Stránka 3 z 6

Re: Poruchovost- spolahlivost Focus combi II 1,6 benzin 2007-08

Napsal: 26.10.2010 19:30
od Anduril
porad nechapu, co tu stale trepes o nejake cervenem a omezovaci :roll: je naprosto zbytecne tocit auto do omezovace, natoz do cerveneho, kam se mimochodem prakticky ani nedostanes ;)

Re: Poruchovost- spolahlivost Focus combi II 1,6 benzin 2007-08

Napsal: 26.10.2010 20:30
od Kombík
Je ta debata o ničem, je fakt ,že každá KW JE DOBRÁ, KAŽDÝCH 100KG je zbytečných,ale dnešní konstrukce aut je kompromisem.Mi F1 stačí a s dlouhým převodem jse spokojen jsem mu rád na dálnici, pokud předjíždím musím řadit na 3 ,ale abych zrychlil tak stačí motor udržovatmezi 4 a 5,5 tisíci ot. a v těchto otáčkách je největší zrychlení.Je fakt ,že Fll by mohla mít vyšší výkon ke své váze a také delší převod ,aby na dálnici nemusel motor točit trvale 4tisíce ot.V červeném poli, pokud nechci motor týrat, je zbytečné motor točit ne tak do omezovače.Jinak téma je poruchovost 1,6 a ta je myslím dobrá, rezervy má ford v protikorozní ochraně a tam je VW na tom lépe.

Re: Poruchovost- spolahlivost Focus combi II 1,6 benzin 2007-08

Napsal: 26.10.2010 20:46
od V12
Kombik :
Neviem ako FFI no moj FFII z 2007 je uz pozinkovany, takze snad tak skoro hnit nebude. Myslim, ze pozinkuju od roku 2005. Synovec ma C-Maxa, r. v. 2003 a pozinkovany este nie je, Mondeo z toho isteho datumu tiez nie. Pozeral som aj jeden FFI z 12/2004 a ten tiez pozinkovany nebol.

Re: Poruchovost- spolahlivost Focus combi II 1,6 benzin 2007-08

Napsal: 26.10.2010 21:39
od Kombík
Některé plechy jsou pozink ,ale je to slabota, po faceliftu je to lepší.Mě to moc nerezaví ale 99 jsou některé už děravé a jak liška.Ford to krytí svarů technologicky nezvládl a když to bylo nákladné ,aby to opravil tak se na to vys....Nepochopím proč Fll nemá také alternativu těžšího převodu a motor mohli také naladit na vyšší výkon viz japonci .Chce to turbo a 100 kw vespod táhne jak nafta a je možnost to vytočit.Začínám šetřit ,ale čumák se mi nelíbí.

Re: Poruchovost- spolahlivost Focus combi II 1,6 benzin 2007-08

Napsal: 27.10.2010 13:43
od V12
Jj, EcoBoost 1.6 110 kW je aj moj sen. Je tu ale vazna otazka spolahlivosti - nakoniec sa nam vrati doba, ze oprava choreho dieslu bude lacnejsia, nez benzinu. A myslim, ze to nie je tak daleko - vid Fobiu 1.2 TSI 77kW, alebo 100 konovy Renault 1.2 TCe. To su tak nasponovane motory, ze neverim v ich bezproblemovy chod po 150 tisic km. Hlavne ked to setrivy vyrobca podciarkne LongLife olejmi s intervalom vymeny 30 tisic km a zaklincuje vyfukovym potrubim tesne nad hlavnym mazacim kanalom veducim z bloku ku klaviature v hlave (HTP)...

Re: Poruchovost- spolahlivost Focus combi II 1,6 benzin 2007-08

Napsal: 23.11.2010 21:19
od chaluha
V12:točit motor do omezovače,to mi jde proti srsti,převodovka má 5 rychlostí!!!V práci jezdim s hodně rychlejma autama a můžu stejně tak jako ty psát,že máš pěknýho šneka 8O .Nech toho,nerejpej at se vyjádřej ty co ten motor mají :mrgreen:
Já sem s nim spokojenej.Auto pro NORMÁLNÍHO řidiče né závodníka,těch potkávám dost :dih:

Re: Poruchovost- spolahlivost Focus combi II 1,6 benzin 2007-08

Napsal: 24.11.2010 15:55
od V12
Ja nerypem, len konstatujem fakt, ze 100 koni na 1.3 tony je bez turba malo.

A k tomu snekovi : V zmysle predpisov (dedina 50, okreska 90 a dialnica 130) nebudes mat prilezitost sa o mne vyjadrovat ako o snekovi, aj ked pojdes s Veyronom. Ked ale pojdes 200, tak to potom ano. Ja tak rychlo nejazdim, iba tak 10 nad limit, nechcem sponzorovat policajtov. Na zavodenie mam ine naradie...

Re: Poruchovost- spolahlivost Focus combi II 1,6 benzin 2007-08

Napsal: 25.11.2010 07:10
od Eidž
V12 píše:Kombik :
Neviem ako FFI no moj FFII z 2007 je uz pozinkovany, takze snad tak skoro hnit nebude. Myslim, ze pozinkuju od roku 2005. Synovec ma C-Maxa, r. v. 2003 a pozinkovany este nie je, Mondeo z toho isteho datumu tiez nie. Pozeral som aj jeden FFI z 12/2004 a ten tiez pozinkovany nebol.
Myslel jsem, že u Focusu po faceliftu je pozinkování standard. Jak to poznáš? Je to nějak zakodované ve výrobním štítku?

Re: Poruchovost- spolahlivost Focus combi II 1,6 benzin 2007-08

Napsal: 25.11.2010 08:00
od V12
Eidz :
Vo VIN kode to nie je. Da sa to spoznat na drobnych oderkoch karoserie sposobenych odstrelenymi kamienkami. Ked je kasna pozinkovana, nie je tam vidiet hrdzu, ale sedy povlak - to je prave to pozinkovanie. Niekto s lakyrnikov to ale vysvetli podstatne lepsie.
Co mam info, tak pozinkovane su hned prve FFII, co zliezli z liniek.

Re: Poruchovost- spolahlivost Focus combi II 1,6 benzin 2007-08

Napsal: 25.11.2010 08:13
od Anduril
To nemusi byt nutne pravda. Pokud je to supa, porusi to i pozinkovani, pripadne rezne ta zinkova vrstva, i kdyz ocel pod tim je ok.

Re: Poruchovost- spolahlivost Focus combi II 1,6 benzin 2007-08

Napsal: 29.11.2010 08:08
od Eidž
Tak pilníkem do kastle nepůjdu, abych to zjistil...

Podle mě půjde o to, že od určitého měsíce to budou mít všechny vozy, co projdou linkou. Aby automat jednou vzal pozinkovaný plech a jednou normální by znamenalo dvojí místo, dvojí skladování - tomu nevěřím. Navíc plech se vozí v rolích, takže bud by jednu směnu založili pozink roli a dělali auta s příplatkem za pozink, a druhou směnu normální plech a dělali by klasiku. To už by šlo...

Re: Poruchovost- spolahlivost Focus combi II 1,6 benzin 2007-08

Napsal: 02.12.2010 15:46
od el_Barto
pozionkovava se az po svareni auta, ty role jsou stejne tak jak tak ;) ...

Re: Poruchovost- spolahlivost Focus combi II 1,6 benzin 2007-08

Napsal: 03.12.2010 09:08
od Quickie
maxo111 píše:V12: kolko otacok ma 2.0i vo FFII. pri 130 km/h gps ?
1,6 74 kW 4.st automatická prevodovka :cooler: [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=h8r_XKk3yH8[/youtube]

Re: Poruchovost- spolahlivost Focus combi II 1,6 benzin 2007-08

Napsal: 03.12.2010 09:26
od el_Barto
proc sakra takovy krasny dlouhy prevod neni na nejake kolecku bezne MTX75ky u 1,6ky ....

na dalnici to toci jak u Horsta v mixeru :-(

Re: Poruchovost- spolahlivost Focus combi II 1,6 benzin 2007-08

Napsal: 03.12.2010 09:38
od Anduril
Asi to bude tim, ze u 1.6ky je B5/IB5 a ne MTX :mrgreen: