Stránka 3 z 6

Napsal: 17.12.2007 15:59
od Fokal
Tak s tou hřídelí mě to moc nepotěšilo :? Na kolik tě taková oprava přišla? Kdyby to bylo jenom tuhý, tak by to šlo, ale spíš mě štve, že tam ta dvojka nechce skočit a pak tam nakonec skočí a chroupne, trošku se přenášejí vibrace i do řadicí páky. Pořád si myslim, že olej po 5ti letech už nemůže mít svoje 100% vlastnosti, jako když je novej. Monžá mě někdo vyvede z omylu. Ty vibrace by mohly nasvědčovat i špatný kulise. Nejlepší by bylo, kdyby se vyjádřil třeba Foki 8)

Napsal: 17.12.2007 18:34
od abe
stálo to kolem 2200kč. Je pravda, že jsem měl problém za studena zařadit hned po sešlápnutí spojky.Nejhorší to bylo na křižovatce jak blikla zelena na semaforu a já jsem musel zařadit jedničku

Napsal: 17.12.2007 19:50
od Fokal
Tak to mě zase funguje jednička dobře, ale dvojka je to samý v bledě modrym. No tak mám 1 tip, co by to mohlo být, dík :wink:

Napsal: 17.12.2007 19:52
od Fokal
A co ostatní, myslíte, že by pomohla ta výměna oleje, případně kulisy? :roll:

Napsal: 18.12.2007 20:30
od martinsk
Mne to ale robí len pri prvom zaradení, potom už bez problémov. Proste keď naštartujem a chcem dať spiatočku - výjazd z garáže, potom je to už bez akýchkoľvek problémov.

Napsal: 18.12.2007 22:18
od Fokal
To vypadá, jako kdyby si tam měl jenom něco zatuhlýho, třeba nějakou tu hřídel a nebo kulisu, i když abych se přiznal, tak pořádně nevim, jak se projevuje, když je špatná kulisa :wink:

Napsal: 19.12.2007 10:48
od abe
Ale musím, říct že 2,3 a 5 stupeň to není to pravé ořechové.Ale největší problém byl za studena zařadit 1 nebo R, to že ostatní rychlosti nic moc to byla jen lehká záležitost oproti 1,R (děs a hrůza) :lol:

Napsal: 19.12.2007 22:55
od Fokal
To si řikám taky, že na tom ještě nejsem tak úplně nejhůř, když mi to jde jenom ztuha :lol:
Opravdu nikdo nemá zkušenosti s výměnou oleje v převodovce? :roll:

Napsal: 20.12.2007 20:28
od hasart
Já jsem měnil kvůli hlučnosti.Nejdřív jsem zkusil někaký obyč mogul,který se nám válel v práci a pak jsem koupil u forda.Žadný rozdíl po zahřátí jsem nepoznal,jen ten mogul když bylo auto studené,tak ty kvalty šli pěkně ztuha,po zahřátí stejný jak origoš.

Napsal: 20.12.2007 21:30
od Fokal
hasart: možná jsem špatně četl nebo jsem to nepochopil, ale pomohla ti výměna oleje v převodovce s tuhostí řazení? Samozřejmě tim myslim origo olej od Forda :wink:

Napsal: 20.12.2007 23:20
od hasart
Já jsem ho měnil kvůli hlučnosti převodovky-žádná změna.Jinak mě tam jdou kvalty dobře,a ať jsem tam nalil obyč.mogul,nebo orig ford,tak řazení šlo po zahřátí motoru ůplně stejně.Jen při studeném motoru,bylo poznat že ten mogul je huščí a šlo hůř řadit.

Napsal: 20.12.2007 23:51
od Fokal
Tak teď jsem ještě víc znejistil, jestli ho teda mám nechat měnit nebo ne, asi se na to vykašlu :roll:

Napsal: 21.12.2007 09:57
od Maros
Zdravím všechny,
já mám podobný problém. Už když jsem koupil FOFO, tak šlo řazení mírně ztuha, ale po tom půl roce mi to přijde horší a horší. Projevuje se to podobně jako u vás. Jednička jde v pohodě, na dvojku jsou občas slyšet zuby (hlavně při studeném motoru) a trojka je asi největší horor. Hlavně při podřazování z 4 na 3 musím na páku opravdu zabrat, aby tam skočila. Z 5-3 jsem to zkoušel párkrát a zkoušet už to nebudu (téměř nemožný) :cry: Pro zařazení zpátečky po nastartování musím v polovině případů popojet lehce dopředu na 1 a až pak řadit R. Začíná mě to hodně otravovat. Jeden mechanik mi tvrdil, že to může být jak kulisa, tak i "hnutý lanka". V nejhorším případě to prý signalizuje výměnu spojky :evil:

Napsal: 21.12.2007 10:11
od hasart
Fokal píše:Tak teď jsem ještě víc znejistil, jestli ho teda mám nechat měnit nebo ne, asi se na to vykašlu :roll:
Každopádně výměnou nic nezkazíš a dá se to udělat doma před barákem.Otazka půl hodiny.

Napsal: 21.12.2007 10:34
od Fokal
Maros: mě už to taky začíná pěkně otravovat, protože to tam musim vždycky rvát tu dvojku přes takovej odpor, že už mě to přestává bavit :evil: ty to máš možná ještě trošku horší o tu trojku. Zkus seřídit řazení dole pod plastovym krytem na převodovce, třeba ti to trochu pomůže, mě to ale nepomohlo buď vůbec nebo minimálně :cry: Spojku mám relativně dost novou (25 tis.), takže jedině ta kulisa je reálná. Nevíš co myslel mechanik přesně tim pojmem "hnutý lanka"? :wink:

hasart: ty sis olej měnil sám? ale vždyť tam neni výpustní šroub ne? Nebo si ho nějak odsál?