2.2 Tdci, par otazek

zeli
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1001
Registrován: 08.01.2011 14:59

Re: 2.2 Tdci, par otazek

Příspěvek od zeli » 21.12.2012 22:55

To bys to musel trochu rozvest, uvest nejake priklady nebo presne popsat, pri jake teplote to jeste jde, pri jake uz ne. Jestli to dela pokazde nebo jen nekdy, jestli mas vypozorovane nejake zavislosti, jestli to dela problem i pri jizde, jestli to nastartuje v zime i kdyz je motor po predchozi jizde zahraty. Co jsi s tim uz delal...diagnostika, kontrola zhavicek plus jejich napajeni. Jak stary je palivak, jak stare auto, kolik ma najeto a tak :) On se nekdo chytne :D Ja mam benzin, takze kdyz mi nechcipne baterka, tak to chytne, cili moc neporadim :( Ale zajimalo by me to :mrgreen:
je: Ford Mondeo kombi, 2.5 V6, 2004, zlata metaliza
byl: Ford Mondeo kombi, 1.8 SCi, 2004, modra ink metaliza

Uživatelský avatar
veny
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2209
Registrován: 30.03.2009 11:24
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.2 Tdci, par otazek

Příspěvek od veny » 23.12.2012 14:09

Jony85 píše:Taky přidám trochou do mlýnku. To rachtání si myslím, že je to na 80% napínací kladka, mě to taky dělalo a po výměně bylo po problému. Tam je na ní takový malý tlumič a on se časem vychodí a začne rachtat, ale je to docela rana teda, stojí kolem 3000,- . Jinak bych měl taky jeden problém. Nevíte někdo proč mi to nechce nastartovat, vždycky když klesne teplota pod nulu a nikdo už neví co s tím :nixw: Motor jenom točí, ale nechytá
Ani ti to neblafne? vyzkoušek buď fenem zahřát motorový prostor - Egr ventil, hlavy válců - a nebo rovnou odpoj konektory od turba... pak by ti to mělo chytit...

Uživatelský avatar
Jony85
Nováček
Nováček
Příspěvky: 70
Registrován: 10.10.2011 20:53

Re: 2.2 Tdci, par otazek

Příspěvek od Jony85 » 27.12.2012 13:34

díky za radu, vyzkouším. Ani to neblafne, točí ale neblafne, a jenom když klesne teplota k nule. Myslíš konektory co jsou přímo na turbu? Odpojit a mělo by to chytit? A pak zase připojit?

Uživatelský avatar
Jony85
Nováček
Nováček
Příspěvky: 70
Registrován: 10.10.2011 20:53

Re: 2.2 Tdci, par otazek

Příspěvek od Jony85 » 27.12.2012 13:41

No, ono to dělá pokaždé když je k nule, ale jakmile to chytne, tak už to potom chytá pořád. Palivák je nový, žhaviče taky.

Uživatelský avatar
Jony85
Nováček
Nováček
Příspěvky: 70
Registrován: 10.10.2011 20:53

Re: 2.2 Tdci, par otazek

Příspěvek od Jony85 » 27.12.2012 13:57

tak nepomohlo ani odpojení turba.

Uživatelský avatar
veny
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2209
Registrován: 30.03.2009 11:24
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.2 Tdci, par otazek

Příspěvek od veny » 27.12.2012 21:51

jj, tak jsem to myslel... Odpojit konektory rovnou u turba... No to je mi záhada? Co jsi dával za žhaviče?

Brehowicz
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4257
Registrován: 16.12.2009 13:04

Re: 2.2 Tdci, par otazek

Příspěvek od Brehowicz » 27.12.2012 21:57

Ikdyby nebyl funkční ani jeden žhavič tak to při dobrém kompresu musí motor naskočit,sice by se třepal po startu jak osika ale startnul by.

Uživatelský avatar
veny
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2209
Registrován: 30.03.2009 11:24
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.2 Tdci, par otazek

Příspěvek od veny » 27.12.2012 22:08

teoreticky máš pravdu... rozhodně to není o tom že je nula, tak prostě nenastartuju... Ale zrovna ty žhaviče mají kolem nuly dost podstatný vliv... To je hodně divný... Těžko říct jak by se to chovalo při nefunkčních žhavičích ve skutečnosti... já si dost užil s egr ventilem... Každej mi tvrdil že jsou to vstřiky, čerpadlo... Známýho servis, diagnostika ve fordu, přeměření všeho možnýho a nikoho ani nenapadlo že by to mohl být egr... Takže spíš se snažím najít, nakopnout na jiný řešení, než rovnou ta nejhorší...

Uživatelský avatar
Jony85
Nováček
Nováček
Příspěvky: 70
Registrován: 10.10.2011 20:53

Re: 2.2 Tdci, par otazek

Příspěvek od Jony85 » 29.12.2012 14:36

žhaviče sem dával NGK, ty jsou dost dobrý. Jenže nikdy by nebyli špatný snad všechny čtyři, tak by to chytlo alespoň třeba na 3 válce. Jedině kdyby byl špatný společný příjem energie. Už se naštval a zkusil sem to dát do jednoho bazaru, který má i servis, dělají jenom fordy, tak uvidím. Údajně by to mohl být nějaký opravný software, který se spouští kolem nuly. Pak dám vědět co to bylo, jestli to vůbec zjistí :-) . Jinak já jsem EGR zaslepil a hotovo, mám euro4, pokud necháš zapojené kabely a v ovládání ventilu vytáhneš to ozubené kolečko, tak to nebude ani ukazovat kontrolku motoru. Jenom diagnostice to bude vidět.

dark.mk3
Nováček
Nováček
Příspěvky: 153
Registrován: 24.11.2011 22:02

Re: 2.2 Tdci, par otazek

Příspěvek od dark.mk3 » 09.01.2013 20:01

dark.mk3 píše:Servísní údržba - 2.2 TDci

Mám najeto 162 000 km a vím, že u každého motoru se při hranici 150 tkm dělají nějaký věci v rámci údržby. Poradili by jste mi jaké kladky vyměnit, už jsou docela slyšet.
Plánuji vyměnit napínací a vodící kladku pro alternátor, protože se mi při proudovém zatížení ozývají klepavé zvuky. Jakou dál například důležitou kladku vyměnit ?

U zadní nápravy plánuji vyměnit tyčky a uložení stabilizátoru.

Díky předem za info.
Vyměnil jsem napínací a vodící kladku + řemen na alternátoru. Klepavé zvuky hodně utichly, bohužel ale při proudové zátěži se klepání ještě objevu. Je ještě něco co se kromě napínací a vodící kladky může na alternátoru vyměnit ?

Ještě jak jsme se tu bavili ohledně toho napínáku na řetěz, nemůže to dělat i napínák řetězu, který se víc roztočí při proudové zátěži nebo je to blbost ?
Ford Mondeo III | 2.2 TDCI - 114 kW | Ghia X
---------------------------------------------------------------
RENOVACE ALU a PLECH disků - https://www.facebook.com/RenovaceAlu

Uživatelský avatar
djdekl
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4036
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.2 Tdci, par otazek

Příspěvek od djdekl » 09.01.2013 20:33

A co samotna remenice?

dark.mk3
Nováček
Nováček
Příspěvky: 153
Registrován: 24.11.2011 22:02

Re: 2.2 Tdci, par otazek

Příspěvek od dark.mk3 » 09.01.2013 20:43

dark.mk3 píše:Servísní údržba - 2.2 TDci

Mám najeto 162 000 km a vím, že u každého motoru se při hranici 150 tkm dělají nějaký věci v rámci údržby. Poradili by jste mi jaké kladky vyměnit, už jsou docela slyšet.
Plánuji vyměnit napínací a vodící kladku pro alternátor, protože se mi při proudovém zatížení ozývají klepavé zvuky. Jakou dál například důležitou kladku vyměnit ?

U zadní nápravy plánuji vyměnit tyčky a uložení stabilizátoru.

Díky předem za info.
Tak jsem vyměnil uložení stabalizátorů, vlevo i vpravo. Tyčky jsou prý bez vůle a v pořádku. Klepání přestalo když jsem v autě sám, předtím to trochu klepalo taky, když byl v autě někdo další hlavně vzadu tak to klepalo víc. Nyní sám když jedu je ticho, jakmile někdo vleze do auta nebo dám něco těžšího do kufru je to klepání zase. Nenapadá už někoho co by to mohlo být ? 2 mechanici (chodim k nim léta, nejsou to žádný dřeva) řekli že tyčky jsou uplně OK, může i když jsou pevný klepat ?
Ford Mondeo III | 2.2 TDCI - 114 kW | Ghia X
---------------------------------------------------------------
RENOVACE ALU a PLECH disků - https://www.facebook.com/RenovaceAlu

dark.mk3
Nováček
Nováček
Příspěvky: 153
Registrován: 24.11.2011 22:02

Re: 2.2 Tdci, par otazek

Příspěvek od dark.mk3 » 09.01.2013 20:44

djdekl píše:A co samotna remenice?
Napínací kladka, vodící kladka, řemen ten velikej je měnenej a teď teda ještě řemenice na alternátoru myslíš ? Nic jiného tam není ?
Ford Mondeo III | 2.2 TDCI - 114 kW | Ghia X
---------------------------------------------------------------
RENOVACE ALU a PLECH disků - https://www.facebook.com/RenovaceAlu

Uživatelský avatar
djdekl
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4036
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.2 Tdci, par otazek

Příspěvek od djdekl » 09.01.2013 20:50

Remenici primo od klikovky motoru...ma se prej menit taky, aby neznicila zas napinaci kladku atd..

Uživatelský avatar
Jony85
Nováček
Nováček
Příspěvky: 70
Registrován: 10.10.2011 20:53

Re: 2.2 Tdci, par otazek

Příspěvek od Jony85 » 25.01.2013 11:06

Tak dávám info jak mi to dopadlo. Nakonec všechny problémy se startem byli kvůli vstřikovačům, na 3. a 4. válci na přepadu. Stačilo, aby poklesla teplota a ztuhlo palivo, pak už poklesl tlak v trubce u vstřiků a jednotka nepovolila start.

Odpovědět

Zpět na „motor - mondeo mk3 diesel“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host