Stránka 3 z 5

Re: Asi zadřený motor

Napsal: 07.09.2010 17:05
od Abraxan
z

Re: Asi zadřený motor

Napsal: 07.09.2010 19:34
od pbjun
Dle me neni. Mi zhasina okamzite. Nemeritelny cas... Olej bych dolil jak ma byt po horni rysku.

Re: Asi zadřený motor

Napsal: 07.09.2010 20:45
od zuntak
Po horní rysku to bych nedělal ole ti teplem trochu nabyde,u mě to nalily a motor začal prosakovat po ubrání někde mezi půl a celou tak na třičtvrtě se vše ustalilo a je to bez prosaků

Re: Asi zadřený motor

Napsal: 08.09.2010 07:13
od pbjun
Do forda patri olej po horni rysku... To Ti rekne kazdy kdo nekdy mel nebo ma forda. Fordy maji rady vic oleje - ne pres max, ale tesne pod max. Tak je to od pradavna az po dnesek. Sam mam olej necely milimetr pod max a potize s tim nemam. Jasne kdyz Ti nekdo nalije centak nad max tak to ten moto vytlaci a bud to spali nebo to nekde ve slabine vytece ven.

Re: Asi zadřený motor

Napsal: 08.09.2010 08:02
od pkadecka
To nechápu, co je špatnýho na tom, mít hladinu oleje kdekoliv mezi ryskama?

Re: Asi zadřený motor

Napsal: 08.09.2010 08:51
od pbjun
Nevim, ale motoru je nejlip kdyz ma tesne pod max. Nedokazu to vysvetlit, ale co sme meli doma fordy tak nejlip jely (nejtissi chod motoru) kdyz bylo tesne pod max. Ve focusu to taky dodrzuju a kdyz se vybalil fungl novy motor z forda tak mel taky presne po max...

Re: Asi zadřený motor

Napsal: 08.09.2010 09:13
od pkadecka
No že do novýho motoru dávaj oleje po horní rysku bych si vysvětlil tím, že může mít nějakou tu spotřebu oleje, tak aby tam případně zbylo co nejvíc do příští výměny. Jsou lidi, co olej nikdy nekontrolujou, protože jsou přesvědčený, že stačí, když to udělá jednou za 10 (15, 20) tisíc servis při výměně :?

Re: Asi zadřený motor

Napsal: 08.09.2010 13:08
od pbjun
Njn ja udrzuju hladinu tesne pod ryskou max a problemy nemam :) Teda od vymeny motoru to jen kontroluju, neni treba dolivat, co nalejou pri vymene to pri dalsi vypusti, mam z toho auta fakt radost :)

Re: Asi zadřený motor

Napsal: 08.09.2010 14:42
od zuntak
jen píšu jak jsem to měl udělaly mi výměnu oleje daly tam na max rysku(on nabyl a bylo ho víc při ohřátí) tak se mi začaly dělat kapky na podlaze a když byla hladina tak někde kolem třičtvrtě tak přestalo kapak a olej už mám furt stejně nějakejch 3000km,to je jen můj názor a zkušenost,hladina oleje dostačujícího by měla byt ve prostře mezi min a max a trochu víc,ale odtoho je ta zkratka Max(pozor přes tu už nelej-jakoby ti říkalo auto),Když dělám olej i s filtrem tak dám max hladinu něco si veme filtr a pak je olej akorád.

Re: Asi zadřený motor

Napsal: 08.09.2010 14:45
od pbjun
No ono kdyz to prelejes tak by to motor mel normalne sezrat a akorat hrozi poskozeni katu... To ze to saklo bylo zpusobeno ze kdyz je oleje vic tak ma vetsi tlak a prosakne pres mista ktera uz na tom nejsou dobre. To Ti motor rikal "podivej se odkad to tece a pretesni me" :D

Re: Asi zadřený motor

Napsal: 08.09.2010 17:10
od Abraxan
z

Re: Asi zadřený motor

Napsal: 08.09.2010 18:02
od pbjun
No otazkou je jak to borci opravili no... Pokud neco zvorali a motor hned od zacatku spatne mazal tak je samozrejme opet v haji...

Re: Asi zadřený motor

Napsal: 08.09.2010 18:28
od Abraxan
v haji by byt nemusel najel jsem pouze 350 km a po prvnim bliknuti jsem tam jel, zvuk ma krasny kam se hrabe TDCI no uvidime cim to je ale mozna taky olejem...

Re: Asi zadřený motor

Napsal: 08.09.2010 19:27
od zuntak
Tak záleží jak to udělaly a ty už jsi dolíval od tý doby co ti to daly dohromady ono si to ěco veme na sednutí,no ted záleží jestly je tam olej co je na měrce anebo tam vůbec nejni a to už je průser,ted jde o to kam ten olej jde,může být vadné čidlo,musí být nějaký vysvětlení

Re: Asi zadřený motor

Napsal: 08.09.2010 21:01
od pbjun
Kdyz je motor nove poskaldanej tak se nesmi stat ze by jela nektera jeho cast nasucho protoze dojde k nenavratnemu poskozeni. Takze pokud se olej treba nedostal do nove udelane hlavy hned ale az po sleze tak muzes delat hlavu znova jelikoz se jeji zivotnost zkrati treba na polovinu...