Problem pri startovani.
- Jairo
- Pokročilý
- Příspěvky: 734
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problem pri startovani.
Je normalne ze pri -15 st. vonku a nastartovani je plynovy pedal tvrdy asi 30 sekund? Tzn.,ze nastup posilovaca brzd je velmi pomaly. Jedna sa o FoFo II,nafta.
Bol - Ford Focus 1.6 16V HB 1999 Zelena metaliza


- Jozkablack
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problem pri startovani.
Mám záhadu na autě. Jeden den naprosto v pořádku a druhej den nejde odemknout dálkou, při použití klíčku se otevřou jen jedny dveře (centrál nic), a při otočení klíčkem se nerozsvítěj ani kontrolky, ani nehraje rádio. Jako by tam nebyla baterie. No ta tam byla. 1,5 roku stará Varta. No naběhnul jsem pro kabely a nakopnul to přes Escorta. Ihned po napojení na druhou baterii se kontrolky rozsvítily a rádio začalo hrát. Chvíli trvalo než se baterka vzpamatovala natolik aby to chytlo. A teď totok. Odvez jsem to do jedinýho servisu ten den otevřenýho, páč byla sobota odpoledne. Pán tam něco měřil a že prý auto dává 14,6V a to je moc. Prý mi to odpálilo baterii. Prý totok nevydrží dlouho žádná baterie. No snažil jsem se mu vysvětlit že to tak má bejt, proto tam je ta baterka která tam je a u Forda je to OK. Ale uvěřil až po telefonátu někomu, kdo moje slova potvrdil. Nicméně mi i nadále tvrdil že baterie šla do věčnejch lovišť. No uvěřil jsem a baterii dal na reklamaci. Tu mi ovšem po tejdnu vrátily že jí daly na test a je prý OK. Tak komu věřit. No už mám jasno. Do Focuse jsem dal baterii z Escorta. Fofus chytnul ihned a baterie točila jak divá. No druhej den nic. Prostě baterka je death.
Takže baterkou to neni. Něco zkaženého je v autě a pán v servisu byl mimo. Jo ještě jsem zapoměl dodat že odběr z baterie prý taky měřil a je taky goot, ale hodnotu mi neřek. No nic goot neni. Jsem už objednanej do pořádnýho servisu, kde se elektrikou zabejvaj a mám s nima velice dobrý zkušenosti. Po telefonu nechtěli spekulovat, ale nejsem prý zdaleka jedinej s podobnym problémem a možností je prý stovky.
Chci se vás zeptat. Nepotkalo někoho něco podobnýho? Mě u Mitsubishy kdysi ano, ale nikdy to nevymlátilo baterku do druhýho dne, ale třeba do tří dnů. Tehdy to byla nějaká dioda tušim u altíku (fakt si nejsem jistej). Dali to tehdy dohromady ve stejnym servisu, kam to v pondělí vezu.
Takže baterkou to neni. Něco zkaženého je v autě a pán v servisu byl mimo. Jo ještě jsem zapoměl dodat že odběr z baterie prý taky měřil a je taky goot, ale hodnotu mi neřek. No nic goot neni. Jsem už objednanej do pořádnýho servisu, kde se elektrikou zabejvaj a mám s nima velice dobrý zkušenosti. Po telefonu nechtěli spekulovat, ale nejsem prý zdaleka jedinej s podobnym problémem a možností je prý stovky.
Chci se vás zeptat. Nepotkalo někoho něco podobnýho? Mě u Mitsubishy kdysi ano, ale nikdy to nevymlátilo baterku do druhýho dne, ale třeba do tří dnů. Tehdy to byla nějaká dioda tušim u altíku (fakt si nejsem jistej). Dali to tehdy dohromady ve stejnym servisu, kam to v pondělí vezu.
Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996
Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996
Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/
- Jozkablack
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problem pri startovani.
Tak jsem rozmrzelej. Jediná závada na elektrice na Focusu byla ta, že byl rozbitej konektor na levym tlumenym světle a to tak že světlo nesvítilo, čehož jsem si ani nevšim. Prostě auto měli od pondělka do čtvrtka v servise, kde se zabejvaj výhradně autoelektrikou. Nic kromě problému nenašly. Auto dobíjí 14,6 (tihle alespoň věděli že u Fodra je to good) a klidovej odběr 100mA. Což je prej naprosto OK. Problém pak mohl bejt jedině v tom že se mohlo něco zkratovat kvuli tomu konektoru. Ale to mi do hlavy nelezou dvě věci. Za prvé když auto stojí a je vypnutej klíč, tak by tenhle problém neměl vymlátit baterku a hlavně co se dělo, když se konektor doslova rozpad. Jako by vyhořel. Dali novej, pro jistotu dali i jinou žárovku a změřily a prej v poho.
Abych to shrnul. Auto už mám od pátku doma, dneska je středa a světe div se.....startuje. V servise si řekli o 550,- No asi bych měl bejt spokojenej....ale
Abych to shrnul. Auto už mám od pátku doma, dneska je středa a světe div se.....startuje. V servise si řekli o 550,- No asi bych měl bejt spokojenej....ale
Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996
Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996
Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Majestic-12 [Bot] a 2 hosti