



Ani ti to neblafne? vyzkoušek buď fenem zahřát motorový prostor - Egr ventil, hlavy válců - a nebo rovnou odpoj konektory od turba... pak by ti to mělo chytit...Jony85 píše:Taky přidám trochou do mlýnku. To rachtání si myslím, že je to na 80% napínací kladka, mě to taky dělalo a po výměně bylo po problému. Tam je na ní takový malý tlumič a on se časem vychodí a začne rachtat, ale je to docela rana teda, stojí kolem 3000,- . Jinak bych měl taky jeden problém. Nevíte někdo proč mi to nechce nastartovat, vždycky když klesne teplota pod nulu a nikdo už neví co s tímMotor jenom točí, ale nechytá
Vyměnil jsem napínací a vodící kladku + řemen na alternátoru. Klepavé zvuky hodně utichly, bohužel ale při proudové zátěži se klepání ještě objevu. Je ještě něco co se kromě napínací a vodící kladky může na alternátoru vyměnit ?dark.mk3 píše:Servísní údržba - 2.2 TDci
Mám najeto 162 000 km a vím, že u každého motoru se při hranici 150 tkm dělají nějaký věci v rámci údržby. Poradili by jste mi jaké kladky vyměnit, už jsou docela slyšet.
Plánuji vyměnit napínací a vodící kladku pro alternátor, protože se mi při proudovém zatížení ozývají klepavé zvuky. Jakou dál například důležitou kladku vyměnit ?
U zadní nápravy plánuji vyměnit tyčky a uložení stabilizátoru.
Díky předem za info.
Tak jsem vyměnil uložení stabalizátorů, vlevo i vpravo. Tyčky jsou prý bez vůle a v pořádku. Klepání přestalo když jsem v autě sám, předtím to trochu klepalo taky, když byl v autě někdo další hlavně vzadu tak to klepalo víc. Nyní sám když jedu je ticho, jakmile někdo vleze do auta nebo dám něco těžšího do kufru je to klepání zase. Nenapadá už někoho co by to mohlo být ? 2 mechanici (chodim k nim léta, nejsou to žádný dřeva) řekli že tyčky jsou uplně OK, může i když jsou pevný klepat ?dark.mk3 píše:Servísní údržba - 2.2 TDci
Mám najeto 162 000 km a vím, že u každého motoru se při hranici 150 tkm dělají nějaký věci v rámci údržby. Poradili by jste mi jaké kladky vyměnit, už jsou docela slyšet.
Plánuji vyměnit napínací a vodící kladku pro alternátor, protože se mi při proudovém zatížení ozývají klepavé zvuky. Jakou dál například důležitou kladku vyměnit ?
U zadní nápravy plánuji vyměnit tyčky a uložení stabilizátoru.
Díky předem za info.
Napínací kladka, vodící kladka, řemen ten velikej je měnenej a teď teda ještě řemenice na alternátoru myslíš ? Nic jiného tam není ?djdekl píše:A co samotna remenice?
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host