Stránka 3 z 6
Re: Zaškubání motoru
Napsal: 14.04.2013 15:42
od vita_k
Jestli mas filtr nebo ne je se pozna tam jak je motor (tipuji, ze bude jak u vetsiny aut pod vikem v predni casti auta) nebo pod autem na vyfukovem potrubi-jako rozsireni vyfukoveho potrubi.
muj predchozi prispevek byl hlavne pro ty, co maji 1.6 motory, kde je DPF u 80kW motoru.
Re: Zaškubání motoru
Napsal: 14.04.2013 16:52
od Klvys
Takže co teda radíte? Co by to teda mohlo být? To že to da na diagnostiku abude mít live data ale jak to zjísti to má stím jezdít 100km v kuse než to třeba cukne?A co když to zrovna necukne. Nebo to je ten EGR ventil může být nějak zanešený?dostanu se kněmu nějak lehce? Jinak nevím co by to mohlo být...
Re: Zaškubání motoru
Napsal: 14.04.2013 16:57
od phofy
Re: Zaškubání motoru
Napsal: 14.04.2013 17:01
od Klvys
On má ale o 6 staršího focuse to mi řekni že je to uplně stejné
Re: Zaškubání motoru
Napsal: 14.04.2013 17:33
od phofy
Kdyby sis to přečetl od 1 stránky dole, tak by jsi zjistil, že to měnil na 1.8 tdci 2005, což je stejnej motor jako máš ty...
Re: Zaškubání motoru
Napsal: 14.04.2013 17:48
od Klvys
Ale on tam píše přímo že mu to píše chybu EGR a pak že ma problemy ze startem a podobně nebudu přece měnit věc za 10 klacku když nevím čím to je a diagnostika nic nepíše
Re: Zaškubání motoru
Napsal: 14.04.2013 17:58
od phofy
Tak co ho zkusit nejdřív zaslepit?
Re: Zaškubání motoru
Napsal: 14.04.2013 17:58
od phofy
Ale ty potřebuješ Live data z tý diagnostiky, takhle ti to někdo těžko zjistí když ty data nemáš.
Re: Zaškubání motoru
Napsal: 14.04.2013 18:11
od Klvys
No to právě nechapu co se myslí tím zaslepit podle jedne fotky kde jde vidět červeny silikon jsem nepochopil jak se to myslí
Re: Zaškubání motoru
Napsal: 14.04.2013 18:17
od phofy
Bože co jsi na tom nepochopil

V prvním obrázku máš vidět to těsnění a vedle toho je vyrobená záslepka. Dáš tam tu záslepku a opatláš to tím silikonem kvůli pořádné těsnosti. Co je na tom k nepochopení?
Re: Zaškubání motoru
Napsal: 14.04.2013 18:30
od Ing.King
Mne cuka mondeo mk4 1.8tdci 92kw pri motore v teplotach od 50-80. Pokial je studeny ziadne cukanie, rovnako ani ked ma 85-90 teda optimalnu prevadzkovu. Najviac to citim pri 1600-1900 rpm a miernom stupani, alebo akceleracii teda najma v mestskej prevadzke. Nemoze to byt vaha vzduchu ? Vraj to menili na nejednom mondeu este pocas zaruky.
Diagnostika vo forde - nie za chodu auta bola bez chyb. Zit sa s tym da treba to riesit ? V podstate rok to mam v rovnakom stave...
Re: Zaškubání motoru
Napsal: 14.04.2013 18:44
od Klvys
A to těsnění vytahnu a udělám novou záslepku a tu tam dám a s čeho mám udělat tu záslepku? a nevadí to teda že to tam nebude pruchozí jo?Neposere mi to něco dalšího?
Re: Zaškubání motoru
Napsal: 14.04.2013 18:57
od Jardak
A proč myslíš,že se tomu říká zaslepení EGR ventilu? Tou záslepkou zaslepíš přívod výfukových plynů do sání. Pro motor to není škodlivý (spíš naopak),pouze se může u ekologičtěji smýšlejících řj. rozsvítit kontrolka diagnostiky.
Re: Zaškubání motoru
Napsal: 14.04.2013 19:21
od Klvys
Jakým materiálem si udělat to zaslepení? a když to bude cukat dále tak jaky muže byt další problém?
Re: Zaškubání motoru
Napsal: 14.04.2013 19:26
od Jardak
Záslepku jsem udělal z 1 mm pozink plechu.