Stránka 19 z 21
Napsal: 03.01.2008 07:11
od Noah
Ne nadarmo se rika fordem tam vlakem zpatky

)
Napsal: 03.01.2008 07:46
od HonzaV
Dala píše:Mimichodem je to pořádná ostuda Fordu že ani po těch letech motor vyrobený po roce 2000 má pod teplotou 0st. Cels. problémy se startováním a bohužel podle počtů příspěvků na tomto fóru to není nic ojedinělého.
Jen bych k tomu chtěl napsat, že až do 0 st. C mi auto také startovalo bez problému a to jsem měl všechny žhaviče KO. Pokud šla teplota níž, byl problém nastartovat. Po výměně žhavičů je vše v pořádku. Co mi sdělil jeden starý servisák, když nechce TDCi v zimě nastartovat a žhaviče a akumulátor je přitom v pořádku, problémem jsou potom nejčastěji přicpané vstřiky vlivem nekvalitní nafty.
Napsal: 03.01.2008 08:59
od abe
ja jsem musel vyměnit vstřiky

Teď startuje v pohodě,ale pro změnu mě sundal borec v zátačce (zrušena cela leva strana)

Takže zase lítačka po opravách

Napsal: 03.01.2008 09:30
od opicak
To Abe: Tak to tě lituju, to už by mě položilo.Jen k mému 4měsíčnímu problému - stále trvá. Zajímavé je, že se startem není problém - dnes -8, jen klasicky jednou nažhaveno a do 5 vteřin motor bublá.Bohužel stále trvá "postartovní problém", když nechám auto běžet na volnoběh, tak cca po 2-7 minutách prudce bez varování klesnou otáčky, zase skočí na vyrovnaný chod, po chvíli znovu a končí to tím, že motor okamžitě chcípne, jako bych ho vypnul klíčkem. Po nastarotvání se situace opakuje. Vše se opakuje až do alespoň minimálního zahřátí motoru. Pak vše OK. Když na nic nečekám a po startu okamžitě jedu,není problém, až na to, že motor "táhne" a i bez plynu jede na dvojku cca 25km rychlostí. (připomíná mi to jízdu se 120cítkou a vytaženým sytičem).Když vymáčknu spojku otáčky klesnou na klasický volnoběh - žádné "řvaní" motoru.Jakmile se motor zahřeje, je opět vše OK. Jezdit se s tím dá v pohodě, ale s..e mě to. Po 8. lednu opět Kravaře a pak už snad jen rada kolegy - garážmistra - jezdíš? jezdíš, tak na to s.r a nech to vyhnít. Ale degraduje to řekněme moderní motor tdci na něco, co neumím pojmenovat.

Napsal: 03.01.2008 10:42
od Skubi
moc to tady nesleduji ( mám benzín a zatím pohoda ), ale když máš ty problémy hlavně při volnoběhu, možná se ptám blbě, ale nemůže to souviset s tvým měněným setrvačníkem?
jestli ho teda máš měněný a zase si to nepletu s někým jiným

Napsal: 03.01.2008 10:49
od opicak
Skubi neblbni.

Je teda pravda, že už mě napadají různé šílenosti (už jsem i vypínal při startu mobil, jestli to není tím

), ale tohle? Když motor nastartuju a škrabu zamrzlé sklo, tak myslíš, že může na volnoběh chcípnout díky vyměněnému setrváku? To už bych skoro hledal souvislost mezi chcípáním a naloženou/nenaloženou cestovní postýlkou v kufru. Sorry - nic ve zlým, určitě přivítám každý tip na závadu, ale tohle se mi nezdá.

Olej
Napsal: 03.01.2008 11:16
od Scorpio
Já mám stejné problémy jako vy (startuje to špatně...akorát když už nastartuje, tak je klid). Už sem vyměnil baterku...nic, neska jdu na svíčky. Ale hlavně mi z pod auta kape olej

. Tak 3 kapky za den uprostřed mezi kolama. Doufám že to není nějaká prasárna. Nebo nemáte tucha co mě čeká? Sorry asi to tu nepatří...
TDCi 2003/74kW
Napsal: 03.01.2008 11:18
od listicka12
jestli to nebude vzduchem co jde do válců,nějakým regulátorem - málo vzduchu

Napsal: 03.01.2008 12:04
od swm
opicak píše:Když motor nastartuju a škrabu zamrzlé sklo, tak myslíš, že může na volnoběh chcípnout díky vyměněnému setrváku?
Kdyz to sklo oskrabes pred nastartovanim, tak usetris motor a sobe nervy se chcipanim

Napsal: 03.01.2008 12:34
od opicak
Napsal: 03.01.2008 13:56
od giacomo
..no vidíš ..ty fňukáš a máš tu tolik nápadů ..jen se nějakého chytit
..já se starty zatím (klepy klep - zaklepání na dřevy ..pro jistotu) problémy nemám ..chytá v pohodě (zatím tankuju jen dobrou (=bohužel drahou) naftu ..mám 125000 a žhaviče snad budou v pořádku ..je to dovoz z Italie a říkám si, že tam asi tolik nežhavily ..přece jen je to na jihu.. a tam je žhavo samo o sobě..
Napsal: 03.01.2008 14:12
od opicak
Tak to buď rád a hóóódně dlouho na to dřevo klepej !!!! Taky tankuju jen "dobrou", taky dovoz Itálie, taky žhaviče v pohodě (měněny všechny origo ford) a problém mám.

Napsal: 03.01.2008 19:35
od pelen
Tezky start, benzin:
Napsal: 03.01.2008 20:58
od giacomo
..tak jsem odpoledne mlátil hlavou celou půlhodinu do dubový desky ..tak jsem to snad zaklepal dostatečně

Napsal: 03.01.2008 21:24
od abe
to OPICAK, nemůže to být EGR ventil? Že by si ho zkusil zaslepit.