Stránka 3 z 11

Napsal: 23.10.2007 19:43
od pette
tak pánové vám bych FoFo nepůjčil :!: :lol: :lol:

Napsal: 23.10.2007 19:54
od miro
pette píše:tak pánové vám bych FoFo nepůjčil :!: :lol: :lol:
neboj tvojho dizlika by se setrili :lol:

Napsal: 23.10.2007 21:18
od d3DEk
Dle mého názoru je lepší motor vytočit než podtočit, a ten omezovač tam taky není z pr.ele (tím nechci říct, že řadím až v omezovači - když na to šlapu, tak v těch 5tis ot). Například u mnoha čipů se posouvá i omezovač nahoru, tam už by se ale dalo mluvit o pra.árně! :D

Taky přidám svoje poznatky:
1. převod 60km/h
2. převod 100km/h
další rychlosti jsem nezkoušel, omezovač zapíná při neceljch 7tis ot.
Údaje dle tachometru, pneumatiky mám 195/60-15.

Napsal: 23.10.2007 21:53
od Bilbo
Zkoušel jsem dnes po dálnici na 3, vydržel jsem sice pouze asi do 5300 ot/min, ale překvapila mě okamžitá spotřeba. Nejdřív se zvyšovala až na nějakých 11 l, pak se ustálila a dále se již nezvýšovala a nad 5000 ot. mi dokonce začala klesat asi na 10.3 l.

Napsal: 23.10.2007 23:06
od Fokal
Nebylo to spíš 103 L :lol: :wink: ne dělám si srandu, ale třeba na Fabii 1.2 HTP neni problém udělat při rozjezdu aktuální spotřebu 99,9 litru, víc to neumí ukázat :lol:

Jinak s tim omezovačem, myslim si, že to opravdu tolik neškodí. Když se to vezme teoreticky logicky, tak motoru přece škodí až otáčky nad omezovačem, proto se tam ten omezovač dává, aby jich to nedosáhlo :) IMHO se dá motor přiměřeně používat v celym spektru otáček. Samozřejmě tim nemyslim na každý křižovatce vrazit za 1 a hnát to do 7000 :lol:
Naopak si myslim, že daleko horší je podtáčení, např. zrychlování ze 30 na trojku do kopce (nízkoobjemové benzíny), takoví řidiči by měli mít povinně automat :twisted: :wink:

Napsal: 23.10.2007 23:20
od sasa01
Ja se taky podelim :

S focusem sem jezdil
1a2 nevim ,to sem setril
3 . 150km/h
4 a 5 . 180km/h

tedkon jezdim takhle (s japoncem)
1. 50
2.70
3.130
4.180
5. 180a vic

samotrejme ze dle tacho


:wink:

Napsal: 23.10.2007 23:52
od Fokal
sasa01: docela krátká dvojka oproti pak tý čtyřce :P

Napsal: 24.10.2007 07:41
od honolulu
Važne si nemyslíte že motor ničia otáčky?
Obmedzovač to je posledná vec čo znamená-preboha, ďalej už nie!
Kto si myslí že po obmedzovač sa dá bez problémov jazdiť, tak nech sa páči :wink:
Chúďatká motory, len sa nikto nepochváli aký zvuk má ten motor ktorý má takýto záhul..

Napsal: 24.10.2007 07:55
od chmelko
honolulu: už ako to tu bolo spomínane, ak motor pracuje v spravnych otačkach, napriklad u 1.6 dosahuje max. výkon pri 6000 tak je na to stavaný, aby ich využíval...a ako si napísal, ten zvuk je vtedy úúžastný :wink:

dovolím si povedat ,že mam motor v super stave (spotreba oleja, benzínu) je presne taká aka ma byt a uvádza výrobca)

Napsal: 24.10.2007 08:03
od zirafak
Tiez v tom nevidim problem.Nasim motorom sa to priam paci a aspon sa riadne precistia :wink:

Napsal: 24.10.2007 08:06
od zewl
A nemluvite nahodou o benzinovych motorech a honolulu o dieselu?

Napsal: 24.10.2007 08:08
od honolulu
chmelko píše:honolulu: už ako to tu bolo spomínane, ak motor pracuje v spravnych otačkach, napriklad u 1.6 dosahuje max. výkon pri 6000 tak je na to stavaný, aby ich využíval...a ako si napísal, ten zvuk je vtedy úúžastný :wink:

dovolím si povedat ,že mam motor v super stave (spotreba oleja, benzínu) je presne taká aka ma byt a uvádza výrobca)
Veď práve to že dosahuje maximum! Si myslíš že je to fakt správne jazdiť na maxime?
Dobre neberiem Ti to, ale keby motor vedel prehovoriť..To že sériovka je na to stavaná je otázka času.

Napsal: 24.10.2007 08:08
od chmelko
jasne, že benzín sa točí radšej, ale nemožeš preboha dieslom jazdit štýlom ako s V3S (neustále radenie..)

Napsal: 24.10.2007 08:13
od chmelko
honolulu: ak pri jazde, poriadne zajhriatom motore zvýším otáčky niekde nad 6tis (benzin) dajme tomu na 5-10 sekund, ver tomu, že to nezanechá žiadne šramy na motore (ešte raz-zahriatý motor, kvalitný nový olej..)
ak by to motorom ubližovalo, ver tomu, že ten omezovač bude niekde u 4tis otáčok..

nemyl si to s F1, kde pri poruche znižovali otáčky v starých dobách z 20tis, niekde na 17tis...ty tam máš tiež taký soft ktorý ti pri poruche motoru nedovolí motor viac vytočit kvoli následnemu poškodeniu..

niečo také by mohol hovorit Pulda, kupil auto od paní ,ktoré jazdilo len po meste a to fakt..prve čo mu odišlo bol katalizátor a ak si sadol do mojho povedal, že sa nemože jednat o rovnake motory...
ma ho už cca.6mes občas ho pekne prefukne a povedal, že ten motor reaguje omnoho lepšie než ho kupil..takže mu to škodí?..

Napsal: 24.10.2007 08:32
od zewl
Jo je urcite pravda, ze se ma motor obcas protocit, at "nezlenivi"... Ale ja svyho TDDi maximalkama trapit nebudu, casto ho pri predjizdeni protocim na 4 tis a to mu podle me staci. Zejmena, kdyz ma maximalku nekde u 4900