klimatizace a výkon(aneb jak vám to jede do kopce)
-
- Test driver
- Příspěvky: 9134
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
takže už to celkom dokažem porovnat..Dany píše:Tak to určitě dej, já ač jsem měl pistoli již dvakrát připravenou v ruce, tak jsem to vždy ze strachu vzdal. Chtěl bych ho vyzkoušet jak to jede. Navíc mám SMART kartu a tuším že je tam na litru o bod víc, než u V-power.chmelko píše:proti tomu efektu aspon u mna pomaha V-power..
mimochodom teraz testujem V-power racing a dam vediet ako som dopadol:-)
normal benzin:auto ok, pro zapnutej klime mierne vibracie do pedalu, do kopca katastrofa s klimou..
Vpower: super zatahy odspoda, klimu skoro nieje poznat, prijde mi ako by sa zvýšil krutiaci moment a auto si necha viac libit..od 160 sa ale aspon podla mna Vpower chova ako normal benzin

Vracing: na začiatku som nepoznal žiadné zmeny celkom sklamanie, v nízkych otáčkach sa chová identicky ako Vpower (všetko subjektivne pocity, žiadne testy na brzde pod). je pravda ale že som fakt nepoznal, či mam zapnutu klimu alebo nie..
čo ma ale prekvapilo..nad 160 zetec uplne kludne zrychluje dalej, a podržte sa..na rovine ho zastavila ručička na 210km

ale teraz prijde to naj, v tiahlom kopci som z neho uplne v pohode na 3 do kopca vytiahol 140 pri cca.6200otáčkach a frajer v druhom pruhu na audi A4 avant 1.9TDI skrátka nemal šancu a bolo vidno ako tlačí na pilu..
takže dovolím si tvrdit, že skrátka aspon moj zetec poznal rozdiely tých 3typov benzínu a každý sa chová uplne inak a robí v podstate iné auto...
osobne by som najradšej zostal u Vpower racing ale ceny skoro 35korun ma nuti vybrat zlatu strednu cestu ktorou je Vpower..
ešte dost vážne premýšlam skusit rozne 98 benzíny od iných firiem či pocity budu podobné..
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
-
- Test driver
- Příspěvky: 9134
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- FII
- Nováček
- Příspěvky: 34
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Jestli to třeba spíš není v tom, že SHELL benzín dováží, není přimíchávaný a má konstantní složení. Podle údajů výrobce i odborníků by měla být výhřevnost všech benzínů stejná, oktanové číslo řeší jen sklon k detonacím. Já SHELL netankuju, ale pokud natankuju kdekoliv na západ od našich hranic, auto viditelně ožije. Jinak ještě u vybraných pump PAPOIL se prodává 102 oktanový TEXACO 102 racing cca 46 kč/l. Zkoušel jsem ho v závodní motorce a žádný rozdíl proti 98 jsem nepoznal stejně jako VRACING.
Focus II kombi benzín 1.6 74kw, jeans
- Jiri02
- Pokročilý
- Příspěvky: 588
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
IMHO neni vylouceno, ze "zapadni" benziny, po kterych "auto ozije", maji nejake jine prisady, nez ty, co se staci z nasich rafinerii. Pokud auto "ozije", pak by mohlo jit o nejak prisadami optimalizovany prubeh spalovani, nebo take o sugesci. Vybavuje se mi, jak jsem pred mnoha a mnoha lety mel pocit, ze kdyz natankuji BA90 v Sedlcanech do motorky CZ 175, tak ze jede mnohem lepe, nez na BA90 odjinud. Ono kdyz se jede z kopce, tak to obvykle lepe akceruje.
Pokud by benzin mel vetsi vyhrevnost, pak by mela poklesnout spotreba – pri stejnych provoznich podminkach.
Vice oktanu snizuje nachylnost k detonacim zejmena pri nizkych otackach. Plativalo (ale dnes je to dost mozna kompenzovano prisadami), ze ale viceoktanovy benzin hori pomaleji, nez s nizsim oktanovym cislem.
Zalezi take na typu motoru. S 105 s V-Power Racing tezko pojede lepe. Zetec je ale radove vice sofistikovany, ma automatickou regulaci predstihu podle cidla klepani a pod. Presto od vysokooktanovych benzinu necekam zazraky.
Zpet k tematu, pokud brzdim motorem se zapnutou klimou, tak brzdi velmi znatelne vice. Na jizde to zas tak neni znat, ale znat to je.
Pokud by benzin mel vetsi vyhrevnost, pak by mela poklesnout spotreba – pri stejnych provoznich podminkach.
Vice oktanu snizuje nachylnost k detonacim zejmena pri nizkych otackach. Plativalo (ale dnes je to dost mozna kompenzovano prisadami), ze ale viceoktanovy benzin hori pomaleji, nez s nizsim oktanovym cislem.
Zalezi take na typu motoru. S 105 s V-Power Racing tezko pojede lepe. Zetec je ale radove vice sofistikovany, ma automatickou regulaci predstihu podle cidla klepani a pod. Presto od vysokooktanovych benzinu necekam zazraky.
Zpet k tematu, pokud brzdim motorem se zapnutou klimou, tak brzdi velmi znatelne vice. Na jizde to zas tak neni znat, ale znat to je.
- misoo
- Test driver
- Příspěvky: 14839
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava SR
- Kontaktovat uživatele:
- mansart
- Zkušený
- Příspěvky: 1051
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Poddvorov
Úplně s tebou souhlasím!!! Mám to úplně sejně,hlavně jak si říkal ze začátku,pořád mi to zdechávalo než sem si zvyk že tomu musím přidat.zewl píše:no ja si davam s klimou bacha akorat na rozjezdy, kdyz jsem mel Fofa ze zacatku, tak mi parkrat zdechlo na krizovatcenez jsem si na to zvyknul. Ale jinak pri jizde to temer nepocituju, ze by to nejak hur jelo... Na zadni to postavim i tak
Benzín je v tomhle strašně v nevýhodě.....
P.S. zewl - přečti si spotřebu

