myslim ze najit slusny servis je problem a takova vec jako filtry ti tam vydrzi i tech dalsich 15t km do pristi vymeny a nemusis ani nic poznat takze bych se moc nedivil ze to obcas delaj. Mozna by ale auto potom vice kourilo kdyz by cerpadlo davalo vic nafty nez motor potrebuje? je to tak? To se teda u me nestalo, kouri porad stejne, teda skoro vubec.
Napsal: 11.01.2008 08:38
od chmelko
dovolim si tvrdit, že 99% servisov ta nejako ošuli..ked to je len nafakturovanych viac hod, beriem to,
ked ti ale nafakturuju diely, ktore nevymenili, alebo ešte horšie, vymenili ti zdrave za načate, aby si tam do mesiace bol znova, je už velký pruser..

Re: strašna spotřeba
Napsal: 01.04.2008 22:16
od Tomas_1
Ako to nakoniec dopadlo s tou spotrebou ? Nebolo chybne turbo ?
Mam teraz novu 1.8 a spotrebu mam 6,8l/100km so Shell Diesel extra.
... opravena spotreba

Re: strašna spotřeba
Napsal: 12.10.2010 14:57
od Majkl001
Pánové jak to tedy dopadlo??? Kde byla chyba???? Mám ten stejný problém..
Re: strašna spotřeba
Napsal: 09.11.2010 18:30
od Haaantr
Taky by mě to zajímalo... Mám naprosto stejný problém... Jel sem dálnici, 300km, nejdříve 130-140kmh a zptáky jen 120kmh a mám spotřebu 7l/100. Sám a nenaloženej...nechápu
