Stránka 3 z 5

Napsal: 07.12.2007 13:38
od Boban
Hurvajs píše:TO Boban: omlouvám se, jestli nemám správné informace, ale tady na fóru už se několikrát psalo, že originál z výroby ti při rozsvícení dálkových potkávací zhasnou. Tak proto jsem psal "jen 55W". Jestli je to tedy jinak, tak se všem omlouvám. Já mám zatím ještě světla před FL, takže to nemohu vyzkoušet. Ale stejně mi nikdo zatím neřekl, proč H7 svítí líp a o to mi hlavně šlo :wink:
No ty máš člověče pravdu, jen sem nevěděl co máš teď origo FoFo před FL svítí přesně tak jak popisuješ, vlákno pro potkávací se zhasne a vlákno pro 7dálkový rožne, když chceš dát světla po FL které mají H7 jako potkávací a H1 jako dálku, je to z výroby řešeno tak, že svítí potkávací H7 stále a H1 se přidá na dálku, H7 svítí lepší protože má jinou kontrukci. Když to budeš třeba předělávat jako sem to dělal já, Jasio a spoustu jiných budeš muset udělat klemu.

Napsal: 07.12.2007 17:53
od Kóťa
chmelko píše:tiež som na to neskutočne alergicky...
a tiež milujem, ked ideme v kolone, auto na aute a nejaky manik mi pusti rovno do očí zadne hmlovky, aby som ho lepšie videl...podla mna to už hraničí s aroganciou..
Proto jsem si po vzoru Wolfa2 namontoval ty přídavný dálkový.Chápou vcelku rychle.... :lol: Jinak se omlouvám počínaje Hurvjsem a konče ještě neregistrovaným za ty mé bláboly....Ale aspoň mi to vlákno k něčemu je a co nevím si doplním... :wink:
Bobane,jak Ti svítěj ty čočky?Dost,srovnatelně,málo světla oproti origo????(standard)

Napsal: 08.12.2007 18:20
od karolkopictures
hide píše:H7 je v potkávačkách, H1 je v dálkových a v předních mlhovkách. FF po faceliftu.
H7-stretavacie
H1-dialkové
H11-predné hmlovky

Napsal: 09.12.2007 17:24
od antonio
Já mám na fofo světla po FL a při přepínání z potkávacích světel na dálkové potkávačky zhasnou. Nesvítí současně. :wink:

Napsal: 09.12.2007 17:29
od olso
antonio píše:Já mám na fofo světla po FL a při přepínání z potkávacích světel na dálkové potkávačky zhasnou. Nesvítí současně. :wink:
To ti svietia len parkovacky a H1 dialkove blizsie k stredu auta?

Napsal: 09.12.2007 17:40
od jamaka
antonio - ale ty to mas prerabane a nedotiahnute k dokonalosti :)

Napsal: 10.12.2007 14:10
od Boban
jamaka píše:antonio - ale ty to mas prerabane a nedotiahnute k dokonalosti :)
Neřekl bych to líp :wink: :lol:

Napsal: 10.12.2007 14:14
od Boban
Kota píše:
chmelko píše:tiež som na to neskutočne alergicky...
a tiež milujem, ked ideme v kolone, auto na aute a nejaky manik mi pusti rovno do očí zadne hmlovky, aby som ho lepšie videl...podla mna to už hraničí s aroganciou..
Proto jsem si po vzoru Wolfa2 namontoval ty přídavný dálkový.Chápou vcelku rychle.... :lol: Jinak se omlouvám počínaje Hurvjsem a konče ještě neregistrovaným za ty mé bláboly....Ale aspoň mi to vlákno k něčemu je a co nevím si doplním... :wink:
Bobane,jak Ti svítěj ty čočky?Dost,srovnatelně,málo světla oproti origo????(standard)
no zase tak uplně strašný to neni, ale už se blíží doba kdy to bude zase OK, mám objednaný xenony :idea: :lol: origo svítí prostě nejlíp, myšleno H7H1.čočky bez xenonu, kor teď když je venku furt mokrá silnice je to neštěstí.Snad už za pár dní budu vidět dobře :wink:

Napsal: 10.12.2007 17:29
od Kóťa
Ale to jsou originály,ne?Je pravda,že i podle svých osramů,který jsou za sucha naprosto špičkový to za mokra není nejlepší.Tak držim palce a pak se pochlub! :wink:

Napsal: 10.12.2007 23:12
od mm2
Hurvajs píše: ..... Ale stejně mi nikdo zatím neřekl, proč H7 svítí líp a o to mi hlavně šlo :wink:
Ahoj, představ si to asi takhle, potkávačky svítí přímo před auto, dálkový svítí do dálky. Dálkový osvětlujou vozovku přímo před autem o mnoho míň než potkávačky. Pokud při přepnutí na dálku potkávací zhasnou (H4), příjdeš tím o světlo těsně před aute. V noci si to zkus. U H7+H1 potkávačky nezhasnou a před autem je pořád hodně světla.

Snad to bude jasné z nákresu. Předem se omlouvám za kvalitu diagramu, ale pro Tvoje pochopení to bude stačit.

Napsal: 11.12.2007 06:36
od Hurvajs
Děkuji za vysvětlení i obrázky, je to z nich pěkně patrné. Musím ale již poněkolikáté napsat, že mi šlo o jinou věc. Napíšu to sem naposled a zkusím to vysvětlit jednoduše. Zajímalo mne z technického hlediska, proč H7 "MÁ LEPŠÍ SVĚTLO" než H4. Tedy v praxi asi takto:postavím vedle sebe např. dva Focusy, před FL a po FL a rozsvítím u obou potkávací. A mně jde teď o to, proč ten po FL svítí líp pominu-li vliv paraboly. Nebo ještě to napíšu jinak: Budu mít vyndanou venku ze světlometu H4 i H7 a když obě připojím na 12V tak proč H7 svítí barevně úplně jiným, lepším a silnějším světlem, když mají obě 55W a jsou plněny halogenem? Tímto příkladem snad již odpadnou snahy mi vysvětlovat, jaký dělají paraboly tvar paprsku, jak je to s dálkovými atd., o to mi skutečně nešlo. :wink:

Napsal: 11.12.2007 10:19
od Wolf2
to Hurvajs - pokud vemeš H7 a H4 a nebudou v parabole a rozsvítíš je ,tak budou svítit stejně ,prostě to jinak nejde mají stejnou watáž ,stejný princip.
PROSTĚ VŠECHNO JE TO O PARABOLÁCH !!!!!!!!!!!!!!! :twisted: :twisted:
Stačí ti to takhle vysvětlit (pokud se pletu ,tak ať se propadnu do Západního Německa :lol: :lol: :lol: )

Napsal: 11.12.2007 10:25
od Boban
Nikam se nepropadneš, ale chtěl bys co :wink: :lol: :lol:

Napsal: 11.12.2007 11:10
od Hurvajs
:lol: :lol: TO Wolf2: Tak O.K., já ti teda budu věřit, že je to jen o parabolách. :wink: Vzdávám se :lol:

Napsal: 11.12.2007 11:34
od Wolf2
Sakra a já jsem se tak těšil ,že se propadnu do NSR :lol: :lol:
to Hurvajs - když jsi to vemeš ,že máš třeba pět různých aut a mají namontované H7 a každé svítí jinak. Je to jen o tvaru paraboly a schopnosti odrazit vyzářené světlo z žárovky :wink: