Stránka 3 z 10
Re: 2,0 tdci problem s motorem
Napsal: 31.05.2014 20:08
od doubek FF
čerpadlo jsem měnil taky a žádný rozdí každopádně ty vstřiky jdou ven krom toho novýho a uvidí se co pak dál , jinak já v tom mám nysypanejch ted asi 25 tis a pořád nic

joo balu to víš mám dýzla poprvé a taky naposled jak se to dá dokupy jde z domu a benzínový mondeo to jistí

Re: 2,0 tdci problem s motorem
Napsal: 31.05.2014 21:17
od V12
Uz si si spocital, kolko km by si najazdil za 25k CzK s 2.0i ?
A na benzinove Mondejko Ti aj dam tip -
http://www.autobazarf1.sk/ford-mondeo-2 ... ive-x.html
Bude potrebovat nejaku tu investiciu, moze byt, ze na nom nefunguje turbo ako treba, pretoze na sestke zo 100 na 140 zrychluje za cca 12 - 13 sekund, pricom podla videi na internete by to malo bez chipu dat za cca 10 sekund.
Re: 2,0 tdci problem s motorem
Napsal: 30.06.2014 19:11
od doubek FF
tak nějaké novinky ,auto stále nejede , je ve fordu v liberci , ještě jednou šli vstřiky ven a i na druhém testu jsou vpořádku , ale chtěli smáznout jednotku a nejde to ,vubec je to tam nepustí , teorie je že se v ní někdo hrabal a mazal bud dpf nebo egr , a po přehrání softu , co dělali na podzim se sekla už navěky a dělá pičoviny od tý doby to totiž žere a jde nahovno , takže má přijít jiná jednotka na zkoušku a uvidí se
Re: 2,0 tdci problem s motorem
Napsal: 30.06.2014 21:36
od V12
Dobra kupa tie skurwene kachle. Mesiac presiel a auto stale v srackach az po strechu. Nech ziju jazdene diesle !
Re: 2,0 tdci problem s motorem
Napsal: 01.07.2014 10:07
od Nicco
Provádíme zprostředkování elektronického odstranění systému FAP a DPF přeprogramováním řídicí jednotky prostřednictvím diagnostické zásuvky spolu s mechanickým odstraněním tohoto filtru. V motormanagementu je odstraněna veškerá činnost spojená s filtrem. Jedná se o mnohem spolehlivější řešení než nabízené emulátory filtrů, které mohou způsobovat po čase problémy.
2,0tdci ESP fault a jako nouzak
Napsal: 12.07.2014 15:47
od tomazavr
ahoj, jsem tu novy, tak doufam, ze jsem spatne nehledal...
Chtel bych Vas poprosit o radu:
Mam na C-MAX 2005 2,0tdci 100kw vymenene palivove cerpadlo, vstriky po testu, ale asi to nema nic spolecneho s tim co se mi deje.
Pri normalni jizde se nic nedeje, jedu klidne 160km/h a vpoho. V pripade predjizdeni ci prudke akceleraci to nahlasi ESP failure a rozsviti se auto prestane jet, potom to ma zvuk jako traktor a bez vykonu.
Zkousel jsem rozjet:
1.stupen do 4500ot. vpoho
2.stupen do 4500ot. vpoho
Problem nastava az u 3.stupne asi neco pres 3000ot. to same 4.,5. i 6.stupne. Rozsviti se kontrolka ESP a napise se ESP Fault zkousel jsem vypnout a zapnout klicek nekolikrat zasebou a nic. Jedine co pomuze je, kdyz s tim "traktorem" jedu tak 10km a najednou to samo od sebe zase zacne tahnout, potom vypnu a zapnu zapalovani a nehlasi to chybu. Muzu normalne jet, ale nesmim zase prudce akcelerovat.
Moc dekuji za jakkykoliv napad ci radu... krome odvezu na srotak

jsem z toho trochu:
Sloučeno. lucky.jack
Re: 2,0tdci ESP fault a jako nouzak
Napsal: 12.07.2014 18:52
od ZaQik
diagnostikou vycist chyby
Re: 2,0tdci ESP fault a jako nouzak
Napsal: 12.07.2014 19:20
od tomazavr
Žádná tam není

Re: 2,0tdci ESP fault a jako nouzak
Napsal: 12.07.2014 23:13
od foki
odkud jsi ?
Re: 2,0tdci ESP fault a jako nouzak
Napsal: 12.07.2014 23:32
od ZaQik
svitilo-li ESP, tak tam chyba je - chce to nekoho, kdo s diagnostikou umi ... nebo lepsi diagnostiku
Re: 2,0tdci ESP fault a jako nouzak
Napsal: 13.07.2014 10:19
od tomazavr
foki píše:odkud jsi ?
Chrudim
Re: 2,0tdci ESP fault a jako nouzak
Napsal: 13.07.2014 17:18
od stano.
Re: 2,0tdci ESP fault a jako nouzak
Napsal: 13.07.2014 17:32
od V12
Regulator tlaku ako prvy napadol aj mna. Ma ale vymenene cerpadlo, takze by mal byt OK. Hoci cert nikdy nespi. Treba sa s tym previest a monitorovat zakladne dieslovske veliciny - turbo boost, tlak paliva v raile, otacky a polohu plynu. Na zivych datach urcite nieco bude, ocakavam prekrocenie maximalneho FRP 1600 barov.
Re: 2,0tdci ESP fault a jako nouzak
Napsal: 14.07.2014 09:20
od tomazavr
Smazána zbytečná citace!
Tak včera chyba u2023... Ještě odpoledne vyzkoušíme online data...
Ale tahle chyba by mohla být jen k ESP,ne? Zkusím ještě projít čidla,čistotu,ale ze by to nenašlo chybu přímo nějakého čidla? Co myslít?
Re: 2,0tdci ESP fault a jako nouzak
Napsal: 14.07.2014 09:59
od ZaQik
... z ktereho modulu jsi to vycetl? chyba znamena, ze modul nekomunikuje spravne ... nemels kunu pod kapotou? nebo je to vytopenka? nebo jen nalomeny kabel k ridici jednotce, atd.