- laser
- Nováček
- Příspěvky: 119
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Brno
Najezdil jsem teď v těch vedrech přes 1000 km ve čtyřech lidech s plným kufrem s klimou naplno a ten rozdíl tam je, je to línější chce to řadit nižší rychlostní stupeň a držet to ve vyšších otáčkách. Co mě překvapilo je spotřeba 7,2 l/100 km.
Focus combi, 1,6, 74 kw, rv.2014,
[img:n8o74c0w]https://www.focus.kvalitne.cz/.gif[/img:n8o74c0w]
[img:n8o74c0w]https://www.focus.kvalitne.cz/.gif[/img:n8o74c0w]
- TDCi
- Nováček
- Příspěvky: 143
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Michalovce
Rovnaká skúsenosť z cesty do a z Chorvátska.Klíma pustená celú cestu= vyššia spotreba cca 6,5 l/100 km.TripleJay píše:Potvrdzujem. Cesta z Chorvatska, plne auto ludi + kufor, vkuse klima, ziadny ani subjektivny pokles vykonuStava píše:Presne jako u me, jen jsem jel jinam. Dle vyjadreni zkusenejsich, citlive snizeni vykonu se tyka spise benzinu a TDDi.
![]()
Vivat TDCi!![]()
- laser
- Nováček
- Příspěvky: 119
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Brno
Se spotřebou jsem byl spokojený. Favorit bral víc a míň se do něj vešlo...
Focus combi, 1,6, 74 kw, rv.2014,
[img:n8o74c0w]https://www.focus.kvalitne.cz/.gif[/img:n8o74c0w]
[img:n8o74c0w]https://www.focus.kvalitne.cz/.gif[/img:n8o74c0w]
- Skubi
- Test driver
- Příspěvky: 11856
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Přerov
- Kontaktovat uživatele:
mám podobnou zkušenostlaser píše:Najezdil jsem teď v těch vedrech přes 1000 km ve čtyřech lidech s plným kufrem s klimou naplno a ten rozdíl tam je, je to línější chce to řadit nižší rychlostní stupeň a držet to ve vyšších otáčkách. Co mě překvapilo je spotřeba 7,2 l/100 km.

FF kombi 1,6 74 kW sériová GHIASOC, 00/01, modrá metlaSkubi´s family car

Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!


Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 4 hosti