Stránka 20 z 34

Re: EcoBoost motory

Napsal: 26.01.2012 22:15
od Cowley
mezi timhle se vybrat neda, protoze snizovani CO2 je proste pitomost - to mi nikdo nevymluvi. Vysledek je ze to zere furt stejne, zvysuje se akorat mnozstvi lzi v prospektech.
Jinak pro mne nejmin ctyrvalec, spis sestivalec, rozhodne atmosfera, v horsim pripade kompresor. A rozhodne nahon na zadek. Jenze parkovaci brzdu mercedesu proste neprekousnu ;-)

Re: EcoBoost motory

Napsal: 27.01.2012 06:14
od Eidž
Proč náhon na zadní nápravu? Tedy pokud nebydlíš v horách na kopci. Jinak nějak nechápu.

Re: EcoBoost motory

Napsal: 27.01.2012 07:13
od chachn
zasadne a jedine nahon na vsechny ctyri.

bohuzel na to nemam :roll:

Re: EcoBoost motory

Napsal: 27.01.2012 08:47
od Cowley
Nahon na zadek je zabavnejsi a komfortnejsi - bohuzel taky drazsi pri vyrobe. Takze od Forda se po Scorpiu asi zadnej nasledovnik cekat neda a cisty zadokolky uz v Evrope nabizi jenom BMW a Mercedes :-(

Re: EcoBoost motory

Napsal: 27.01.2012 20:01
od Hal9000
Náhon na zadek je nejlepší řešení pro silná auta :idea:

Re: EcoBoost motory

Napsal: 27.01.2012 20:30
od Zdwora
Nahon na zadek je nejlepsi reseni pro vsechna auta se kterejma se nechces splhat po horach :wink:

Re: EcoBoost motory

Napsal: 27.01.2012 21:44
od Cowley
no, spousta majitelu stodvacitek na OR34 by nesouhlasila ;-)

Re: EcoBoost motory

Napsal: 29.01.2012 09:30
od MK2
Cowley píše:... snizovani CO2 je proste pitomost - to mi nikdo nevymluvi. Vysledek je ze to zere furt stejne, zvysuje se akorat mnozstvi lzi v prospektech.
:nixw:

1.6 Duratec Ti-VCT (125 k) Euro5, Emise CO2 136g/km, Spotřeba 8,0/4,7/5,9

1.0 EcoBoost (125 k) Euro5, Emise CO2 114g/km, Spotřeba 6,3/4,2/5,0

Re: EcoBoost motory

Napsal: 29.01.2012 10:50
od Cowley
jo, ale to srovnavas turbo a atmosferu - turbo ma tak nejak z principu vyssi ucinnost.
Primarne si ale myslim ze resit CO2 je blbost - CO2 je v prirode naprosto prirozeny, narozdil treba od mikrocastic litajicich z turbomotoru. Jenze to by se ty kurvitka prosazovaly opoznani hur ;-)

Re: EcoBoost motory

Napsal: 29.01.2012 11:17
od MK2
Jo ty si to myslel obecně... Tak to je jasné, že osobní auta v globálním měřítku produkují málo CO2 :wink:

Ale v porovnání "downsinsigovaného" stějně výkonného benzinového motoru s "old atmosférou" to vychází líp pro motory nové generace :nixw:

Re: EcoBoost motory

Napsal: 29.01.2012 11:31
od Sobull
Mezi CO2 a spotřebou je přímá úměrrnost. Měřit CO2 je asi jednodušší a taky to zní dneska správně ekoteroristicky. Průměrná rychlost při laboratorním měření kombinovaného cyklu je snad 34 km/h, což se ale potřebě běžného řidiče nepřiblíží ani vzdáleně.
Takže zadání je v podstatě jasný: vyrobit motor, který má co nejnižší spotřebu v těchto sterilních podmínkách. v reálu ten rozdíl tak velký nebude, ale to už nikoho (kromě spotřebitele) nezajímá...

Re: EcoBoost motory

Napsal: 29.01.2012 12:00
od Hal9000
Nevíc s moderní ekologií vznikají problémy s přímím vstřikem díky vzniku sazí a tím pádem nás čekají benzinový motory s PDF :Dancer: :huraa: :dih:

Re: EcoBoost motory

Napsal: 29.01.2012 13:07
od Sobull
Jinak já nejsem žádný zpátečník :D . Novým technologiím fandím, jen bych si představoval, že se s jejich pomocí bude ze současných objemů dolovat vyšší výkon, než při zachování výkonu ubírat válce bez faktickýho vlivu na spotřebu.
Třeba mondeo... dřív tam kraloval 3,0 V6, pak 2,5 V5T, teď 2,0 V4T... výkon pořád téměř stejnej a o snížení spotřeby si uluze nedělám.
Nebyl by lepší vývoj 3,0 V6, 3,0 V6T, 3,0 V6biT? :mrgreen:

Re: EcoBoost motory

Napsal: 29.01.2012 13:48
od Bastr
Hal9000 píše:Nevíc s moderní ekologií vznikají problémy s přímím vstřikem díky vzniku sazí a tím pádem nás čekají benzinový motory s PDF :Dancer: :huraa: :dih:
Než se dočkáme DPF fitru na benzínu tak na Dieselech budou dva řadové DPF fitry..... ale aspon ted je pořádně a spolehlivě vyřešený DPF fitr u motoru 2,0TDCi 103kW tak že fitrl je až pod autem a DPF filtr má svůj vlastní vstřik takže je zaručeno lepší a rychlejší vypalování a nepoužívají se už ani aditiva snížující teplotu hoření sazí :cooler: :cooler:
Takže už žádné ředění oleje naftou :nazdravi:

Re: EcoBoost motory

Napsal: 29.01.2012 14:17
od Hal9000
PDF u benzinu přijde s EURO6 :idea:
Je to o tom že přímí vstřik ve spojení s vysokou kompresí dává vznik částečkám sazím i u benzinu.
To znamená že od září 2014 nás to čeká.