
Jak jsou na tom ty oleje do ecoboostu? Na rychlou zkázu nebo ten motor něco vydrží? Díky
Tak pánové, musím trochu píchnout do vosího hnízda, aby se opět rozproudila diskuze. Před chvílí tady probíhaly spory zda ta či ona specifikace oleje je lepší, ale když se zeptám, jaký olej pro 2.0L Duratorq-TDCi (136PS) s DPF, který je trvale maximálně zatěžován při tahání karavanu při venkovní teplotě kolem 30°C, tak je ticho po pěšině.fordkuga píše:Pánové, předem se omlouvám, ale poctivě jsem pročetl celé vlákno a přesto jsem nepochopil, jaký olej bych měl dát do mého motoru 2.0L Duratorq-TDCi (136PS) - DW10, když za ním tahnu karavan do Chorvatska a po celou jízdu mám plyn tak říkajíc na podlaze.
Ještě bych doplnil , že se jedná o ford kuga, rok výroby 2009 a auto má, jak jinak, filtr pevných částic.
Kedze mas DPF, tak urcite C-kove specifikacie. Potrebujes low SAPS olej vhodny pre DPF.fordkuga píše: Ještě bych doplnil , že se jedná o ford kuga, rok výroby 2009 a auto má, jak jinak, filtr pevných částic.
Na zavody xW-50 kvoli tepelnej zatazi. Keby mas predplnovany 8 valec z 500 konami, chipnutym motorom, vacsim medzichladicom, turbom, atd. , tak tam urcite nedavat 5W-30.Jurawood píše:Ale o co mě jde, aby docházelo k co nejmenšímu opotřebení motoru a ani při jízdě po dálnici nedošlo k tvoření karbonu. A otázka, u kterého typu k tomu dojde nejméně? A5 vs A3?
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host