Stránka 3 z 4
Napsal: 24.08.2007 13:53
od StratoS
no me cela ta diagnostika takz prijde pochybna, nakonec ti rekne, ze jeste odesla ridici jednotka....
I kdyby ti odeslo turbo neznamena to ze nemuzes jet nebo nedej boze nenastartujes to prece nema s tim co delat.... aspon myslim
to cerpadlo uz by to asi hold byt mohlo, ale celkove mi prijde, ze strili nejak od boku.
Napsal: 26.08.2007 20:32
od wildman
Stehnak píše:To jako ze Ti odeslo nejdriv TURBO a hned nasledne i CERPADLO? Jaky je puvod auta? Nebo to je funglovka?
Beriem spat, myslim, ze som to zle napisal a doslo tu k omylu - samoska, ze som myslel turbo, to "cerpadlo" mi len omylom uslo pri pisani. Takze cely problem je len a len v TURBE!!!
A uz len pre informaciu, auto je dovezene, rocnik 2003. Ale aj tak sa mi to zda skoro na "odchod Turba", kedze ja pretekar nie som.
Ale predchadzajuci majitel mozno bol...

Napsal: 26.08.2007 20:45
od jamaka
Zadrete lozisko na turbe a necistoty v oleji, mozno pretlacena olejova vana a nasledne zle sanie oleja. Do trubky od chladica oleja do turba sa dostala necistota a turbo nebolo mazane. Tak paslo do .... Aspon tak to vidim ja

Napsal: 26.08.2007 20:53
od pelen
Ja bych jeste zkusil prohlednout veschny pryzove hadice okolo turba, vcetne sponek.
Napsal: 27.08.2007 09:54
od jamaka
pelen píše:Ja bych jeste zkusil prohlednout veschny pryzove hadice okolo turba, vcetne sponek.
Aj to je riesenie. Ale jemu este svieti aj mazanie.
Napsal: 27.08.2007 11:00
od powermax
pokial ti zasvietilo mazanie, tak by som to videl na zadrete loziska turba a ako prve by som hladal preco vlastne to mazanie svieti, lebo si zadries aj motor ak to fakt nemaze
Napsal: 27.08.2007 13:36
od Jiri02
jamaka píše:Aj to je riesenie. Ale jemu este svieti aj mazanie.
Komu? Vzdyt s tim jezdi(l)!
Napsal: 22.10.2007 19:54
od rogi77
Nazdar Wildman,
uz si odstranil tu pricinu ?
Mam s tym problem tiez, minuly tyzden som bol v servise, tam mi povedali ze som tam mal nejak seknuty kablik na konektore na EGR ventile...
Siel som na nom vo stvrtok domov hned so servisu, v piatok tiez pohoda, ale dnes to opat zacalo a auto ledva prislo domov a s riadne vyudenym zadkom... Hovorili ze turbo je zatial v pohode, ale treba pocitat s tym ze moze odist... Neviem co tomu je... ci to bude katalyzator, filtre, alebo co ?
Mozes mi poradit pokial to mas odstranene ?
Vdaka
Mam 1,8 TD rv 2000
Re: Snížení výkonu, větší kouřivost
Napsal: 06.02.2008 21:00
od Jarda39
Tak mě to začlo dělat dnes to samé. Auto koupené v listopadu v bazaru.2004 . Manželka normálně jela, pak zastavila u krajnice a telefonovala a pak po rozjezdu totální ztráta výkonu a kouří. Tak jsem zvědavý co mě čeká. Ted na něj splácím půjčku 150 000 a ještě tohle.
Re: Snížení výkonu, větší kouřivost
Napsal: 06.02.2008 21:06
od Jozkablack
Doufám že ta 2004 nestála jen 150.000,- Už to by bylo podezřelý. Jinak můžu se zeptat na motorizaci?
Re: Snížení výkonu, větší kouřivost
Napsal: 06.02.2008 21:09
od Jarda39
P.S.
Nevím proč se mi nezobrazili údaje o autě dole pod příspěvkem.
Re: Snížení výkonu, větší kouřivost
Napsal: 07.02.2008 23:15
od Jarda39
to Jozkablack
Ne to nestála, byl za 200 000kč, dotažený ze španěl. Snad jse mi podařilo nacpat už podpis ale pro jistotu je to Focus 1.8 TDCi 74 KW, 100PS, 2004.
Ale jedna pro mě radostná zpráva po probdělé noci kolik mě ta oprava bude stát, když mi neuznají reklamaci. Po přečtení fora že by to mohlo být něco s hadicema od turba jsem je dnes prolézal a kontroloval jestli to někde nefouká a pod. a když už jsem se chystal zavřít haupnu, všiml jsem si malé upadlé hadičky z roury od turba.(asi nějaký podtlak) Tak jsem jí nasadil, nastartoval a jede znova jak před tím. Taková pitomost.
Re: Snížení výkonu, větší kouřivost
Napsal: 08.02.2008 18:54
od pelen
Je to sice blbost, ale do smrti si ji uz budes pamatovat.

Re: Snížení výkonu, větší kouřivost
Napsal: 08.02.2008 19:39
od Jarda39
TO Pelen
To si piš, že jo.
Re: Snížení výkonu, větší kouřivost
Napsal: 14.07.2008 00:06
od zby
bofo píše:Nemáte někdo zkušenosti s podobným problémem? Auto uz mi tak netáhne, nejde tolik vytočit do vyšších otáček cca nad 3000 uz to jde dost pomalu. Akcelerace není taková a na dálnici mám nohu na podlaze a 120 km/h.
Poraďte prosím.
Ford Focus kombi 1,8 TD r.v. 1999
Zdarec.
Já jsem na tom stejně. Studený to tak nečadí, ale jak se to ohřeje tak, stará karosa je hadr.
Dal jsem to na pozorování do Fordu a tam řekli, že to je katalyzátor.
Udělali testy na tlaky turba , EGR ventil, intercoler šel ven, turbo šlo ven na inspekci ( vše v pořádku), moje peníze z peněženky šli taky ven.
Za 3000,- jsem se dozvěděl, že je to ucpaný katalyzátor, že je vevnitř jakási plástev a ta se tam natáčí (asi samovolně moje domněnka) a že je kus asi ucpaný a to má za následek někdy kouř a někdy v pohodě.
Řešení je nový katalyzátor ve fordu za 13 000,-,
nebo jak jsem si našel univerzální za cca 1700,- až 3000,-
a nebo jenom trubku.
Ve středu jedu za kámošem, tak dám potom vědět.