Studený motor

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
Noah
Junior
Junior
Příspěvky: 327
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Lounsko

Příspěvek od Noah » 03.01.2008 07:11

Ne nadarmo se rika fordem tam vlakem zpatky :))
Ford Focus 1.8 TDCi 2003 combi
Ford Focus 1.5 TDCi MK3.5 2016 Titanium

Uživatelský avatar
HonzaV
Junior
Junior
Příspěvky: 203
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: okr. Litoměřice

Příspěvek od HonzaV » 03.01.2008 07:46

Dala píše:Mimichodem je to pořádná ostuda Fordu že ani po těch letech motor vyrobený po roce 2000 má pod teplotou 0st. Cels. problémy se startováním a bohužel podle počtů příspěvků na tomto fóru to není nic ojedinělého.
Jen bych k tomu chtěl napsat, že až do 0 st. C mi auto také startovalo bez problému a to jsem měl všechny žhaviče KO. Pokud šla teplota níž, byl problém nastartovat. Po výměně žhavičů je vše v pořádku. Co mi sdělil jeden starý servisák, když nechce TDCi v zimě nastartovat a žhaviče a akumulátor je přitom v pořádku, problémem jsou potom nejčastěji přicpané vstřiky vlivem nekvalitní nafty.
Ford Mondeo kombi 2.0 TDCi, 120kW, 2014
dříve Ford Mondeo kombi 2.0 TDCi, 85kW, 2008
Ford Focus kombi 1.8 TDCi, 74kW, 2003

Uživatelský avatar
abe
Junior
Junior
Příspěvky: 201
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bohumin

Příspěvek od abe » 03.01.2008 08:59

ja jsem musel vyměnit vstřiky :cry: Teď startuje v pohodě,ale pro změnu mě sundal borec v zátačce (zrušena cela leva strana) :evil: Takže zase lítačka po opravách :cry:
1.8 TDci combi r.v.12/2002 sřibrné COMBI Obrázek

Uživatelský avatar
opicak
Junior
Junior
Příspěvky: 342
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od opicak » 03.01.2008 09:30

To Abe: Tak to tě lituju, to už by mě položilo.Jen k mému 4měsíčnímu problému - stále trvá. Zajímavé je, že se startem není problém - dnes -8, jen klasicky jednou nažhaveno a do 5 vteřin motor bublá.Bohužel stále trvá "postartovní problém", když nechám auto běžet na volnoběh, tak cca po 2-7 minutách prudce bez varování klesnou otáčky, zase skočí na vyrovnaný chod, po chvíli znovu a končí to tím, že motor okamžitě chcípne, jako bych ho vypnul klíčkem. Po nastarotvání se situace opakuje. Vše se opakuje až do alespoň minimálního zahřátí motoru. Pak vše OK. Když na nic nečekám a po startu okamžitě jedu,není problém, až na to, že motor "táhne" a i bez plynu jede na dvojku cca 25km rychlostí. (připomíná mi to jízdu se 120cítkou a vytaženým sytičem).Když vymáčknu spojku otáčky klesnou na klasický volnoběh - žádné "řvaní" motoru.Jakmile se motor zahřeje, je opět vše OK. Jezdit se s tím dá v pohodě, ale s..e mě to. Po 8. lednu opět Kravaře a pak už snad jen rada kolegy - garážmistra - jezdíš? jezdíš, tak na to s.r a nech to vyhnít. Ale degraduje to řekněme moderní motor tdci na něco, co neumím pojmenovat. :cry:
focus 1.8 TDCi 85kW kombi,rok výroby 2002, výbava GHIA
Obrázek

Uživatelský avatar
Skubi
Test driver
Test driver
Příspěvky: 11856
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skubi » 03.01.2008 10:42

moc to tady nesleduji ( mám benzín a zatím pohoda ), ale když máš ty problémy hlavně při volnoběhu, možná se ptám blbě, ale nemůže to souviset s tvým měněným setrvačníkem?
jestli ho teda máš měněný a zase si to nepletu s někým jiným :wink:
FF kombi 1,6 74 kW sériová GHIASOC, 00/01, modrá metlaSkubi´s family car
Obrázek
Obrázek
Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!

Uživatelský avatar
opicak
Junior
Junior
Příspěvky: 342
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od opicak » 03.01.2008 10:49

Skubi neblbni. :lol: Je teda pravda, že už mě napadají různé šílenosti (už jsem i vypínal při startu mobil, jestli to není tím :roll: ), ale tohle? Když motor nastartuju a škrabu zamrzlé sklo, tak myslíš, že může na volnoběh chcípnout díky vyměněnému setrváku? To už bych skoro hledal souvislost mezi chcípáním a naloženou/nenaloženou cestovní postýlkou v kufru. Sorry - nic ve zlým, určitě přivítám každý tip na závadu, ale tohle se mi nezdá. :wink:
focus 1.8 TDCi 85kW kombi,rok výroby 2002, výbava GHIA
Obrázek

Uživatelský avatar
Scorpio
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 02.02.2008 03:18

Olej

Příspěvek od Scorpio » 03.01.2008 11:16

Já mám stejné problémy jako vy (startuje to špatně...akorát když už nastartuje, tak je klid). Už sem vyměnil baterku...nic, neska jdu na svíčky. Ale hlavně mi z pod auta kape olej :( . Tak 3 kapky za den uprostřed mezi kolama. Doufám že to není nějaká prasárna. Nebo nemáte tucha co mě čeká? Sorry asi to tu nepatří...

TDCi 2003/74kW
Ford Focus TDCi 1.8/74kW 2003

Uživatelský avatar
listicka12
Nováček
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od listicka12 » 03.01.2008 11:18

jestli to nebude vzduchem co jde do válců,nějakým regulátorem - málo vzduchu :roll:
1.8 TDci , 85 kW, 2003

swm
Junior
Junior
Příspěvky: 335
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava, Bílovec

Příspěvek od swm » 03.01.2008 12:04

opicak píše:Když motor nastartuju a škrabu zamrzlé sklo, tak myslíš, že může na volnoběh chcípnout díky vyměněnému setrváku?
Kdyz to sklo oskrabes pred nastartovanim, tak usetris motor a sobe nervy se chcipanim :wink:
Ford Focus 1.8, combi, panther black, '03

Uživatelský avatar
opicak
Junior
Junior
Příspěvky: 342
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od opicak » 03.01.2008 12:34

Jo, super rada. :wink: Přesně jak ten garážmistr - nastartuj, okamžitě jednička, vystartuj, nezastavuj, nevyřazuj, nenech auto běžet na volnoběh, ignoruj křižovatky,semafory .... prostě zahřej motor a máš supr bezchybné auto. :D :D :D
focus 1.8 TDCi 85kW kombi,rok výroby 2002, výbava GHIA
Obrázek

Uživatelský avatar
giacomo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 138
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Vyškovsko, E50
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od giacomo » 03.01.2008 13:56

..no vidíš ..ty fňukáš a máš tu tolik nápadů ..jen se nějakého chytit :D
..já se starty zatím (klepy klep - zaklepání na dřevy ..pro jistotu) problémy nemám ..chytá v pohodě (zatím tankuju jen dobrou (=bohužel drahou) naftu ..mám 125000 a žhaviče snad budou v pořádku ..je to dovoz z Italie a říkám si, že tam asi tolik nežhavily ..přece jen je to na jihu.. a tam je žhavo samo o sobě..
Ford Focus Kombi 2003, 1.8 TDCi 85 kW, Black
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
opicak
Junior
Junior
Příspěvky: 342
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od opicak » 03.01.2008 14:12

Tak to buď rád a hóóódně dlouho na to dřevo klepej !!!! Taky tankuju jen "dobrou", taky dovoz Itálie, taky žhaviče v pohodě (měněny všechny origo ford) a problém mám. :wink:
focus 1.8 TDCi 85kW kombi,rok výroby 2002, výbava GHIA
Obrázek

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 03.01.2008 19:35

Tezky start, benzin:
Přílohy
tezky start_teply motor.jpg
tezky start_teply motor.jpg (12.14 KiB) Zobrazeno 2137 x
tezky start_studeny motor.jpg
tezky start_studeny motor.jpg (20.35 KiB) Zobrazeno 2659 x
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
giacomo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 138
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Vyškovsko, E50
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od giacomo » 03.01.2008 20:58

..tak jsem odpoledne mlátil hlavou celou půlhodinu do dubový desky ..tak jsem to snad zaklepal dostatečně :D
Ford Focus Kombi 2003, 1.8 TDCi 85 kW, Black
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
abe
Junior
Junior
Příspěvky: 201
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bohumin

Příspěvek od abe » 03.01.2008 21:24

to OPICAK, nemůže to být EGR ventil? Že by si ho zkusil zaslepit.
1.8 TDci combi r.v.12/2002 sřibrné COMBI Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host