Stránka 3 z 3
Napsal: 02.10.2007 13:55
od Jiri02
Ze by tady?
http://ford-focus.cz/modules.php?name=F ... c&start=60 , ale nejsem si jist, zda myslis tuhle hadici.
Napsal: 02.10.2007 19:12
od beris
I já měl podobný problém, jak řada z vás píše..
Za jízdy mi padal tachometr a když jsem vohodil na neutral tak mi to chcíplo.
Tak jsem to dotáhl na diagnostiku a bylo mi sděleno.
Špatné čidlo "pohybu vozidla" nevím?? ale někde to tady na foru je i vyfoceno, taková podlouhlá asi 15 cm dlouhá součástka valcovitého tvaru, tady se psalo čidlo tachometru a dle obrázku je to to ono.
Vyměnili mi k tomu ještě svíčky a kabely a bylo po problému.
Doufám, že dlouho bude.
Napsal: 03.10.2007 07:22
od KreX
Jiri02 - díky za odkaz. Jsou to pěkné fotky a je to na nich pěkně vidět. Bohužel je na nich motor 1,4/1,6 který je jiný než moje 1,8. Takže ve výsledku mi to k ničemu neni

Nemá někdo foto nebo nákres umístění té podtlakové hadice u motoru 1,8/2,0 ?
Napsal: 03.10.2007 15:22
od Matko
Diky za odkaz, tie foto su super .. poriadne som sa na tu hadicu pozrel, a vobec sa mi nepaci, je na jednom mieste uplne zmaknuta, na inom sa mi zda ze je v nej trhlinka. Je este tak blbo umiestnena, ze na nu ani poriadne nieje vidiet. Pri nastartovanom motore sa stlaci a zrejme tam nejde tolko vzduchu, co by malo. Skusim ist do Fordu kupit novu, snad sa problem odstrani ...
Napsal: 03.10.2007 20:16
od pelen
Hadice by mela byt po cele delce a po celem obvodu zhruba stejne tuha. Pokud je mistne hodne mekka, tak ja bych ji vymenil.
Napsal: 04.10.2007 11:10
od Matko
Tak som ju vymenil... stala 370Kc vo Forde. Mam pocit, ze tie otacky uz pri brzdeni tak dole nejdu, ale stale sem-tam zbehnu medzi 250-500 ot. Inak tu niekto pisal, ze ma strach tu hadicu menit - nebojte sa, ide to jednoducho. Ta stara spociatku nejde moc stiahnut, ale ked do toho date trocha viac sily, pusti. Nasadenie novej je malina..najprv spodok "tecka" apotom tie dve vrchne len nasunut na vytrcajuce rurky, k tomu uz ziadnu silu nie je treba, ide to lahko.
Vseobecne mam ale pocit, ze mi pri volnobeznych otackach motor ide nejak "drsne" .. citim vibracie vo volante a je tam, sice minimalne, ale kolisanie otaciek. Co s tym? Mam menit ten volnobeznak? alebo MAF? Kolko stoja? Inak stale sa mi nepodarilo na mojom motore ten MAF nast, za akukolvek radu budem vdacny.
chcipani motoru
Napsal: 05.10.2007 11:16
od hiposek
tak diky za odkaz od jiři02 ,dival jsem se na tu hadici a opravdu tam mam diru jak do ....,a ještě je řadně opotřebovana.je to zajmave že tam je jen vzduch a je tak namahana.takže dik za radu,jdu ji koupit a uvidime.pak napišu jak jsem dopadl hoj
chcipajici motor
Napsal: 09.10.2007 08:03
od hiposek
tak jsem to vyměnil ale neni to ono.jsou jizdni vlastnosti lepši,ale ve fordu my zdělil že pokud je ta hadička praskla tak bude i spětny ventil ktery je na te hadičce.opravdu byl špatny.stal 689kč,hadička 370kč.už to nechcipa ale otačky někdy spadnou na 500 ot. a pak se zvětši.hlavně že to nechcipa.včera jsem to projižděl po rudne a vykon taky neni to co bych očekaval.vytahnu to do 4500ot. a dal to nejde.
Re: chcípl motor za jízdy
Napsal: 07.08.2008 17:10
od powermax
Zdravim vsetkych.
Znamemu nahodne chcipa motor za roznych prevadzkovych rezimov (v zatazi, pri podradeni,...) a dost hlasno mu cvakaju cievky pod krytom motora, predpokladam ze riadia turbo a egr ventil.
Je to 1.8tdci 2004
Ma niekto napad co to moze byt?
Re: chcípl motor za jízdy
Napsal: 27.08.2008 12:39
od Enki
Jak jsem tu četl na fórech, dělá to hodně lidem, co mají Focuse, mě taky. Prostě během jízdy mi spadla ručička tachometru na nulu a když jsem před křižovatkou vyřadil, tak chcípl motor. Po čase jsem se v těchto případech naučil jezdit s meziplynem... když se totiž vyřadilo, musel se přidat plyn, pak to nechcíplo. Problém byl samozřejmě v ČIDLE TACHOMETRU. Nechal jsem si jej vyměnit a od té doby (klepu na dřevo) v pohodě. Cena čidla cca 1250 Kč, práce 600 Kč.
Re: chcípl motor za jízdy
Napsal: 27.08.2008 13:34
od powermax
Hlasim ze zavada je odstranena, bolo to cidlo polohy vackoveho hriadela.