Stránka 3 z 3

Re: Špatné řazení

Napsal: 18.12.2013 20:59
od Marod22
Dakujem za odpoved, ale kedze nie som zrovna automechanik, tak je to pre mna nieco ako "vanilkova zmrzlina". Co s prevodovym olejom? Malo? Husty? Riedky? Stary? Vymenit? Doliat? :dih:

Re: Špatné řazení

Napsal: 18.12.2013 21:07
od miki21
tak předně, jestli ho tam je tolik kolik má..jen se mně neptej kolik, u těchhle moderních strojů já se neorientuji. :mrgreen: nepozoruješ někde únik? mastné kolem poloos ...

Re: Špatné řazení

Napsal: 19.12.2013 17:55
od Marod22
EE...olej v prevodovke bol kontrolovaný v lete. Je ho tam dosť.

Re: Špatné řazení

Napsal: 22.03.2014 23:18
od Marod22
Tak tento rok pri výmene oleja som spomenul v servise to cvakanie pri radení. Navrhol som silentblok na prevodovke, ten vylúčili, to by som vraj aj cítil, nie len počul. Ďalej sme sa o tom nebavili, ale ako som mal zase spustené okno, tak ma to v lete bude určite zase serinkať. Dočítal som sa ale pár vecí. Niektoré autá to robia už od nova a je to akáci vlastnosť - napríklad niektoré nové hyundaie, alebo aj impreza. Mňa ale mýli to, že tu sa na to nikto nesťažuje, aspoň som teda nič nezachytil. Radenie ide ľahko, bez problémov, len je tam to cvakanie. Čo by to ešte mohlo vyriešiť? Akurát čo som si všimol, tak radiaca páka je na neutráli akási voľnejšia a pri pohybe doľava-doprava trochu hrká. Dá sa nejak nastaviť kulisa? Alebo lanovody, synchrony? Ja už neviem. :nixw:

Re: Špatné řazení

Napsal: 23.03.2014 00:19
od stano.
Ked zaradis rychlost, v prevodovke to cvakne. Ale tak aby si to pocul do auta cez hluk motora... :nixw: to som este nevidel. Jedine v autach so sekvencnym radenim.

Re: Špatné řazení

Napsal: 23.03.2014 09:23
od rh1980
Marod22 píše:Mňa ale mýli to, že tu sa na to nikto nesťažuje, aspoň som teda nič nezachytil.
Nejezdíme se staženým okýnkem, proto si nestěžujem :mrgreen:

Re: Špatné řazení

Napsal: 23.03.2014 09:49
od Marod22
stano. píše:Ked zaradis rychlost, v prevodovke to cvakne. Ale tak aby si to pocul do auta cez hluk motora... :nixw: to som este nevidel. Jedine v autach so sekvencnym radenim.
No najviac je to počuť keď idem vedľa nejakej steny čo dobre odráža zvuk. Ale počuť to aj bez nej. Jednoducho povedané, keď radím z 1 do 2 cvakne dva krát - keď prejde cez neutrál a keď padne do 2. Keď sú okná zavreté, nepočuť nič. Dieslové Focusy sú ale slušne odhlučnené.
Možno niečo napovie toto:
http://youtu.be/WPPz5wfKdRM

Re: Špatné řazení

Napsal: 23.03.2014 12:07
od V12
Najvyssi cas sa toho zbavit...

Re: Špatné řazení

Napsal: 23.03.2014 12:13
od Marod22
No jasne...co ine sa dalo cakat :dih:

Re: Špatné řazení

Napsal: 24.03.2014 06:28
od vladko
A proto tady rád chodím. Již památná odpověď na jakýkoliv problém od V12 mě vždy rozesměje a zvedne náladu :D
Jestli on nebude prodejce nový aut :lol: (nebrat mě vážně ;-) )
Jasně, že každý z nás by rád nové auto a po 50 000 si koupil zase nové ať má klid a nemusí nic řešit.
Na druhou stranou ta radost, když se nám podaří něco opravit je k nezaplacení, na vše ostatní tu máme mastercard ;-)

Re: Špatné řazení

Napsal: 24.03.2014 07:32
od V12
Pokial je to naozaj zvnutra prevodovky, tak su to synchrony a to znamena prevodovku v stadiu rozpadu. Preto ta moja poznamka o predaji.
Moze to ale robit aj vymlety vnutorny klb na niektorej poloosi (opat dost dobry dovod na predaj, pretoze oprava vymenou poloosi je dost draha), na pravej strane su dva. Takisto to moze byt aj silentblok ulozenia (vymenit a nerecnit, je to za par supov), no moze to sposobovat aj mierne nacata dvojhmota, tam je ale predpoklad, ze by to cvakalo pri kazdom preradeni (ako moj byvaly diesel) - opat predat. Pri zostatkovej hodnote auta cca 3 - 4 tisic EUR sa do toho neoplati natlacit 1000 - 1500 EUR na opravu. Moj voz poistovak podla tabuliek ohodnotil na cca 3500 EUR, takze ziadne velke opravy sa nekonaju, iba nevyhnutne nutne na udrzanie v bezpecnej prevadzke (kotuce, tlmice, tycky stabilizatora StarLine atd.).

vladko :
Nie, nie som predajca novych aut - to by som nejazdil na 9-rocnom vraku :mrgreen: Suhlasim aj s tou radostou, ked sa nieco podari opravit. Len to nesmie byt oprava za polovicu zostatkovej hodnoty auta :wink: