Stránka 3 z 5
Re: prvni dil vyfuku - vlnovec
Napsal: 26.10.2011 14:15
od Toncek
Vyměn celej díl výfuku i s vlnovcem, a máš klid, taky jsem ho měnil celej.[/quote]
Pravě že je rozdíl koupit celej dil za 1300 kč nebo 300kč za vlnovec

Re: prvni dil vyfuku - vlnovec
Napsal: 26.10.2011 14:23
od pzi
Jo vlnovec je levnější, ale přístup na nic a práce víc složitá, navíc to potrubí už má svůj věk u tebe 10 let, takže ti odejde dřív než ten vlnovec a dělat to 2x je blbost, navíc ten celej díl neni ani moc drahej.
Re: prvni dil vyfuku - vlnovec
Napsal: 26.10.2011 14:52
od Pastovic
http://www.primavyfuky.cz/zbozi/08.548/ tady sem ho kupoval já, a pasoval v klidu.
Re: prvni dil vyfuku - vlnovec
Napsal: 26.10.2011 19:19
od gargulakj
A kolik stojí origo na 1.6 svody s vlnovcem?
Re: prvni dil vyfuku - vlnovec
Napsal: 26.10.2011 19:43
od foki
cca 8000kc
Re: prvni dil vyfuku - vlnovec
Napsal: 28.10.2011 13:13
od pbjun
A nerez vyjdou na cca 7500

Re: prvni dil vyfuku - vlnovec
Napsal: 28.10.2011 14:19
od Paja-ja
Re: prvni dil vyfuku - vlnovec
Napsal: 28.10.2011 15:27
od pbjun
A bez zaruky... ale cena pekna

Re: prvni dil vyfuku - vlnovec
Napsal: 28.10.2011 16:04
od gargulakj
A jestli je to nerez nebo železo je motoru asik jedno že?

Re: prvni dil vyfuku - vlnovec
Napsal: 28.10.2011 16:08
od pbjun
Tak s tema nerezama to jede trosku lip

Kazdopadne to co mam ja je nemagnetickej nerez takze by to melo prezit cele auto

Re: prvni dil vyfuku - vlnovec
Napsal: 28.10.2011 20:55
od Paja-ja
pbjun píše:Tak s tema nerezama to jede trosku lip

Kazdopadne to co mam ja je nemagnetickej nerez takze by to melo prezit cele auto

Tu záruku bych neřešil, cena ji kompenzuje. Ostatně si myslím, že za těch 7500,- máš přesně ty samé. Ono to přesně odpovídá systému tvorby cen našich obchodníků - v lepším případě 50%, obvykle 100% navrch.
A s tím magnetem - to, že se magnet nechytá ještě nic neznamená. Zrovna nerez obsahující chrom (14-25%) a nikl (cca 10%) je nemagnetická, ale reaguje s kys. sírovou, čili v agresívním prostředí koroduje.
Osobně jsem se o tom přesvědčil, když mi do komínové hlavy v přechodu ukončení šamotových vložek dali nerezovou, na magnet nereagující přechodku. Po dvou topných sezonách jsem z komína vyndal jen blíže nespecifikovatelný kousek černé síťoviny.
Re: prvni dil vyfuku - vlnovec
Napsal: 28.10.2011 21:11
od pbjun
Tak s autem se jezdi minimalne tak snad to bude ok

Re: prvni dil vyfuku - vlnovec
Napsal: 30.10.2011 18:34
od Paja-ja
Tak včera mi známý dovezl z PL někde od Bialska-Biala vlnovec - je to ten sám, co je na aukru nebo i na allegru - s přírubou, těsněním, matkama (ocelové) a těsnícím tmelem.
Za 500,- a dvě "pulky".
Dnes jsem ho namontoval. Celkem brnkačka - nejhorší bylo uřezat ten starý, moc místa tam není.
Ještě jsem musel trochu vyklepat ten spoj trochu "do zatáčky". Šlo to smontovat i bez toho, ale ten vlnovec by byl hodně předpružený - tlačilo to katalyzátor dost do strany.
Práce cca hoďka.
Ta fotka je jen orientační, ale přesně odpovídá reálu. Jen na těch mých svodech je to zahnutí ještě trochu blíže vlnovci.
Re: prvni dil vyfuku - vlnovec
Napsal: 10.06.2012 20:19
od Cimmi
Zdravím, chtěl jsem se zeptat, jaké značce by jste dali přednost Bosal BS 851-275 nebo Walker, uvažuji nad koupi předního dílu výfuku.
Díky za odpovědi...
PS: origo za 6500,- se mi kupovat nechce,... teda pokud mě nepřesvěčáte že to má smysl

Re: prvni dil vyfuku - vlnovec
Napsal: 11.06.2012 10:55
od mikemini
prosimvás nevíte někdo kde koupít cely přední díl vyfuku s vlnovcem na 1.6 focuse jelikož se mi stalo toto
