Poruchovost- spolahlivost Focus combi II 1,6 benzin 2007-08

Uživatelský avatar
Anduril
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5099
Registrován: 07.11.2009 16:56
Bydliště: Ostrava

Re: Poruchovost- spolahlivost Focus combi II 1,6 benzin 2007-08

Příspěvek od Anduril » 26.10.2010 19:30

porad nechapu, co tu stale trepes o nejake cervenem a omezovaci :roll: je naprosto zbytecne tocit auto do omezovace, natoz do cerveneho, kam se mimochodem prakticky ani nedostanes ;)
Je: Ford Focus IV Active X 1.5 EcoBoost 110kW Metallic (galerie)
Byl: Ford Focus III Titanium 1.6 EcoBoost 134kW Colorado (galerie)
Byl: Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon (galerie)

Kombík
Nováček
Nováček
Příspěvky: 102
Registrován: 02.01.2009 18:42
Bydliště: Přerov

Re: Poruchovost- spolahlivost Focus combi II 1,6 benzin 2007-08

Příspěvek od Kombík » 26.10.2010 20:30

Je ta debata o ničem, je fakt ,že každá KW JE DOBRÁ, KAŽDÝCH 100KG je zbytečných,ale dnešní konstrukce aut je kompromisem.Mi F1 stačí a s dlouhým převodem jse spokojen jsem mu rád na dálnici, pokud předjíždím musím řadit na 3 ,ale abych zrychlil tak stačí motor udržovatmezi 4 a 5,5 tisíci ot. a v těchto otáčkách je největší zrychlení.Je fakt ,že Fll by mohla mít vyšší výkon ke své váze a také delší převod ,aby na dálnici nemusel motor točit trvale 4tisíce ot.V červeném poli, pokud nechci motor týrat, je zbytečné motor točit ne tak do omezovače.Jinak téma je poruchovost 1,6 a ta je myslím dobrá, rezervy má ford v protikorozní ochraně a tam je VW na tom lépe.
FOCUS 1.6 16V kombi modrá metalíza 2001

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Poruchovost- spolahlivost Focus combi II 1,6 benzin 2007-08

Příspěvek od V12 » 26.10.2010 20:46

Kombik :
Neviem ako FFI no moj FFII z 2007 je uz pozinkovany, takze snad tak skoro hnit nebude. Myslim, ze pozinkuju od roku 2005. Synovec ma C-Maxa, r. v. 2003 a pozinkovany este nie je, Mondeo z toho isteho datumu tiez nie. Pozeral som aj jeden FFI z 12/2004 a ten tiez pozinkovany nebol.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Kombík
Nováček
Nováček
Příspěvky: 102
Registrován: 02.01.2009 18:42
Bydliště: Přerov

Re: Poruchovost- spolahlivost Focus combi II 1,6 benzin 2007-08

Příspěvek od Kombík » 26.10.2010 21:39

Některé plechy jsou pozink ,ale je to slabota, po faceliftu je to lepší.Mě to moc nerezaví ale 99 jsou některé už děravé a jak liška.Ford to krytí svarů technologicky nezvládl a když to bylo nákladné ,aby to opravil tak se na to vys....Nepochopím proč Fll nemá také alternativu těžšího převodu a motor mohli také naladit na vyšší výkon viz japonci .Chce to turbo a 100 kw vespod táhne jak nafta a je možnost to vytočit.Začínám šetřit ,ale čumák se mi nelíbí.
FOCUS 1.6 16V kombi modrá metalíza 2001

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Poruchovost- spolahlivost Focus combi II 1,6 benzin 2007-08

Příspěvek od V12 » 27.10.2010 13:43

Jj, EcoBoost 1.6 110 kW je aj moj sen. Je tu ale vazna otazka spolahlivosti - nakoniec sa nam vrati doba, ze oprava choreho dieslu bude lacnejsia, nez benzinu. A myslim, ze to nie je tak daleko - vid Fobiu 1.2 TSI 77kW, alebo 100 konovy Renault 1.2 TCe. To su tak nasponovane motory, ze neverim v ich bezproblemovy chod po 150 tisic km. Hlavne ked to setrivy vyrobca podciarkne LongLife olejmi s intervalom vymeny 30 tisic km a zaklincuje vyfukovym potrubim tesne nad hlavnym mazacim kanalom veducim z bloku ku klaviature v hlave (HTP)...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
chaluha
Nováček
Nováček
Příspěvky: 174
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Poruchovost- spolahlivost Focus combi II 1,6 benzin 2007-08

Příspěvek od chaluha » 23.11.2010 21:19

V12:točit motor do omezovače,to mi jde proti srsti,převodovka má 5 rychlostí!!!V práci jezdim s hodně rychlejma autama a můžu stejně tak jako ty psát,že máš pěknýho šneka 8O .Nech toho,nerejpej at se vyjádřej ty co ten motor mají :mrgreen:
Já sem s nim spokojenej.Auto pro NORMÁLNÍHO řidiče né závodníka,těch potkávám dost :dih:
Ford Focus combi II 1,6 16v duratec

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Poruchovost- spolahlivost Focus combi II 1,6 benzin 2007-08

Příspěvek od V12 » 24.11.2010 15:55

Ja nerypem, len konstatujem fakt, ze 100 koni na 1.3 tony je bez turba malo.

A k tomu snekovi : V zmysle predpisov (dedina 50, okreska 90 a dialnica 130) nebudes mat prilezitost sa o mne vyjadrovat ako o snekovi, aj ked pojdes s Veyronom. Ked ale pojdes 200, tak to potom ano. Ja tak rychlo nejazdim, iba tak 10 nad limit, nechcem sponzorovat policajtov. Na zavodenie mam ine naradie...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Eidž
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2224
Registrován: 20.02.2010 09:39
Bydliště: Hradec Králové/Pardubice

Re: Poruchovost- spolahlivost Focus combi II 1,6 benzin 2007-08

Příspěvek od Eidž » 25.11.2010 07:10

V12 píše:Kombik :
Neviem ako FFI no moj FFII z 2007 je uz pozinkovany, takze snad tak skoro hnit nebude. Myslim, ze pozinkuju od roku 2005. Synovec ma C-Maxa, r. v. 2003 a pozinkovany este nie je, Mondeo z toho isteho datumu tiez nie. Pozeral som aj jeden FFI z 12/2004 a ten tiez pozinkovany nebol.
Myslel jsem, že u Focusu po faceliftu je pozinkování standard. Jak to poznáš? Je to nějak zakodované ve výrobním štítku?

Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno


Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Poruchovost- spolahlivost Focus combi II 1,6 benzin 2007-08

Příspěvek od V12 » 25.11.2010 08:00

Eidz :
Vo VIN kode to nie je. Da sa to spoznat na drobnych oderkoch karoserie sposobenych odstrelenymi kamienkami. Ked je kasna pozinkovana, nie je tam vidiet hrdzu, ale sedy povlak - to je prave to pozinkovanie. Niekto s lakyrnikov to ale vysvetli podstatne lepsie.
Co mam info, tak pozinkovane su hned prve FFII, co zliezli z liniek.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Anduril
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5099
Registrován: 07.11.2009 16:56
Bydliště: Ostrava

Re: Poruchovost- spolahlivost Focus combi II 1,6 benzin 2007-08

Příspěvek od Anduril » 25.11.2010 08:13

To nemusi byt nutne pravda. Pokud je to supa, porusi to i pozinkovani, pripadne rezne ta zinkova vrstva, i kdyz ocel pod tim je ok.
Je: Ford Focus IV Active X 1.5 EcoBoost 110kW Metallic (galerie)
Byl: Ford Focus III Titanium 1.6 EcoBoost 134kW Colorado (galerie)
Byl: Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon (galerie)

Eidž
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2224
Registrován: 20.02.2010 09:39
Bydliště: Hradec Králové/Pardubice

Re: Poruchovost- spolahlivost Focus combi II 1,6 benzin 2007-08

Příspěvek od Eidž » 29.11.2010 08:08

Tak pilníkem do kastle nepůjdu, abych to zjistil...

Podle mě půjde o to, že od určitého měsíce to budou mít všechny vozy, co projdou linkou. Aby automat jednou vzal pozinkovaný plech a jednou normální by znamenalo dvojí místo, dvojí skladování - tomu nevěřím. Navíc plech se vozí v rolích, takže bud by jednu směnu založili pozink roli a dělali auta s příplatkem za pozink, a druhou směnu normální plech a dělali by klasiku. To už by šlo...

Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno


Uživatelský avatar
el_Barto
Junior
Junior
Příspěvky: 412
Registrován: 17.01.2010 19:21

Re: Poruchovost- spolahlivost Focus combi II 1,6 benzin 2007-08

Příspěvek od el_Barto » 02.12.2010 15:46

pozionkovava se az po svareni auta, ty role jsou stejne tak jak tak ;) ...
FF 2009/2010 combi 1,6 74kW @ LPG Frozen white ... pracant
Ford Sierra 2,0 DOHC CLX@GHIA 91/92 (original) ... mazlik

Uživatelský avatar
Quickie
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7239
Registrován: 10.03.2008 21:18
Bydliště: Revúca, Trnava

Re: Poruchovost- spolahlivost Focus combi II 1,6 benzin 2007-08

Příspěvek od Quickie » 03.12.2010 09:08

maxo111 píše:V12: kolko otacok ma 2.0i vo FFII. pri 130 km/h gps ?
1,6 74 kW 4.st automatická prevodovka :cooler: [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=h8r_XKk3yH8[/youtube]

Uživatelský avatar
el_Barto
Junior
Junior
Příspěvky: 412
Registrován: 17.01.2010 19:21

Re: Poruchovost- spolahlivost Focus combi II 1,6 benzin 2007-08

Příspěvek od el_Barto » 03.12.2010 09:26

proc sakra takovy krasny dlouhy prevod neni na nejake kolecku bezne MTX75ky u 1,6ky ....

na dalnici to toci jak u Horsta v mixeru :-(
FF 2009/2010 combi 1,6 74kW @ LPG Frozen white ... pracant
Ford Sierra 2,0 DOHC CLX@GHIA 91/92 (original) ... mazlik

Uživatelský avatar
Anduril
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5099
Registrován: 07.11.2009 16:56
Bydliště: Ostrava

Re: Poruchovost- spolahlivost Focus combi II 1,6 benzin 2007-08

Příspěvek od Anduril » 03.12.2010 09:38

Asi to bude tim, ze u 1.6ky je B5/IB5 a ne MTX :mrgreen:
Je: Ford Focus IV Active X 1.5 EcoBoost 110kW Metallic (galerie)
Byl: Ford Focus III Titanium 1.6 EcoBoost 134kW Colorado (galerie)
Byl: Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon (galerie)

Zamčeno

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti