Stránka 3 z 16
Re: Termostat
Napsal: 13.12.2010 08:54
od Rumcajs1
Belmondo77 píše:tohle forum jsem zalozil abych se dozvedel neco o termostatu do benzinu ne dieselu nezlobte se klucííííííííííí

Belmondo, uklidni se a dýchej
Na co chceš ještě odpověď?? Myslím že se vším ti tu pěkně poradil Brehowicz a jediná otázka která asi ještě zůstala nezodpovězená je "kde objednat?"
Fakt nevíš?? Opravdu potřebuješ tak nutně poradit, že ho můžeš objednat ve Fordu???
Mimochodem, v názvu vlákna je pouze "termostat", ne že je to na ten či onen motor.
Pokud jsi nespokojený s tím co jsi se tu dozvěděl, tak je mi to líto, ale zase mně ukonejší to, že vidím, že spousta jiných lidí s dieslovými motory tu našla informace které jim pomohly.
Co tě ještě zajímá?? Ptej se...
Re: Termostat
Napsal: 13.12.2010 09:41
od koumess
belmondo stím se asi nedá nic dělat,

90% těchto aut jsou bohužel smraďoši

...
pro naše auta mě cat zobrazuje termostat pod finišem 1119280 s doporučenou cenou 828,-bez daně u forda,k tomu asi těsnění 1119281 za nějakých 140,- Bylo by fajn kdyby to mohl někdo s "novějším vybavením" potvrdit.
Jinde jsem našel akorát tady:
http://ford.sklep.pl/pl,product,321311, ... ikiem.html
jestli dobře počítám tak vychází na 1500,-
Re: Termostat
Napsal: 13.12.2010 10:56
od koumess
jak kolem toho šňupu tak se mi zdá že ,že ho ford v současné době prodává pod náhradou 1358178 za 2179,-bez dph.
Podle toho polského sklepu jsou zas s čujnikem nebo bez... ch*j ví kerej tam patří

no nejspíš s.
Klucí,kdo jste vtom zdatnější,zkuste do to vnést trošku více

-tla.
dikes
Re: Termostat
Napsal: 13.12.2010 13:00
od Brehowicz
Koumess a kouknout pod kapotu jestli tam to čidlo (jdou k tomu dráty nebo néjdou) na tom puvodním máš nebo né je fakt takový problém?A pak vybrat buď s czujnikem (čidlem) nebo bez?Kluci dyť nejste malé děcka

Re: Termostat
Napsal: 13.12.2010 13:56
od koumess
no to je fakt úžasná rada....někdy je lepší neradit,když víš hovno

Re: Termostat
Napsal: 13.12.2010 15:07
od Brehowicz
Mužeš mi prozradit co chceš vědět ještě víc?Jestli ho ani nemužeš najít tak na to kašli.Nebo myslíš že ten tvuj motor vidíme na dálku?Bohužel je to tak že se v detailech liší součástky na motor i v jednom ročníku a stejném motoru.Tak trochu sklidni.
Re: Termostat
Napsal: 13.12.2010 16:47
od Rumcajs1
koumes, jestli to hledáš v microcatu, není nic jedoduššího než zadat tam svoje VIN a vyplivne ti to díl přímo konkrétně pro tvoje auto.
A pokud je takovej problém podívat se pod haupnu co tam vlastně máš, tak myslím že pro tebe bude ještě větší problém to i vyměnit, tím pádem usuzuji, že to svěříš servisu a ten už se ti o součástku postará

Re: Termostat
Napsal: 13.12.2010 22:33
od koumess
hele vy dva chytrolíni

je sice poměrně zábavné sledovat vaše myšlenkové pochody a k jakým závěrům jste schopni se dopachtit

,můj dotaz, jak jsem uvedl, byl však směřován na někoho zdatnějšího.Čili to hned není potřeba vztahovat na sebe a zakaždou cenu radit způsobem povrchním a obecným.Bohužel se nemohu podívat pod haupnu neboť auto je odjeté někde v terénu..

no i takové věci nastávají..
Mám sice dojem,že termostat je někde zepředu u sání a měl jsem to kdysi rozdělané,už si ale fakt nevzpomenu jestli měl "čujnik" nebo ne.
Tak ještě jednou:
Podle catu pro můj motor je termostat 1119280 za 828,-bez dph(dle ford origin.díly)
V Polsku je 1119280 prodáván pod náhradou 1358178 za ca 1500,- a tato náhrada 1358178 je u nás prodávána za 2179,-bez dph(opět dle ford orig.dily). No ale já už nemám jak zpětně prověřit se svým stařičkým catem zda je 1358178 opravdu termostat nebo třeba nějaký úplně jiný díl...
(jinak ano 1119280 je nejspíš s "čujnikem"

) Proto ten dotaz na někoho s novějším vybavením...navíc cenový rozptyl je značný a neznám rozdily jelikož by mělo jít o tutéž součástku.
Chápu že může být pro někoho naročnější to všechno pobrat tak alespoň věřím že se nenajde tele keré mi poradí tak že se mám jít zeptat do forda,nebo pod.
Re: Termostat
Napsal: 13.12.2010 22:37
od Rumcajs1
Doufám že tu časem najdeš odpověď
Rady pro tebe si pro příště nechám, slibuju
Re: Termostat
Napsal: 13.12.2010 23:03
od Brehowicz
Je mi tě líto ani jeden z nás tě neurazil narozdíl od tebe.
Ode mně už taky radu nenajdeš,jestli vubec od někoho.
Re: Termostat
Napsal: 13.12.2010 23:15
od goro
koumess
Osobně bych ty cenové rozdíly připisoval elektrickému vyhřívání termostatu u 1,8i a 2,0i. Podle mě tě to odkazuje na obyč termostat.
Bohužel microcat nemám momentálně nainstalovanej, takže ti to střílím od boku.
http://img821.imageshack.us/img821/9483/chlazen1.png
http://img837.imageshack.us/img837/4176/chlazen2.png
Re: Termostat
Napsal: 13.12.2010 23:17
od Nepér
Chtělo by to na bowden roletku, jako měla Škoda 1203.
Re: Termostat
Napsal: 14.12.2010 00:46
od koumess
kuš s roletou

máme hen té počítačem řízené termostate-kosmická technika
Brehowicz a Rumcajs:
kluci, já nikoho z vás nemám v úmyslu urazit.Pouze reaguju na malé dětičky a podobně chytré rady typu ať to raděj postavím do servisu apod. Nemyslím si že by mé příspěvky byly kladeny až tak debilně aby si zasloužily takové reakce. (jistě jen můj subjektivní pohled

)
Co se mě týká, tak já vám velmi rád poradím. Sice kolem detonačních agregátů TDDi a TDci to nelze moc očekávat,ale né z důvodu že bych nechtěl, spíš o nich vím prd krom nějakých obecně známých věcí...Ale pokud budu vědět, poradím - slibuju.
Re: Termostat
Napsal: 19.12.2010 20:26
od Kóťa
Tak co Zdendo,máš vyměněno?I ve velkých mrazech(-10 , -15)pokud vyjedu a auto je pod zítěží(např.na dálnici)tak po 10-15km je motor zahřátý a ručička nepadá...
Dnes mi auto přes noc stálo venku,bylo -17 a jel jsem cca 25km na 5rychl.st. v otáčkách 1900.Když jsem dojel do cíle,tak motor byl skoro ohřátý.Cestou zpět...cesta je skoro celá z mírného kopce...se motor už neohřál.Rafička byla tak ve čtvrtce...Jinak interiér se vytápí bez problémů...Takhle nějak se Ti to Zdendo chovalo?Nebo je to noirmální jev v tomto mrazu,malého zatěžování motoru?
Re: Termostat
Napsal: 19.12.2010 21:08
od Rumcajs1
jj, tak nějak, jen že ani když jsem jel 200 km po dálnici, tak ručička nedošla ani ke čtvrtce a když jsem jel z kopce tak padala úplně na nulu.
Teď mám vyměněno, jak velký tak malý, oba originály a výsledek je takovej, že už se ručička po pár km vyhoupne normálně na střed, takže paráda. Při sjíždění dlouhýho kopce a nebo stání na volnoběh ručička pořád klesá, ale už ne tak razantně, klesne už maxinálně na půl cesty mezi čtvrtkou a půlkou, takže u mně docela spokojenost.