Atmosféra vs. downsizing motory
- IvanSt
- .
- Příspěvky: 304
- Registrován: 16.07.2017 18:01
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Já bych se toho Tondo tolik nebál. Jak dlouho ji máš a kolik máš najeto? Jezdím přes Německo i rychleji, než jsi psal a olej je v pohodě (dřív jsem ho taky dost "řešil").
Myslel jsem, že je na tom tahle Fiesta ST celkově trochu lépe, než ji popisuješ, ale srovnáváš Focus a Fiestu. Tlak a teplota oleje ve Focusu ST zůstaly a zlepšily se i další věci.. Myslím, že bys s ním byl víc spokojený.
Myslel jsem, že je na tom tahle Fiesta ST celkově trochu lépe, než ji popisuješ, ale srovnáváš Focus a Fiestu. Tlak a teplota oleje ve Focusu ST zůstaly a zlepšily se i další věci.. Myslím, že bys s ním byl víc spokojený.
Ford Focus ST 2014
-
- Junior
- Příspěvky: 433
- Registrován: 05.02.2009 23:05
- Bydliště: Praha 10
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Focusa jsem měl 12 let.
Fiestu 2 roky.
Kolik má najeto nevím, kupoval jsem ji ojetou.
Možná necelých 40 tis.
Možná ne.
A hlavně jsem dodělával vady a nedodělky původního majitele a předělával podvozek z okruhového nastavení na soutěžové nastavení, aby se s tím dalo rozumně jezdit i na normálních silnicích.
Pochopitelně srovnávám Focusa a Fiestu.
A aspoň jakou teplotu má olej bych opravdu rád věděl.
Výměníček olej-voda je tam vzhledem i rozměry asi jako plechovka sardinek,
takže mu moc nevěřím, že dokáže olej uchladit i při delším zatížení motoru.
Že je to k vidění ve Focusu ST je sice pěkné, ale mně osobně je to na nic.
Fiestu 2 roky.
Kolik má najeto nevím, kupoval jsem ji ojetou.
Možná necelých 40 tis.
Možná ne.
A hlavně jsem dodělával vady a nedodělky původního majitele a předělával podvozek z okruhového nastavení na soutěžové nastavení, aby se s tím dalo rozumně jezdit i na normálních silnicích.
Pochopitelně srovnávám Focusa a Fiestu.
A aspoň jakou teplotu má olej bych opravdu rád věděl.
Výměníček olej-voda je tam vzhledem i rozměry asi jako plechovka sardinek,
takže mu moc nevěřím, že dokáže olej uchladit i při delším zatížení motoru.
Že je to k vidění ve Focusu ST je sice pěkné, ale mně osobně je to na nic.
Fiesta ST IV/15 3dv.
Dříve:
Focus ST 170 III/02 5dv.
Dříve:
Focus ST 170 III/02 5dv.
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Pánové, tady máte názorný příklad Atmosféry vs. downsizing
https://youtu.be/N10nZr5SRtg?t=26
Rovnou to máte na té atmosféře a bonusově i s mauálem, což je prostě dohromady porno a kdo řekne že ne, tak nemá rád řízení.
Ty ostatní turbo babety si můžete pustit taky, ale je to ubohý.

https://youtu.be/N10nZr5SRtg?t=26
Rovnou to máte na té atmosféře a bonusově i s mauálem, což je prostě dohromady porno a kdo řekne že ne, tak nemá rád řízení.
Ty ostatní turbo babety si můžete pustit taky, ale je to ubohý.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
-
- Nováček
- Příspěvky: 69
- Registrován: 14.09.2020 18:45
- Bydliště: Mělník
Re: Atmosféra vs. downsizing motory


a teď si pust video 2,0 mondeo , třeba proti 1,5 eb




+ FF IV combi ACTIVE 2,0 - 110kW - r.v. 2020
- FF III 1,5 EB - 110kW - r.v. 2017
- FF III 1,5 EB - 110kW - r.v. 2017
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Myslíš mondeo 2.0i proti Mondeu 1.5 Ecoboostu? Papírově o sekundu horší jsem. Kde je to drama?
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
-
- Nováček
- Příspěvky: 69
- Registrován: 14.09.2020 18:45
- Bydliště: Mělník
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
proč drama ???
tak zkus třeba 2,0 proti 2,0 EB
tak zkus třeba 2,0 proti 2,0 EB

