Problém s filtrem pevných částic
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Problém s filtrem pevných částic
sekce inzerce je vhodnejsi
ZaQIk
ZaQIk
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- Permabond
- Nováček
- Příspěvky: 104
- Registrován: 03.04.2016 18:43
Re: Problém s filtrem pevných částic
Tak jsem pořádně prolezl (co mi baterka v ntb dovolila) forscan a našel jsem tam odpověď na mé otázky, u víčka mi chybí nějaký magnet, když jsem kolem toho jezdil magnetem, tak se stav měnil a déle jsem našel ten diferenční tla dpf, v klidu je tam 0.0 kpa, nastarované je tam 0.0 někdy na okamžik 0.1, když jsem to rozjel na 3° cca 3500ot/min a podržel tak tam bylo max 1.7kpa +-, nestíhal jsem sledovat všechno.. cestu, ntb veškeré doklady doma a kabel v cuklách
...
Přátelé, jaké je teda resumé s tím filtrem?!.
Ještě jsem se díval na aditivum a psalo to 100% (nic jsem neresetoval ) Jestli to taky nebude ukazovat 0-1 plné prázdné...
děkuji

Přátelé, jaké je teda resumé s tím filtrem?!.
Ještě jsem se díval na aditivum a psalo to 100% (nic jsem neresetoval ) Jestli to taky nebude ukazovat 0-1 plné prázdné...
děkuji
Ex: Escort 1.6 16V r.v.98
Ex: Mondeo 1.8 16V r.v. 94
Ex: Focus 1.6 16V r.v. 99
Ex: Focus 1.8 TDCi r.v. 01
Ex: Omega 2.6 V6 r.v. 01
Ex: Focus 1.8 TDCi r.v. 03
Je: Focus 1.6 TDCi r.v 05
Ex: Stilo 1.6 16V + LPG r.v. 03
Je: Focus 2.0 TDCi r.v. 12
Ex: Mondeo 1.8 16V r.v. 94
Ex: Focus 1.6 16V r.v. 99
Ex: Focus 1.8 TDCi r.v. 01
Ex: Omega 2.6 V6 r.v. 01
Ex: Focus 1.8 TDCi r.v. 03
Je: Focus 1.6 TDCi r.v 05
Ex: Stilo 1.6 16V + LPG r.v. 03
Je: Focus 2.0 TDCi r.v. 12
- dusanlulka
- Junior
- Příspěvky: 460
- Registrován: 04.05.2013 16:57
Re: Problém s filtrem pevných částic
když jsem to rozjel na 3° cca 3500ot/min a podržel tak tam bylo max 1.7kpa
Zda sa ze mas v dpf dieru a ak sa nejaky dobrak vrtal aj v softe?
Ja ho mam prevrtany a hodnoty su podobne. Soft je neupraveny a nemam problem.
Ale musel som resetovat naucene hodnoty DPF.
http://www.fcd.eu/article.aspx?id=1334
Zda sa ze mas v dpf dieru a ak sa nejaky dobrak vrtal aj v softe?
Ja ho mam prevrtany a hodnoty su podobne. Soft je neupraveny a nemam problem.
Ale musel som resetovat naucene hodnoty DPF.
http://www.fcd.eu/article.aspx?id=1334
- Permabond
- Nováček
- Příspěvky: 104
- Registrován: 03.04.2016 18:43
Re: Problém s filtrem pevných částic
Jo to jsem si taky četl, jestli se v tom někdo vrtal to nevím, ale výfuk není zanesený sazemi a auto vůbec nekouří. Nevím jestli by šlo udělat statickou regeneraci kdyby byla díra ve filtru... asi by skončila neůspěchem.. fakt nevím. Od jednoho váženého člena tohoto fóra, mám slíbený filtr na zkoušku, no a pokud by se v tom někdo přede mnou vrtal a upravoval soft, tak bych to šel reklamovat... Nenechám si srát na hlavu... od nikoho 
Nevím jestli jsi ze slovenska, ale jak to děláš při emisích a TK?

