
Atmosféra vs. downsizing motory
- Sentik
- Test driver
- Příspěvky: 4058
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Jojo, vše co bylo vyjmenováno je naprosto přesná ukázka aut, co denne potkáváme na silnici a jsou toho plný parkoviště 

Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13538
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Mazdy, Yaris, Aygo, Swift, Ignis - tych je veru plna prdel.
- Sentik
- Test driver
- Příspěvky: 4058
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Nepředpokládám, že by na cokoliv z těch malých Ma.rt z Mondea přecházel...
Takže zbejvá Mazda nebo ten Mustang a jezdít holt na 3x
Řešim teda hlavně nabídku Fordu, když už jsme na Fordím foru .. a tady už tuším z "lidových" aut neni naprosto vůbec nic, i ta Fiesta přišla o ten jednoduchej motor snad před rokem - a apokalyptickej stav zatím nenastal. Jezdí se dál.
Takže zbejvá Mazda nebo ten Mustang a jezdít holt na 3x

Řešim teda hlavně nabídku Fordu, když už jsme na Fordím foru .. a tady už tuším z "lidových" aut neni naprosto vůbec nic, i ta Fiesta přišla o ten jednoduchej motor snad před rokem - a apokalyptickej stav zatím nenastal. Jezdí se dál.
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
-
- Nováček
- Příspěvky: 69
- Registrován: 14.09.2020 18:45
- Bydliště: Mělník
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Stano udělej pokus, postav se u velkého nákupáku na parkovišti a koukni na jednu řadu aut cca 30 aut a jestli tam bude min. 1-2 auta co jsi napsal ? Třeba ve stáří 1-5 let, věř tomu že tam nebudou
+ FF IV combi ACTIVE 2,0 - 110kW - r.v. 2020
- FF III 1,5 EB - 110kW - r.v. 2017
- FF III 1,5 EB - 110kW - r.v. 2017
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13538
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ale budu. V poslednom case je celkom dost Ignisov, s dochodcami za volantom. U nie su 2/3 aut naziwagen a ich druhovyroba z boleslavi.
A Fiesta - pri sucasnej cenovke je to u nas tazko predajne auto, nech ma motor aky chce. Ked som to porovnal s Yarisom, tak Fiesta nema sancu.
A Fiesta - pri sucasnej cenovke je to u nas tazko predajne auto, nech ma motor aky chce. Ked som to porovnal s Yarisom, tak Fiesta nema sancu.
- Sentik
- Test driver
- Příspěvky: 4058
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
U nás myslíš jako Podkarpatskou Rus nebo co si mám představit?
Když jen nakouknu na H1 2020 v EU .. tak Yaris 75 000 kousků, Fiesta 71 000 kousků. To jen k tomu tvému "nemá šanci".
A znova říkám, jsme na Ford foru, tak bych nečekal, že současný /předpokládám spokojený/ majitel Mondea poběží pro Yarise ..

Když jen nakouknu na H1 2020 v EU .. tak Yaris 75 000 kousků, Fiesta 71 000 kousků. To jen k tomu tvému "nemá šanci".
A znova říkám, jsme na Ford foru, tak bych nečekal, že současný /předpokládám spokojený/ majitel Mondea poběží pro Yarise ..

A toto se narovinu přiznám, že jsem nepochopil - nepřeložil.

Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
U mazdy by mi nevadil motor, ale asi bych potřeboval hlavně těch 7 míst. A SMax znám, to je slušný auto.stano. píše: 17.02.2021 09:14 Akoze nie su? Mazda ma atmo, ale nie jednoduchu. Toyota tiez. Suzuki ma jednoduche atmo v Ignise a Swifte. A potom auta ako Mustang, modely od Dodge, Cadilacu, Chrysleru, dalej Bentley, Ferrari, Lambo, atd.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Tak si koupím dva Ignise a druhej hodím do vláčku na lano...Sentik píše: 17.02.2021 09:30 Nepředpokládám, že by na cokoliv z těch malých Ma.rt z Mondea přecházel...
Takže zbejvá Mazda nebo ten Mustang a jezdít holt na 3x![]()
Řešim teda hlavně nabídku Fordu, když už jsme na Fordím foru .. a tady už tuším z "lidových" aut neni naprosto vůbec nic, i ta Fiesta přišla o ten jednoduchej motor snad před rokem - a apokalyptickej stav zatím nenastal. Jezdí se dál.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13538
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
To je v EU. Civilizovanom svete, kde nakupna cena auta nie je konecna a idu k nej dalsie poplatky. Pozri si vas cennik pre Pepanov a potom napr. Britsky. V niektorych statoch atmosfericky Yaris ani nepredavaju, len hybrid.Sentik píše: 17.02.2021 09:50 Když jen nakouknu na H1 2020 v EU .. tak Yaris 75 000 kousků, Fiesta 71 000 kousků. To jen k tomu tvému "nemá šanci".
- kozelos
- Pokročilý
- Příspěvky: 681
- Registrován: 28.12.2011 23:17
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Je: Ford S-max MK2, 2.0 TDCi 110kW (MY2016)
Byl: Ford Focus kombi MK3, 1.5EB 110kW Magnetic Grey (MY2018)
Byl: Ford Focus kombi MK1, 1.6 74kW, Silver (MY2002)

Byl: Ford Focus kombi MK3, 1.5EB 110kW Magnetic Grey (MY2018)

Byl: Ford Focus kombi MK1, 1.6 74kW, Silver (MY2002)
- kPetr
- Pokročilý
- Příspěvky: 525
- Registrován: 29.05.2013 23:00
- Bydliště: CZ - Karlovarský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
No a tím je to vyřízené. Dokonce "Ford vidí velkou budoucnost například u doplňkových služeb pro zákazníky i vstupu do segmentu sdílených aut".
Skvělá budoucnost

FF II 1.8 16V/92kW Kombi r.v.2009
------------
Bylo:
Ford Focus 1.6 16V Kombi r.v.2000
2008-2013 Ford Fusion 1.4, najeto 0-98000km bez jediné závady
1998-2009 Škoda Felicia 1.9D Kombi, najeto 0-190000km
1986-98 Wartburg353
1980-86 Škoda 1100MB
------------
Bylo:
Ford Focus 1.6 16V Kombi r.v.2000
2008-2013 Ford Fusion 1.4, najeto 0-98000km bez jediné závady
1998-2009 Škoda Felicia 1.9D Kombi, najeto 0-190000km
1986-98 Wartburg353
1980-86 Škoda 1100MB
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Já to říkám pořád. mk2 nejlepší autíčko co se týče značky Ford
tady je, ex-káres
https://www.sauto.cz/osobni/detail/ford ... oFrom=list


https://www.sauto.cz/osobni/detail/ford ... oFrom=list
-
- Test driver
- Příspěvky: 4974
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Tak skvělá atmosféra za to rvou ruce,to se ani do prodeje nedostane,to si předávají pod pultem známým a rodině.Ta moje byla mnohem větší voňavka po fl 2011vybavenější a koukal jsem,že byla přihlášená až za tři měsíce co jsem jí tam nechal.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
No asi tak
Rád na to vzpomínám, ale dneska jsem jel z práce a musel jsem si to natáhnout a ujet o 40km více, jak mi to auto vykouzluje úsměv na rtech 


- jenikHK
- Moderátor
- Příspěvky: 3122
- Registrován: 10.03.2008 14:30
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Kolik si cca jarovsti prirazili k výkupní ceně?
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX

Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Semrush [Bot] a 2 hosti