Snížení výkonu, větší kouřivost
- StratoS
- Nováček
- Příspěvky: 92
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Trutnov-Náchod
- Kontaktovat uživatele:
no me cela ta diagnostika takz prijde pochybna, nakonec ti rekne, ze jeste odesla ridici jednotka....
I kdyby ti odeslo turbo neznamena to ze nemuzes jet nebo nedej boze nenastartujes to prece nema s tim co delat.... aspon myslim
to cerpadlo uz by to asi hold byt mohlo, ale celkove mi prijde, ze strili nejak od boku.
I kdyby ti odeslo turbo neznamena to ze nemuzes jet nebo nedej boze nenastartujes to prece nema s tim co delat.... aspon myslim
to cerpadlo uz by to asi hold byt mohlo, ale celkove mi prijde, ze strili nejak od boku.
FoFo 1.8 TDDI 90PS combi 2001 Diamond White 

- wildman
- Nováček
- Příspěvky: 48
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Beriem spat, myslim, ze som to zle napisal a doslo tu k omylu - samoska, ze som myslel turbo, to "cerpadlo" mi len omylom uslo pri pisani. Takze cely problem je len a len v TURBE!!!Stehnak píše:To jako ze Ti odeslo nejdriv TURBO a hned nasledne i CERPADLO? Jaky je puvod auta? Nebo to je funglovka?
A uz len pre informaciu, auto je dovezene, rocnik 2003. Ale aj tak sa mi to zda skoro na "odchod Turba", kedze ja pretekar nie som.
Ale predchadzajuci majitel mozno bol...

Ford Focus TrendX 1.4 Duratec 16V 59kW/80k 5 dvr Ocean blue
- jamaka
- Test driver
- Příspěvky: 2509
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Slovakia
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- jamaka
- Test driver
- Příspěvky: 2509
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Slovakia
-
- Nováček
- Příspěvky: 99
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Krompachy
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Nazdar Wildman,
uz si odstranil tu pricinu ?
Mam s tym problem tiez, minuly tyzden som bol v servise, tam mi povedali ze som tam mal nejak seknuty kablik na konektore na EGR ventile...
Siel som na nom vo stvrtok domov hned so servisu, v piatok tiez pohoda, ale dnes to opat zacalo a auto ledva prislo domov a s riadne vyudenym zadkom... Hovorili ze turbo je zatial v pohode, ale treba pocitat s tym ze moze odist... Neviem co tomu je... ci to bude katalyzator, filtre, alebo co ?
Mozes mi poradit pokial to mas odstranene ?
Vdaka
Mam 1,8 TD rv 2000
uz si odstranil tu pricinu ?
Mam s tym problem tiez, minuly tyzden som bol v servise, tam mi povedali ze som tam mal nejak seknuty kablik na konektore na EGR ventile...
Siel som na nom vo stvrtok domov hned so servisu, v piatok tiez pohoda, ale dnes to opat zacalo a auto ledva prislo domov a s riadne vyudenym zadkom... Hovorili ze turbo je zatial v pohode, ale treba pocitat s tym ze moze odist... Neviem co tomu je... ci to bude katalyzator, filtre, alebo co ?
Mozes mi poradit pokial to mas odstranene ?
Vdaka
Mam 1,8 TD rv 2000
- Jarda39
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Snížení výkonu, větší kouřivost
Tak mě to začlo dělat dnes to samé. Auto koupené v listopadu v bazaru.2004 . Manželka normálně jela, pak zastavila u krajnice a telefonovala a pak po rozjezdu totální ztráta výkonu a kouří. Tak jsem zvědavý co mě čeká. Ted na něj splácím půjčku 150 000 a ještě tohle.
- Jozkablack
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
Re: Snížení výkonu, větší kouřivost
Doufám že ta 2004 nestála jen 150.000,- Už to by bylo podezřelý. Jinak můžu se zeptat na motorizaci?
Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996
Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996
Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/
- Jarda39
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Snížení výkonu, větší kouřivost
P.S.
Nevím proč se mi nezobrazili údaje o autě dole pod příspěvkem.
Nevím proč se mi nezobrazili údaje o autě dole pod příspěvkem.
- Jarda39
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Snížení výkonu, větší kouřivost
to Jozkablack
Ne to nestála, byl za 200 000kč, dotažený ze španěl. Snad jse mi podařilo nacpat už podpis ale pro jistotu je to Focus 1.8 TDCi 74 KW, 100PS, 2004.
Ale jedna pro mě radostná zpráva po probdělé noci kolik mě ta oprava bude stát, když mi neuznají reklamaci. Po přečtení fora že by to mohlo být něco s hadicema od turba jsem je dnes prolézal a kontroloval jestli to někde nefouká a pod. a když už jsem se chystal zavřít haupnu, všiml jsem si malé upadlé hadičky z roury od turba.(asi nějaký podtlak) Tak jsem jí nasadil, nastartoval a jede znova jak před tím. Taková pitomost.
Ne to nestála, byl za 200 000kč, dotažený ze španěl. Snad jse mi podařilo nacpat už podpis ale pro jistotu je to Focus 1.8 TDCi 74 KW, 100PS, 2004.
Ale jedna pro mě radostná zpráva po probdělé noci kolik mě ta oprava bude stát, když mi neuznají reklamaci. Po přečtení fora že by to mohlo být něco s hadicema od turba jsem je dnes prolézal a kontroloval jestli to někde nefouká a pod. a když už jsem se chystal zavřít haupnu, všiml jsem si malé upadlé hadičky z roury od turba.(asi nějaký podtlak) Tak jsem jí nasadil, nastartoval a jede znova jak před tím. Taková pitomost.
Ford Focus 1.8 TDCi 74KW 2004
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Snížení výkonu, větší kouřivost
Je to sice blbost, ale do smrti si ji uz budes pamatovat. 

- Jarda39
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 02.02.2008 03:18
-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 07.05.2008 15:51
Re: Snížení výkonu, větší kouřivost
Zdarec.bofo píše:Nemáte někdo zkušenosti s podobným problémem? Auto uz mi tak netáhne, nejde tolik vytočit do vyšších otáček cca nad 3000 uz to jde dost pomalu. Akcelerace není taková a na dálnici mám nohu na podlaze a 120 km/h.
Poraďte prosím.
Ford Focus kombi 1,8 TD r.v. 1999
Já jsem na tom stejně. Studený to tak nečadí, ale jak se to ohřeje tak, stará karosa je hadr.
Dal jsem to na pozorování do Fordu a tam řekli, že to je katalyzátor.
Udělali testy na tlaky turba , EGR ventil, intercoler šel ven, turbo šlo ven na inspekci ( vše v pořádku), moje peníze z peněženky šli taky ven.
Za 3000,- jsem se dozvěděl, že je to ucpaný katalyzátor, že je vevnitř jakási plástev a ta se tam natáčí (asi samovolně moje domněnka) a že je kus asi ucpaný a to má za následek někdy kouř a někdy v pohodě.
Řešení je nový katalyzátor ve fordu za 13 000,-,
nebo jak jsem si našel univerzální za cca 1700,- až 3000,-
a nebo jenom trubku.


Ve středu jedu za kámošem, tak dám potom vědět.
FORD Focus 1,8 TDDI, 66kW
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 1 host