Stránka 3 z 5

Re: Chyby P024A a P024B identifikace

Napsal: 06.04.2012 11:39
od vita_k
Dusheyn, trochu popis ostatnim lepe - neco jak mne do SZ, kdyz jsi psal, co se deje u tebe, aby si nekdo nemyslel, ze to muze byt neco jineho.

Re: Chyby P024A a P024B identifikace

Napsal: 07.04.2012 18:27
od zdenyvm
Tak jsem to dneska chytil - znovu vynechávání výkonu nad cca 2600 otáček.
Mrkněte na grafy co jsem tu připojil, říká vám to někomu něco?
Vyčetl jsem chyby a ejhle kolik je tam problémů s filtrem co tam nebyly!!!
Čím dál víc mě to směřuje k naštvanému telefonu do fapoff...
Co vy na to???

Re: Chyby P024A a P024B identifikace

Napsal: 07.04.2012 18:44
od vita_k
Mel jsem to same. Myslim, ze uplne to same.
Ja bych tam volal - p2002 nakonec v novem softwaru u me "vymaskovali" a to podle me asi neni uplne reseni, ale jen zakryti chyby aby si toho ECU nevsimala. Uz mi jej diagnostika neukazuje.

530 stupnu jsem snad mel po vykuchani jen jednou. Nemas tam stale eolys? :)

Jinac v tech grafech se moc nevyznam-divne je, ze v railu klesal tlak pri zvetsujicich se otackach v nekterych mistech. to je divne.

Re: Chyby P024A a P024B identifikace

Napsal: 07.04.2012 18:47
od zdenyvm
Právě že mě napřed odpojili konektor od té nádobky a pak po chybě komunikace s tou nádobkou znovu zapojili a řekli že je to OK... fakt se mi to nelíbí!
Myslíš že ty chyby s obtokem vzduchu a P0234 může být až následek problémů s DPF...?

Re: Chyby P024A a P024B identifikace

Napsal: 07.04.2012 19:00
od vita_k
ja myslim, ze je to spojeno s DPF. Nevim kdy jindy nez pri regeneraci by se obtok IC zapinal? Kdyz je po startu studeny motor - to bych pochopil, ale pri jizde na dalnici? Prece jen a pouze pri rychle jizde s teplym motorem se tato chyba objevi, mam pravdu? Jak se ridi obtok normalne fakt nevim. To chce nekoho, kdo o tom neco vi...

Mozna jednotka zapne obtok IC - aby zvysila teplotu pro regeneraci, kterou by uz nemela delat. Druha cast SW si vsimne, ze je zapnuty obtok IC a vyhodnoti to jako chybu - prece pro to neni duvod... Hm rekne si: "Toto se stavat nema = chyba P024A/B" atd.

Nevim, ale neni to dobre - fapoff by toto meli doresit, ale nevim, jestli by to umeli. Je to slozite jak mlaticka.

Re: Chyby P024A a P024B identifikace

Napsal: 07.04.2012 20:08
od zdenyvm
Máš pravdu, dělá to jenom při zahřátém motoru a navíc jen když to trochu vytočím (nad cca 3000 ot.). Vypadá to že se fakt pořád zkouší rozjet regenerace... :(

Re: Chyby P024A a P024B identifikace

Napsal: 08.04.2012 12:46
od V12
Obtok IC sa zapina v pripade "studeneho" rezimu motora, aby sa co najskor zohrial a necucal vzduch chladeny v IC. Spomente si na stare S105/120 - tiez mali vo vzduchovom filtri klapku s bimetalom, ktora prepinala privod vzduchu - na studeno to salo vzduch zpod zberaca nad vyfukom, po zohriati sa klapka otocila a cucal cez tu trubku. Dalsi dovod zapnutia obtoku je ochrana IC pred pretlacenim, ked zlyha regulacia turba. A posledny dovod moze byt regen DPF, to ale neviem na 100%, nevedel to ani mechanik, neholdujeme autam s DPF.

Pokles tlaku paliva v raile so stupajucimi otackami nie je nic divne - tlak je zavisly od vypocitavanej zataze motora. Mne 2.0TDCI vedel dat plny tlak 1600 barov uz v 1800 rpm a pri dalsom toceni s poklesom zataze, tlak poklesol az niekde na 1000 barov pri plneni 1.7 baru absolutne.

Re: Chyby P024A a P024B identifikace

Napsal: 08.04.2012 17:55
od sandokan
mam dojem ze u 1,6 je obtok len pre DPF, modely bez ho snad ani nemaju....

Re: Chyby P024A a P024B identifikace

Napsal: 08.04.2012 17:58
od zdenyvm
Tak teď jste mi zamotali hlavu ještě víc, už jsem se chystal vletět na fapoff...
Ale stejně na ně asi vletím, když to ukazuje i chyby DPF.

Re: Chyby P024A a P024B identifikace

Napsal: 08.04.2012 18:31
od V12
zdenyvm :
V kazdom pripade to reklamuj. Nic tym nestratis, iba ziskas.
sandokan píše:mam dojem ze u 1,6 je obtok len pre DPF, modely bez ho snad ani nemaju....
Nie som si isty, ale ked si dobre pamatam z inych for, poruchy zablokovanych klapiek obtoku IC sa riesili aj na motoroch bez DPF. Obvykle bola pricina karbonom zadreta regulacia variabilu a nasavaci trakt zasvineny zmesou oleja (z odchadzajuceho turba) a ineho humusu.

Re: Chyby P024A a P024B identifikace

Napsal: 08.04.2012 18:51
od Sobull
Já myslím, že sandokan má pravdu. U 2,0 je to taky tak. Vzpomeń si na svoje TDCI, měl jsi jednu trubku do sání, já mám tu "rozdvojku" nebo jak to říct.
zdenyvm:Každopádně brnkni do FAPOFF, oni jsou docela ochotní při řešení reklamací...

Re: Chyby P024A a P024B identifikace

Napsal: 08.04.2012 21:51
od vita_k
no kazdopadne tato chyba vyskoci kdyz vzrusta teplota pred filtrem, jede vetrak a tak, mozna jeste spotrebu by stalo za to sledovat. Zkracene: regenerace a k tomu nejaka divna.

Ale tezko rict na 100%. Je to jen odhad. Nicmene uz sme dva se stejnou chybou.

Jen si myslim, ze s timto si uz fapoff mozna nebude vedet rady. Zkusim nekde kouknout do 1.6 66kw, jestli bude mit ty stejne klapky, ale myslim, ze bude.

Re: Chyby P024A a P024B identifikace

Napsal: 08.04.2012 21:54
od vita_k

Re: Chyby P024A a P024B identifikace

Napsal: 08.04.2012 22:06
od V12
Moj ju nemal, manifold nebol rozvidleny. Asi mate pravdu.

Re: Chyby P024A a P024B identifikace

Napsal: 09.04.2012 09:31
od zdenyvm
vita_k píše:no kazdopadne tato chyba vyskoci kdyz vzrusta teplota pred filtrem, jede vetrak a tak, mozna jeste spotrebu by stalo za to sledovat. Zkracene: regenerace a k tomu nejaka divna.
Tak spotřebu změřenou objektivně při tomto nemám, ale podle PP před touto "regenerací" průměr 5,9, po ní 6,2. Ustálená rychlost, žádné divočení, podle zkušeností by měla být 5,9 nebo spíš ještě klesnout...
Cca 100km od vynulování PP, takže by to mělo mít nějakou vypovídací hodnotu.
Toto fakt potřebuju vyřešit, s tím se nedá jezdit! :evil: