Napsal: 08.08.2007 22:00
Já tenhle problém nemám.Když sešlápnu plyn na podlahu a motor má alespoň 1500 ot\min, tak táhne prakticky okamžitě.
Věříme, že zde najdete, co hledáte.
https://www.ford-focus.cz/forum/
To si myslím, že není o tolik, aby to člověk výrazně poznal.misoka píše:1.8TDCI ma nieco take ako kratkodobe zvysenie preplnovacieho tlaku, cize to moze byt aj tym, zvysi sa krutak z 280NM na 300NM , ale len na chvilu. A preto sa ti moze zdat, ze taha viacej a potom menej
Myslim si , ze 20NM clovek urcite citi !!Ferino píše:To si myslím, že není o tolik, aby to člověk výrazně poznal.misoka píše:1.8TDCI ma nieco take ako kratkodobe zvysenie preplnovacieho tlaku, cize to moze byt aj tym, zvysi sa krutak z 280NM na 300NM , ale len na chvilu. A preto sa ti moze zdat, ze taha viacej a potom menej
No nevím jak u Focuse II, ale u nás je to myslím trochu méně. 250 Nm při 1850 otáčkách a overboost dovoluje krátkodobě až na 280 Nm.misoka píše:1.8TDCI ma nieco take ako kratkodobe zvysenie preplnovacieho tlaku, cize to moze byt aj tym, zvysi sa krutak z 280NM na 300NM , ale len na chvilu. A preto sa ti moze zdat, ze taha viacej a potom menej
No nezavadzajme mylnymi udajmihami píše:U focusa I 1.8 TDCi je to zvysenie z 250 na 280Nm u focusa II 1.8 TDCi 280 na 310Nm. Ten zatah je poznat, ale je pravda, ze je tam nejaka casova "prodleva". Tazko som si na to zvikal, no teraz ked idem obiehat tak uz nejak automaticky prislapujem plyn o chvlku skor a vsetko je ako ma byt.
Mimochodom zakl. rozdiel v motoroch:
1.8 TDCi je cisto fordacky obnoveny stary motor - liatinovy blok 8-ventil
ostatne objemy TDCi je kooperacia ford +PSA - hlinikovy blok 16-ventil
Ahmed píše:U toho 1,8 TDCi maji napsany obsah 1560 a rekl bych, ze v ceskem prospektu tam je napsane, ze to je 8V a ne 16.
Taktiezhami píše:Riadil si sa prospektom a nikto necaka, ze v oficialnych veciach bude bordel.
Ex-kolega kupoval FOFO II s motorom 1.8 TDCi ako mam ja vo FOFO I takze sme sa tomu dost venovali. Dovtedy som si aj ja myslel, ze je to novy motor Ford+PSA. No aj ked je to iba 8V pri 85 kW taha velmi slusnea ja som s motorom velmi spokojny.