Stránka 3 z 10
					
				Re: Acceleration reduced
				Napsal: 01.01.2014 21:13
				od vita_k
				diky za tip. tam jsem jeste nelezl, ale zkusim to. Prece jen to stoji za pokus - prohybat konektory - chyby na to ukazuji.
			 
			
					
				Re: Acceleration reduced
				Napsal: 02.01.2014 08:30
				od Kranich11
				Abych dořekl čím se tenkrát problém vyřešil - byli v prdeli budíky, nové cca 10 tis.
			 
			
					
				Re: Acceleration reduced
				Napsal: 02.01.2014 08:59
				od foki
				ZaQik píše:
zkontroluj si krouzek (hlavne konektor) a kabelaz k nemu, zda neni nejak zamotana do paky na uzamceni polohy volantu
zkusenosti  

 
			 
			
					
				Re: Acceleration reduced
				Napsal: 02.01.2014 09:03
				od ZaQik
				tyhle zrovna nejsou moje  
 
ale proc se nepodelit, ze?  

 
			 
			
					
				Re: Acceleration reduced
				Napsal: 02.01.2014 09:53
				od vita_k
				urcite, k cemu by toto forum jinak bylo:) Podivam tam rovnou na ovladani radia, ktere se mi zda trochu uvolnene. Asi do toho nekdo kopl kolenem.
			 
			
					
				Re: Accceleration reduced - nelze nastartovat
				Napsal: 23.01.2014 23:46
				od roliva
				No tak to vypadá, že mám stejný problém. Dojel jsem do práce na odpolední, všechno v pohodě a večer bylo -4°C, auto odemklo, svítil interiér úplně normálně, ale místo nastartování jen jakési cvakání a tyto hlášky na palubáku: engine systems fault, acceleration reduced. Může to být tou baterií? 
 
Auto je ford focus 1,8 92Kw r.v. 2007
 
			 
			
					
				Re: Accceleration reduced - nelze nastartovat
				Napsal: 24.01.2014 06:07
				od Fossa
				Jo, baterií. Dobij ji a zkus to znovu. Jak je stará? Jestli je původní, tak se s ní rozluč.
			 
			
					
				Re: Accceleration reduced - nelze nastartovat
				Napsal: 24.01.2014 07:10
				od roliva
				Je původní, origo Ford, tak snad to bude opravdu jen tím...
EDIT: Tak fakt to bylo baterkou. V servisním menu mi to ukázalo 10,6V. Koupil jsem baterku a je po problému. Jen jsem ještě musel nechat vymazat chyby v řj, páč mi svítila diag.
Hlavně, že to bylo fakt jen tím  

 
			 
			
					
				Re: Acceleration reduced
				Napsal: 29.04.2014 20:40
				od petrjaks
				Dobrý den
mám Ford Focus II 1.8 TDCI 85K W stejný problém jako zde výše. chyby:ACCELERATION REDUCED, SYSTEM ENGINE FAULT. stalo se mi to při jízdě, ale auto pořád jede. Diagnostika nehlásí žádné závady. Udělal jsem test palubní desky, autobaterie hlásí 12.1 V. Takže baterie v pořádku, alternátor také dobíjí. Žádné kontrolky na palubní desce nesvítí. V testu všechny kontrolky svítí. Nemohu přijít na to čím je to způsobené.Děkuji za jakékoliv reakce a rady. Děkuji
			 
			
					
				Re: Acceleration reduced
				Napsal: 01.05.2014 13:54
				od Kranich11
				Mě to dělali budíky.. doporučuju nějaký vrakáč a vyměnit..
			 
			
					
				Re: Acceleration reduced
				Napsal: 03.05.2014 18:47
				od marosmanik25
				Môžem Vás poprosiť o vylúštenie chýb P0087 a P1180..??..a aký je postup a čo by to mohlo spôsobovať..??..dik
			 
			
					
				Re: Acceleration reduced
				Napsal: 03.05.2014 20:28
				od V12
				P0087 - prinizky tlak paliva v raile 
P1180 - prinizky tlak v nadrzi
Z toho mi vychadza, ze sa Ti nezavzdusnuje nadrz, vytvori sa v nej podtlak a CR cerpadlo nedokaze dotiahnut palivo. Ked otvaras nadrz - nezasyci Ti to ako na konci hadice od vysavaca ?
			 
			
					
				Re: Acceleration reduced
				Napsal: 03.05.2014 20:41
				od marosmanik25
				V12 presne tak...sem tam sa mi to stane otvorim nadrž a zasičí....tie chyby sa mi stali dneska pri vytočení auta do 3000 otáčok....ako som už skor inde pisal stalo sa presne to isté auto pri 3000 prestalo ťahať....a elektronika zablokovala motor....auto zdochlo....po naštartovaní išlo pekne, ťahalo ale pri dosihnuti zase 3000 otáčok znova to isté....a už som z toho bezradný...čo sním..??..dať ho doservisu..??...bude na pričine palivový filter..??...ešte doplním, ze to všetko sa začalo stým ako som vilial pro-tec do nádrže na prečistenie palivovej sústavy a asi som to robiť nemal, lebo od vtedy sa to začalo všetko j.bať
			 
			
					
				Re: Acceleration reduced
				Napsal: 03.05.2014 20:50
				od V12
				Mas cisty palivovy filter ? Ked si do nadrze nalial nejaky maglajz na cistenie palivoveho systemu, lahko sa mohlo stat, ze to pouvolnovalo vsetky usady v nadrzi a tie nasledne skoncili vo filtri, ktory sa zrazu stal dooost tazko prechodny. V tomto pripade sa ale RJ stazuje na prinizky tlak v nadrzi, takze asi by si mal zistit, ako prevrtat veko nadrze tenuckym vrtakom bez toho, aby si ho pritom znicil.
Inak o pouzivani vselijakych cisticov palivoveho systemu si myslim, ze je to dost riskantne prave z vyssie popisaneho dovodu. Tie rozpustene usadeniny musia prejst cez vstrekovace a aby som povedal pravdu, radsej by som mal zasranu nadrz, ako vstrekovace s cenou 400 eciek za kus.
			 
			
					
				Re: Acceleration reduced
				Napsal: 03.05.2014 21:43
				od marosmanik25
				Neviem ci mam ciaty palivovy filter da sa to nejak zistit..??..a myslis ze to bude chyba len v tom filtry ci uz aj nebodaj vo vstrekovacoch..??...ak by som vedel ze vymena palivoveho to vyriesi tak by som ho vymenil...ale velmi na vyber asi aj tak nemam...