Atmosféra vs. downsizing motory

Moderátor:phofy
Odpovědět
Uživatelský avatar
Sentik
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4058
Registrován: 30.05.2018 13:00
Bydliště:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Sentik » 17.02.2021 09:16

Jojo, vše co bylo vyjmenováno je naprosto přesná ukázka aut, co denne potkáváme na silnici a jsou toho plný parkoviště :mrgreen:
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13538
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od stano. » 17.02.2021 09:27

Mazdy, Yaris, Aygo, Swift, Ignis - tych je veru plna prdel.

Uživatelský avatar
Sentik
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4058
Registrován: 30.05.2018 13:00
Bydliště:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Sentik » 17.02.2021 09:30

Nepředpokládám, že by na cokoliv z těch malých Ma.rt z Mondea přecházel...

Takže zbejvá Mazda nebo ten Mustang a jezdít holt na 3x :palec_nahoru:

Řešim teda hlavně nabídku Fordu, když už jsme na Fordím foru .. a tady už tuším z "lidových" aut neni naprosto vůbec nic, i ta Fiesta přišla o ten jednoduchej motor snad před rokem - a apokalyptickej stav zatím nenastal. Jezdí se dál.
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího

maxik25
Nováček
Nováček
Příspěvky: 69
Registrován: 14.09.2020 18:45
Bydliště: Mělník

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od maxik25 » 17.02.2021 09:36

Stano udělej pokus, postav se u velkého nákupáku na parkovišti a koukni na jednu řadu aut cca 30 aut a jestli tam bude min. 1-2 auta co jsi napsal ? Třeba ve stáří 1-5 let, věř tomu že tam nebudou😉
+ FF IV combi ACTIVE 2,0 - 110kW - r.v. 2020
- FF III 1,5 EB - 110kW - r.v. 2017

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13538
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od stano. » 17.02.2021 09:42

Ale budu. V poslednom case je celkom dost Ignisov, s dochodcami za volantom. U nie su 2/3 aut naziwagen a ich druhovyroba z boleslavi.
A Fiesta - pri sucasnej cenovke je to u nas tazko predajne auto, nech ma motor aky chce. Ked som to porovnal s Yarisom, tak Fiesta nema sancu.

Uživatelský avatar
Sentik
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4058
Registrován: 30.05.2018 13:00
Bydliště:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Sentik » 17.02.2021 09:50

U nás myslíš jako Podkarpatskou Rus nebo co si mám představit?

Když jen nakouknu na H1 2020 v EU .. tak Yaris 75 000 kousků, Fiesta 71 000 kousků. To jen k tomu tvému "nemá šanci".
A znova říkám, jsme na Ford foru, tak bych nečekal, že současný /předpokládám spokojený/ majitel Mondea poběží pro Yarise .. :roll:
stano. píše: 17.02.2021 09:42 U nie su 2/3 aut naziwagen a ich druhovyroba z boleslavi.
A toto se narovinu přiznám, že jsem nepochopil - nepřeložil. :D
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 17.02.2021 09:57

stano. píše: 17.02.2021 09:14 Akoze nie su? Mazda ma atmo, ale nie jednoduchu. Toyota tiez. Suzuki ma jednoduche atmo v Ignise a Swifte. A potom auta ako Mustang, modely od Dodge, Cadilacu, Chrysleru, dalej Bentley, Ferrari, Lambo, atd.
U mazdy by mi nevadil motor, ale asi bych potřeboval hlavně těch 7 míst. A SMax znám, to je slušný auto.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 17.02.2021 10:01

Sentik píše: 17.02.2021 09:30 Nepředpokládám, že by na cokoliv z těch malých Ma.rt z Mondea přecházel...

Takže zbejvá Mazda nebo ten Mustang a jezdít holt na 3x :palec_nahoru:

Řešim teda hlavně nabídku Fordu, když už jsme na Fordím foru .. a tady už tuším z "lidových" aut neni naprosto vůbec nic, i ta Fiesta přišla o ten jednoduchej motor snad před rokem - a apokalyptickej stav zatím nenastal. Jezdí se dál.
Tak si koupím dva Ignise a druhej hodím do vláčku na lano...
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13538
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od stano. » 17.02.2021 13:26

Sentik píše: 17.02.2021 09:50 Když jen nakouknu na H1 2020 v EU .. tak Yaris 75 000 kousků, Fiesta 71 000 kousků. To jen k tomu tvému "nemá šanci".
To je v EU. Civilizovanom svete, kde nakupna cena auta nie je konecna a idu k nej dalsie poplatky. Pozri si vas cennik pre Pepanov a potom napr. Britsky. V niektorych statoch atmosfericky Yaris ani nepredavaju, len hybrid.

Uživatelský avatar
kozelos
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 681
Registrován: 28.12.2011 23:17

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od kozelos » 17.02.2021 20:27

Vaše hadky jsou zbytečné, je po prdeli...

https://zdopravy.cz/dalsi-automobilka-k ... rdu-73811/

Uživatelský avatar
kPetr
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 525
Registrován: 29.05.2013 23:00
Bydliště: CZ - Karlovarský kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od kPetr » 17.02.2021 20:50

kozelos píše: 17.02.2021 20:27 Vaše hadky jsou zbytečné, je po prdeli...
No a tím je to vyřízené. Dokonce "Ford vidí velkou budoucnost například u doplňkových služeb pro zákazníky i vstupu do segmentu sdílených aut".
Skvělá budoucnost :puke_r:
FF II 1.8 16V/92kW Kombi r.v.2009
------------
Bylo:
Ford Focus 1.6 16V Kombi r.v.2000
2008-2013 Ford Fusion 1.4, najeto 0-98000km bez jediné závady
1998-2009 Škoda Felicia 1.9D Kombi, najeto 0-190000km
1986-98 Wartburg353
1980-86 Škoda 1100MB

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od smoula » 17.02.2021 21:52

Já to říkám pořád. mk2 nejlepší autíčko co se týče značky Ford :-( tady je, ex-káres :-)

https://www.sauto.cz/osobni/detail/ford ... oFrom=list

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4974
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od fofok » 17.02.2021 22:02

Tak skvělá atmosféra za to rvou ruce,to se ani do prodeje nedostane,to si předávají pod pultem známým a rodině.Ta moje byla mnohem větší voňavka po fl 2011vybavenější a koukal jsem,že byla přihlášená až za tři měsíce co jsem jí tam nechal.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od smoula » 17.02.2021 22:04

No asi tak :-) Rád na to vzpomínám, ale dneska jsem jel z práce a musel jsem si to natáhnout a ujet o 40km více, jak mi to auto vykouzluje úsměv na rtech :-)

Uživatelský avatar
jenikHK
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3122
Registrován: 10.03.2008 14:30
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od jenikHK » 17.02.2021 22:27

Kolik si cca jarovsti prirazili k výkupní ceně?
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Obrázek

Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX

Odpovědět

Zpět na „Pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Semrush [Bot] a 2 hosti