Stránka 3 z 6
Napsal: 05.09.2007 21:29
od Jozkablack
Ještě by mě zajímalo jestli si vozí Shellka paliva opravdu z německa a jestli ano, tak zda v německu přimíchávaj bionaftu nebo ne??
Napsal: 05.09.2007 21:35
od mansart
Jozkablack píše:Jiri02 píše:Pamatujete, jak pred 2mi roky bylo v casopisech i v TV, jak nejaky majitel fritovny na Machaci(?) jezdil na prepaleny fritovaci olej uplne v pohode? Pravda, nemel Focuse, mel nejakeho diesela Ranaulta nebo co. Tech 5% bych se nebal.
No my u nás v hospodě starej olej lejem do kanystrůa pro ty si chodí maník s Peugeotm 405, nevim obsah a ten to tam leje, dělá to pro něj víc hospod a jezdí tak už dav roky a najezdí oklo 40tis. ročně, ještě neměl problem. Jinak se mi to nelíbí ať je ta příměs bionafty třeba 1%, nebo víc! Něco co udělá v nádrži šlem a má to tendenci lepit se mi do motoru lejt nechce

úplně s tebou souhlasím.....Taky z toho nemám radost
Napsal: 05.09.2007 21:45
od Partizan
Shellka nevozí naftu z Německa,jen tady přimíchává svoje aditiva.V Německu už biosložku přimíchávají.Já se toho nebojím
Napsal: 05.09.2007 21:46
od Jozkablack
Partizan píše:Shellka nevozí naftu z Německa,jen tady přimíchává svoje aditiva.V Německu už biosložku přimíchávají.Já se toho nebojím
Díky za info

I přes to žes mě nepotěšil.

Napsal: 06.09.2007 08:04
od silverwolf
Divné je to, že jak říkal jeden maník v TV, by auto nemělo stát dýl jak dva měsíce. Doporučoval naftu s biosložkou vyčerpat. Jinak může hrozit poškození motoru

Co takový důchodce, který auto v listopadu odstaví a v březnu nastartuje a o tom neví? Vypadá to, že ta biosložka se rozkládá na nějaký sajrajt nebo se z nafty časem oddělí

Napsal: 06.09.2007 08:22
od Alonso68
Nezdá se mi, že by důchodce, který přes zimu nejezdí měl TDCI, spíš bude mít něco staršího a to nebude náchylné na kvalitu nafty.
Napsal: 06.09.2007 08:31
od mansart
Alonso68 píše:Nezdá se mi, že by důchodce, který přes zimu nejezdí měl TDCI, spíš bude mít něco staršího a to nebude náchylné na kvalitu nafty.
Tak tohle teda není moc pravda. U nás mají důchodci nové fabie, clia, fiesty.
Ale samo že jsou i se škodovkami a podobnýma autama.....
Napsal: 06.09.2007 08:36
od Alonso68
To ano, ale který důchodce investuje -u nového auta- do diesla, aby se na něj chodil půl roku dívat do garáže.
Napsal: 06.09.2007 08:40
od zewl
silverwolf píše:Divné je to, že jak říkal jeden maník v TV, by auto nemělo stát dýl jak dva měsíce. Doporučoval naftu s biosložkou vyčerpat. Jinak může hrozit poškození motoru
Co takový důchodce, který auto v listopadu odstaví a v březnu nastartuje a o tom neví? Vypadá to, že ta biosložka se rozkládá na nějaký sajrajt nebo se z nafty časem oddělí

Tohle bylo urcite mysleno obecne. Proste se to stat muze a co pak?
Napsal: 06.09.2007 08:42
od silverwolf
Jéééžíši, to snad nebudeme tady rozebírat

Spousta lidí jezdí přes zimu minimálně nebo vůbec ne. Je taky spousta důchodců, kteří auto používají jenom sezónně na cesty na chalupy a na chate ne? Ale to je mimo téma. Otázka byla, proč se s bio příměsí nemá auto nechávat stát dýl jak dva měsíce

Napsal: 06.09.2007 11:18
od mansart
Protože se to oddělí od nafty (teda tohle si všechno myslím já), a potom to nasaje potrubí a hodí to do motoru a najednou je z toho 100% bio složka.
A je z toho strašnej sajrajt.
Napsal: 06.09.2007 11:23
od martinsk
Odíde ti čerpadlo. Stolo sa nám to doma, brat zohnal bionaftu a liali sme ju do starého traktora Zetor 4001 cez zimu ostal stáť a na jar sme ho nenaštartovali. Čerpadlo v prdeli a prečistiť celé trubky a vymeniť trisky. Všetko bolo zasraté od toho bordelu.
Napsal: 06.09.2007 12:56
od mansart
až se mi tohle stane tak to všechno vezmu a půjdu jim to omlátit o hlavu!!!
Napsal: 06.09.2007 13:25
od Jozkablack
Jo tak nějak! Koupil jsem diesla protože mám hodně levný nafty

, kvuli tomu co jsem se tady dočet o náchylnosti čerpadel u TDDi ji ale leju jen do starý Fiesty

a co nespotřebuju zbyde pro zbytek rodiny a já kupuju u čerpaček za draho

A i tam už koupim od teď jen něco co prokazatelně snižuje životnost motoru

. Ale nic jinýho nám nezbyde, než držet hubu a doufat že vstřiky u comon railu a naše čerpadla budou to lepidlo nějak akceptovat(možná)

Napsal: 06.09.2007 13:35
od zewl
myslim, ze my u TDDi muzem byt relativne v pohode, horsi ti co maj TDCi