+ FF IV combi ACTIVE 2,0 - 110kW - r.v. 2020
- FF III 1,5 EB - 110kW - r.v. 2017
- FF III 1,5 EB - 110kW - r.v. 2017
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Co se tím snažíš říct?? 
Víš co, já to vlastně nechci vědět.

Víš co, já to vlastně nechci vědět.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
-
- Test driver
- Příspěvky: 4974
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Jedna sekunda není ve stovce zase tak nezanedbatelná.Na vzdálenosti to dělá rozdíl asi třiceti metrů což se hodí při bezpečnějším předjíždění.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Jasně no.. A jiné auto co má stovku za 8,3 bude ještě o dalších 30 metrů lepší. Nevím, co řešíme.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
-
- Nováček
- Příspěvky: 69
- Registrován: 14.09.2020 18:45
- Bydliště: Mělník
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Chci tím říci, že pokud na stejný motor "atmo"hodíš turbo / kompresor , nebo prímovstřik , tak vždy bude rychlejší

+ FF IV combi ACTIVE 2,0 - 110kW - r.v. 2020
- FF III 1,5 EB - 110kW - r.v. 2017
- FF III 1,5 EB - 110kW - r.v. 2017
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ježíš to snad nikdo nepopírá.. Já jsem řešil pouze to, že pořádná atmosféra je podle mě lepší, než stejně výkonné turbo.
Já nikoho nenutím si myslet totéž, spousta lidí už t oani nemůže relevantně posoudit, protože ve slušné atmosféře ani nejeli, znají už jen turbo tupláky.
Ty mi tu zcela nepochopitelně mimo mísu říkáš, že si mám ke svému motoru dát turbo a jít se asi do kouta vyplakat, že to mám bez toho turba pomalejší..
Já nikoho nenutím si myslet totéž, spousta lidí už t oani nemůže relevantně posoudit, protože ve slušné atmosféře ani nejeli, znají už jen turbo tupláky.
Ty mi tu zcela nepochopitelně mimo mísu říkáš, že si mám ke svému motoru dát turbo a jít se asi do kouta vyplakat, že to mám bez toho turba pomalejší..
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
-
- Nováček
- Příspěvky: 69
- Registrován: 14.09.2020 18:45
- Bydliště: Mělník
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Já ti nic netvrdím, jen konstatuji
a když si čtu ten tvůj komentář pod tím odkazem o těch babetách 


+ FF IV combi ACTIVE 2,0 - 110kW - r.v. 2020
- FF III 1,5 EB - 110kW - r.v. 2017
- FF III 1,5 EB - 110kW - r.v. 2017
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Tak už aspoň rozumím, proč jsem vůbec nechápal, co se mi snažíš říct. Ty ses mi totiž vlastně ani nesnažil nic říct 

Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
-
- Nováček
- Příspěvky: 69
- Registrován: 14.09.2020 18:45
- Bydliště: Mělník
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
a ty nám nic sdělit
možná jen to, že po večerech slinatáš na youtubu nad auty, které si nikdy nekoupíš,natož aby si je řídil
a pak tady ještě něco
o babetách 

možná jen to, že po večerech slinatáš na youtubu nad auty, které si nikdy nekoupíš,natož aby si je řídil



+ FF IV combi ACTIVE 2,0 - 110kW - r.v. 2020
- FF III 1,5 EB - 110kW - r.v. 2017
- FF III 1,5 EB - 110kW - r.v. 2017
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Opět, jako by jsi nic neříkal.. začínám ti rozumět.. 

Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti