Stránka 18 z 19
					
				
				Napsal: 20.12.2007 00:53
				od Joose
				Pán je nedočkavej  
 
  
  No nic taky bych jel,z Phy je to kousek.
 
			
					
				
				Napsal: 27.12.2007 18:09
				od MobyDick
				Tak jsem si všimnul že mám v telefonu video jak jsme si dali sprintík s PajaSem. Pozdě, ale je tu.
 http://www.youtube.com/watch?v=Cv399ZthPSk 
			
					
				
				Napsal: 27.12.2007 18:33
				od PaJaS
				
			 
			
					
				
				Napsal: 27.12.2007 18:47
				od Lamik
				PaJaS chces nejake lekce ?:o)
			 
			
					
				
				Napsal: 27.12.2007 18:48
				od PaJaS
				Díky, ale rád bych se současnou spojkou ještě něco málo najel  

 Ale teoreticky mě poučit můžeš  

 
			
					
				
				Napsal: 27.12.2007 18:53
				od Lamik
				teoreticky kdyz to nemuzes hned odzkouset je o nicem..

 kdyby ses chtel rozloucit s prevodovkou tak MTXkou tak ja si ji vemu.
 
			
					
				
				Napsal: 28.12.2007 20:36
				od MobyDick
				Tak to abych začal taky trošku upravovat, mám zatím vše origo. Kde jsi kupoval svody???
			 
			
					
				
				Napsal: 29.12.2007 00:51
				od Lamik
				Svody? proc ty penize radeji neinvestujete do vacek, rj, kratsi prevodovky a lepsi spojky.
			 
			
					
				
				Napsal: 29.12.2007 11:49
				od MobyDick
				Protože s tou ostrou vačkou to není tak jednoduché, zvedne ti výkon, ale převážně ve vysokých otáčkách a s tím se tak moc dobře v normálním provozu nedá jezdit. Cena vačky na zetec motor se pohybuje kolem 21 tisíc a to není poslední investice kterou musíš zaplatit při výměně vačky. Taková úprava je dobrá tak na závody a ne moc vhodná do auta kde jezdím s rodinou tak asi proto.
			 
			
					
				
				Napsal: 29.12.2007 17:03
				od PaJaS
				Mam vyměněný origo svody, protože ty původní byly prasklý. Takže jsem tam jezdil s prasklýma svodama. Žádný navyšování výkonu se nekonalo  

 
			
					
				
				Napsal: 29.12.2007 22:50
				od Lamik
				prebrouseni vackove hridele - u Kopelentu cca 2-3 t.
			 
			
					
				
				Napsal: 29.12.2007 22:59
				od MobyDick
				Na starým autě jsem něco takového podstoupil, ostřejší vačka, řj, svody, výfuk bez katu, filtr, úprava vstřiků, jiné brzdy  prostě si s tím kluci v dílně docela pohrály. Celkem mě ta sranda vyšla asi na 60 tisíc a výkon se zvedl ze 150 koní na 182.
			 
			
					
				
				Napsal: 29.12.2007 23:05
				od Lamik
				jake to bylo auto?
			 
			
					
				
				Napsal: 29.12.2007 23:26
				od MobyDick
				opel astra 2.0l 16v GSi r.v 92 přišel jsem k ní docela náhodou v roce 98 a letos jsem jí prodal, nepřežila první měsíc u svého nového majitele, chudinka.
			 
			
					
				
				Napsal: 29.12.2007 23:57
				od Lamik
				za 60 tisic dostanes vice nez 32 hp. Aspon u Forda:)