Nevím jestli jsi ze slovenska, ale jak to děláš při emisích a TK?
Ex: Escort 1.6 16V r.v.98
Ex: Mondeo 1.8 16V r.v. 94
Ex: Focus 1.6 16V r.v. 99
Ex: Focus 1.8 TDCi r.v. 01
Ex: Omega 2.6 V6 r.v. 01
Ex: Focus 1.8 TDCi r.v. 03
Je: Focus 1.6 TDCi r.v 05
Ex: Stilo 1.6 16V + LPG r.v. 03
Je: Focus 2.0 TDCi r.v. 12
Ex: Mondeo 1.8 16V r.v. 94
Ex: Focus 1.6 16V r.v. 99
Ex: Focus 1.8 TDCi r.v. 01
Ex: Omega 2.6 V6 r.v. 01
Ex: Focus 1.8 TDCi r.v. 03
Je: Focus 1.6 TDCi r.v 05
Ex: Stilo 1.6 16V + LPG r.v. 03
Je: Focus 2.0 TDCi r.v. 12
- hihi
- Zkušený
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Problém s filtrem pevných částic
Moje tlaky jsou mezi 2kPa a 7kPa (+/-) při poklidné běžné jízdě, při stání na neutrál 0,0kPa. Špičky až 15kPa - plný plyn, vysoké otáčky maximální axcelerace. Skouknul jsem naměřené hodnoty z posledních cca 100 tis. km a mám najeto 250 tis. (za těch 100tis. km je vidět velmi mírný nárůst).
Kamarádovo auto s 80kW verzí a samozřejmě s DPF má parametry podobné, rozhodně ne pod 2kPa v běžném režimu provozu.
Diferenční tlak pod 2kPa mi připadá málo. Možná příčina je nastínená o příspěvek výše.
Důsledky při emisích by byly zřejmé. Držím palce, abych neměl pravdu. NELZE totiž dokázat, že tento stav byl v okamžiku prodeje a reklamovat tak není co.
Kamarádovo auto s 80kW verzí a samozřejmě s DPF má parametry podobné, rozhodně ne pod 2kPa v běžném režimu provozu.
Diferenční tlak pod 2kPa mi připadá málo. Možná příčina je nastínená o příspěvek výše.
Důsledky při emisích by byly zřejmé. Držím palce, abych neměl pravdu. NELZE totiž dokázat, že tento stav byl v okamžiku prodeje a reklamovat tak není co.
Naposledy upravil(a) hihi dne 26.12.2017 21:51, celkem upraveno 1 x.
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
- hihi
- Zkušený
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Problém s filtrem pevných částic
Permabond - nečetl jsem nikde, co je to přesně za motor. Aditivum se lije jen do některých typů. Já mám cDPF, žádné aditivum se tam nedává.
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
- Permabond
- Nováček
- Příspěvky: 104
- Registrován: 03.04.2016 18:43
Re: Problém s filtrem pevných částic
Já tam nádobku mám, ono je to prý lepší, že filtru prý stačí nižší teploty pro regeneraci, pokud bude filtr vykuchaný tak si myslím že to nějak půjde, nevěřím tomu, že to v bazaru napichujou na diag, (levné auta) protože když jsem to bral, tak tam ta chyba kolem toho diferencálního tlaku byla a plno dalších, protože měli vymlácenou baterku (auto tam stálo 2 měsíce, průměrná spotřeba 17L/100km!! a rychlost 12km) a bylo tam i několik chyb kolem abs, asr atd. A bylo bloklé rádio.. neznali kod. Uvidím, jak dorazí ten slíbený filtřík, přehodím to a hned budu chytřejší, jinak auto jede dobře, startuje na brnk, olej se zatim nestrácí ANI nepřibývá, vypadá, že turbo olej nepropouští. Zatím mám půl roku čas než příjde TK+ME... Ale pro klid duše, zítra koupím olejíček a vyměním ho.
