Stránka 3 z 3
					
				Re: 1,6 TDCI 80 kW náhlá ztráta oleje - zadření
				Napsal: 22.09.2013 20:11
				od Jardak
				Pokud šly nový kroužky do původních válců, tak spotřeba oleje 2 dcl na 10 tkm? je celkem slušná...
			 
			
					
				Re: 1,6 TDCI 80 kW náhlá ztráta oleje - zadření
				Napsal: 22.09.2013 21:16
				od FFF
				Spotřebu oleje upřesním až během další výměny, zatím to jen hrubě odhaduju  

 
			 
			
					
				Re: 1,6 TDCI 80 kW náhlá ztráta oleje - zadření
				Napsal: 23.09.2013 11:32
				od V12
				Predaj to, kym to mas OK. Jedneho dna z toho totiz bude nechutny pruser a to vtedy, ked sa to bude hodit najmenej.
Dolietany motor s neprebrusenou klukovkou bez vymeny lozisk je totiz extremne haklivy na narast tlakov vo valcoch - a tie narastli po vymene kruzkov. Toto smrdi vyhodenim ojnice cez blok...
			 
			
					
				Re: 1,6 TDCI 80 kW náhlá ztráta oleje - zadření
				Napsal: 23.09.2013 12:33
				od vita_k
				asi bych to taky prodal, dokud je to pojizdne...
			 
			
					
				Re: 1,6 TDCI 80 kW náhlá ztráta oleje - zadření
				Napsal: 17.08.2015 22:02
				od FFF
				Zdravím a posílám report téměř po dvou letech a cca 65kkm,
motor si sedl a ustálila se spotřeba oleje na 0/100km.
Za ty km jsem na motoru řešil jen (klep/klep) zacpanou hadici  k regulaci tlaku dmychadla a drobný těsnění v sací části, jinak nic (nepočítám filtry a další spotřebák)
Jediný co jsem měnil je viskozita oleje, z 5W30 na 5W40, objem olejové vany mi přijde směšný (cca 3,2 litru) snad mu to pomůže k delšímu životu 
Vlastně je ten motor celkem fajn, jen je asi docela problém najít perspektivní kus.
Uvidíme co bude dál 

 
			 
			
					
				
				Napsal: 18.08.2015 09:15
				od Nonid
				Potesi 