Jak říkám, mám to necelý měsíc a najeto něco málo přes 1000km (týden to stálo v garáž) tak na nějaké závěry je ještě brzo... Ale je mi jasné, že problémy budou a nebude to sranda...
Mého první focuse tdci r.v. 01 jsem taky tahal ze Vsetína do Frenštátu na laně kvůli vstřikum, po mém zásahu to o5 ožilo a já s tim nalítal 9000km (asi za 4. měsíce) bez jediné chybičky, pak jsem ho dal za tohodleho...
Ale to už je hodně ot...
Jak říkám, mám to necelý měsíc a najeto něco málo přes 1000km (týden to stálo v garáž) tak na nějaké závěry je ještě brzo... Ale je mi jasné, že problémy budou a nebude to sranda...
Mého první focuse tdci r.v. 01 jsem taky tahal ze Vsetína do Frenštátu na laně kvůli vstřikum, po mém zásahu to o5 ožilo a já s tim nalítal 9000km (asi za 4. měsíce) bez jediné chybičky, pak jsem ho dal za tohodleho...
Ale to už je hodně ot...
Ex: Escort 1.6 16V r.v.98
Ex: Mondeo 1.8 16V r.v. 94
Ex: Focus 1.6 16V r.v. 99
Ex: Focus 1.8 TDCi r.v. 01
Ex: Omega 2.6 V6 r.v. 01
Ex: Focus 1.8 TDCi r.v. 03
Je: Focus 1.6 TDCi r.v 05
Ex: Stilo 1.6 16V + LPG r.v. 03
Je: Focus 2.0 TDCi r.v. 12
Ex: Mondeo 1.8 16V r.v. 94
Ex: Focus 1.6 16V r.v. 99
Ex: Focus 1.8 TDCi r.v. 01
Ex: Omega 2.6 V6 r.v. 01
Ex: Focus 1.8 TDCi r.v. 03
Je: Focus 1.6 TDCi r.v 05
Ex: Stilo 1.6 16V + LPG r.v. 03
Je: Focus 2.0 TDCi r.v. 12
- hihi
- Zkušený
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Problém s filtrem pevných částic
Jestli to auto jezdí a nestálo majlant, dojezdit.... Jinak zkusit vrátit. Je to tedy 80kW verze?
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
- Permabond
- Nováček
- Příspěvky: 104
- Registrován: 03.04.2016 18:43
Re: Problém s filtrem pevných částic
Jezdí úplně v pohodě, právě že nestálo moc a dával jsem ff1 na protiůčet za kterého mi dali víc, než kolik byla jeho pořizovací cena a to jsem si z něj vzal ještě letošní baterku která v tom byla. Jako jednou bych chtěl focuse 3, ale to není důležité. Nový dpf je na cestě... Jako celek auto funguje dobře... Baví mě to se v tom hrabat.
Ex: Escort 1.6 16V r.v.98
Ex: Mondeo 1.8 16V r.v. 94
Ex: Focus 1.6 16V r.v. 99
Ex: Focus 1.8 TDCi r.v. 01
Ex: Omega 2.6 V6 r.v. 01
Ex: Focus 1.8 TDCi r.v. 03
Je: Focus 1.6 TDCi r.v 05
Ex: Stilo 1.6 16V + LPG r.v. 03
Je: Focus 2.0 TDCi r.v. 12
Ex: Mondeo 1.8 16V r.v. 94
Ex: Focus 1.6 16V r.v. 99
Ex: Focus 1.8 TDCi r.v. 01
Ex: Omega 2.6 V6 r.v. 01
Ex: Focus 1.8 TDCi r.v. 03
Je: Focus 1.6 TDCi r.v 05
Ex: Stilo 1.6 16V + LPG r.v. 03
Je: Focus 2.0 TDCi r.v. 12
- hihi
- Zkušený
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Problém s filtrem pevných částic
Pak není moc co řešit. Takže jen vyřešit DPF.
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
- Permabond
- Nováček
- Příspěvky: 104
- Registrován: 03.04.2016 18:43
Re: Problém s filtrem pevných částic
Chci se zeptat, onehdá jak jsem dělal tu statickou regeneraci, tak jsem před tím trošku šméjdil co tam ještě je, no a bylo tam, teď nevím přesně jak to bylo, ale něco v tom smyslu, "resetovat naučené hodnoty DPF, nebo tak nějak, no a když jsem to chtěl udělat, tak tam skočila hláška, že se potomhle musí udělat právě ta regenerace, aby nedošlo k nebezpečnému přehřívání filtru. Chci se zeptat, když ten filtr vyměním za nový, tak to taky resetnu a jeblbost dělat tu regeneraci ne?!
Ex: Escort 1.6 16V r.v.98
Ex: Mondeo 1.8 16V r.v. 94
Ex: Focus 1.6 16V r.v. 99
Ex: Focus 1.8 TDCi r.v. 01
Ex: Omega 2.6 V6 r.v. 01
Ex: Focus 1.8 TDCi r.v. 03
Je: Focus 1.6 TDCi r.v 05
Ex: Stilo 1.6 16V + LPG r.v. 03
Je: Focus 2.0 TDCi r.v. 12
Ex: Mondeo 1.8 16V r.v. 94
Ex: Focus 1.6 16V r.v. 99
Ex: Focus 1.8 TDCi r.v. 01
Ex: Omega 2.6 V6 r.v. 01
Ex: Focus 1.8 TDCi r.v. 03
Je: Focus 1.6 TDCi r.v 05
Ex: Stilo 1.6 16V + LPG r.v. 03
Je: Focus 2.0 TDCi r.v. 12
- dusanlulka
- Junior
- Příspěvky: 460
- Registrován: 04.05.2013 16:57
Re: Problém s filtrem pevných částic
Po namontovani noveho filtra sa doporucuje staticka regeneracia.
- Permabond
- Nováček
- Příspěvky: 104
- Registrován: 03.04.2016 18:43
Re: Problém s filtrem pevných částic
No ale proč bych měl kurvit motor.. to nechápu
. Ono to auta potažmo diagnostika délku té statické regenerace určí samo podle stavu filtru? na YT jsem viděl jak to trvalo necelé dvě minuty, jak jsem ji dělal já, tak to trvalo něco přes 4 minuty.

Ex: Escort 1.6 16V r.v.98
Ex: Mondeo 1.8 16V r.v. 94
Ex: Focus 1.6 16V r.v. 99
Ex: Focus 1.8 TDCi r.v. 01
Ex: Omega 2.6 V6 r.v. 01
Ex: Focus 1.8 TDCi r.v. 03
Je: Focus 1.6 TDCi r.v 05
Ex: Stilo 1.6 16V + LPG r.v. 03
Je: Focus 2.0 TDCi r.v. 12
Ex: Mondeo 1.8 16V r.v. 94
Ex: Focus 1.6 16V r.v. 99
Ex: Focus 1.8 TDCi r.v. 01
Ex: Omega 2.6 V6 r.v. 01
Ex: Focus 1.8 TDCi r.v. 03
Je: Focus 1.6 TDCi r.v 05
Ex: Stilo 1.6 16V + LPG r.v. 03
Je: Focus 2.0 TDCi r.v. 12
- dusanlulka
- Junior
- Příspěvky: 460
- Registrován: 04.05.2013 16:57
Re: Problém s filtrem pevných částic
No ale proč bych měl kurvit motor.. to nechápu 
Ani ja.

Ani ja.
-
- Nováček
- Příspěvky: 154
- Registrován: 06.10.2011 12:15
- Bydliště: Ostrava
Re: Problém s filtrem pevných částic
Jasně, že se po namontování nového statická nedělá.
K čemu by tak asi byla. Vyměnit filtr, vyresetovat a jezdit.
Nic víc, nic míň
K čemu by tak asi byla. Vyměnit filtr, vyresetovat a jezdit.
Nic víc, nic míň

C-MAX 1.6 TDCi 80kW + DPF 08/2007, Výměna DPF 08/2014
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti