Stránka 18 z 21

Napsal: 23.12.2007 23:39
od Jozkablack
Noah: tak to si budeš muset koupit jedině funglovku. Protože pokud ne, tak ryskuješ možná ještě větší problémy. Nikdy nevíš co si přivezeš domu.
Myslim že pokud se Ti podaří dát tenhle problem dopořádku, dal bych Fofanovy šanci.

Napsal: 24.12.2007 00:22
od opicak
Tak tiše sleduju tuhle diskuzi - kdo čte tohle vlákno,tak ví jaký problém mám a jak dlouho ho řeším - ale teď musím reagovat. Vidím, že Noah dospěl tam, kam já po skoro 4 měsících problémů. Mám úplně stejné myšlenky ! Je jasné, že se starším autem můžeš koupit spoustu problémů, nikdy nevíš co kupuješ, ale abych byl upřímný - všech 5 aut, co jsem kdy měl, byly všechny ojetiny, každé jsem měl 3-4 roky, ale fofo je jednoznačně nejhorší kup, který jsem kdy udělal a to ho nemám ani rok. Je to paradox, protože je to první auto, které bylo můj sen a které jsem chtěl (ty před fofem jsem kupoval "podle ceny") a taky je věkem nejmladší. Nevím, nevím .... :roll: Od toho, aby šel z domu mě drží jen letní 15.000,- investice do setrváku a fakt, že když zapomenu na motor, je fofo prostě skvělé. Ale dlouho už to nevydržím ...... :? (Jedno je ale už teď jisté - můj první a poslední ropák. Už nikdy víc, ani nový! Kdybych si býval vůl koupil benzín, byl bych teď šťastný jako blecha)

Napsal: 24.12.2007 00:31
od abe
OPICAKU, nevzdávej to :wink: už jsem našel další závadu, výpada to na startér :cry: Málem jsem ani neotočil startérem, ale naštěstí chytlo hned, zlaté vstřiky od p. Dudika (ale nechci to zakřiknout)

Napsal: 24.12.2007 00:49
od Jozkablack
Opicak: No je mi Tebe a Noaha líto, je to k vzteku když víc než jezdíš, řešíš problémy s autem. Tak trochu si to pamatuju ještě z Escorta, ten se mi snad chtěl pomstít že jsem ho rozstřelil a i přes to že jsem ho zase nechal dát do kupy, tak se na něm od té doby sr*lo každou chvíly něco....byli to maličkosti ( nefunkční přepínač světel, nefungující větrák, prosakující pumpa, prasklá opravná sada brzd, zatékající voda do kufru, chcípání po nastartování, asi 4x měněnej termostat, atd.), ale lezlo mi krkem když jsem sednul do auta s pocitem že neni vše jak má bejt. Když jsem kupoval Focuse tak jsem se modlil aby mne to nepostihlo znova a když jsem zjistil že nefunguje klima, tak jsem se bál aby to nebyl začátek série problémů. Protože jak řiká bratr mého dvorního mechanika (výborný autoelektrikář) Fordem tam a vlakem zpět. Přeji Vám chlapy aby se problémy vyřešily a další Vás už nepotkaly. A pokud se rozhodnete pro změnu vozového parku tak držim palce při výběru ať je to benál, nebo ropák. A snad to budou zase Focusy a vy na ně změníte názor.

Napsal: 24.12.2007 11:29
od pelen
Tady na foru uz musi byt cela rada uzitecnych reseni problemu. Chtelo by to jen je dat dohromady:
chyba - pricina - zpusob odstraneni

Studený motor

Napsal: 24.12.2007 12:50
od Martin41
Není dobře na ropáky všeobecně zanevřít. Najezdil jsem s motorem VW
1,9 100000 km jen za 1x rozvody a 1x žhaviče. 100% spolehlivost ! Je to spíš riziko nákupu ojetin.

Re: Studený motor

Napsal: 24.12.2007 14:35
od HonzaV
Ono asi nelze srovnávat TDI s Fordí naftovou technologií, mimochodem to, že jsem si opět pořídil Forda v naftě, mě štve už taky a docela se těším až ho prodám, ale při představě, že ho budu muset ještě 4 roky splácet, mám pochybnosti jestli to vůbec vydrží. Za rok jsem s nim najezdil skoro 50000km tzn. ješte 4 x 50tkm + 130tkm (současných) = 330tkm - no nevím nevím.

Studený motor

Napsal: 24.12.2007 15:14
od Martin41
nejde o srovnávání Honzo, spíš o to aby se ropákům všeobecně nevytvářel negativní obraz.
V Tvém případě asi ale půjde o chybný záměr. Kdybych potřeboval auto k výkonu povolání a věděl, že co rok to 50 tis. km, tak bych asi do ojetiny nešel.

Napsal: 24.12.2007 17:48
od Noah
Caute preji Vam pekne svatky,ted k tematu ono nejde o negativni postoj k ropakum ani nejde o ford ale vseobecne,juknes okolo po forech a je jasny ze common raily proste sou poruchovy(at uz nizkou kvalitou nafty a nebo moc slozitou technologii)je vic nez jasny ze dneska uz proste auto bez techto vymozenosti nikdo nekoupi a tak proste jsme slapli s ropakem vedle.Jak jsem uz psal muzes se o auto sebevic starat a staci jedna nadrz s blbou naftou a finito,a neovlivnis to.Treba ja jezdim jenom k shellu nebo omw.Nikde jinde sem nikdy netankoval,filtr menim vcas.Co potom?Das do opravy 30 tisic prijedes k pumpe naaahodou natankujes nejakej shit a ses tam znova,to proste neni mozny takovy auto mit.Je mi jasny ze tady brecim na spatnym hrobecku ze sem proste udelal hovadinu kdyz sem to auto koupil,ale na druhou stranu je videt zase to ze ty auta proste temito problemy trpej to je holej fakt.

Napsal: 24.12.2007 18:10
od pelen
TDCi problemy jsou na forech i v Anglii i v Nemecku.

Re: Studený motor

Napsal: 25.12.2007 10:01
od HonzaV
Martin41 píše:nejde o srovnávání Honzo, spíš o to aby se ropákům všeobecně nevytvářel negativní obraz.
V Tvém případě asi ale půjde o chybný záměr. Kdybych potřeboval auto k výkonu povolání a věděl, že co rok to 50 tis. km, tak bych asi do ojetiny nešel.
Když jsem se pro něj rozhodoval, vycházel jsem z toho, že s Escortem jsem za 4,5 roku nejzdil 150tkm, ale to jsem ještě měl motorku se kterou jsem najezdil cca 10 - 15tkm za rok, protože mám práci, která mi to umožňuje. Leč motorku jsem na jaře prodal a ty kilometry holt musí odjezdit focus. Já jsem fakt nepočítal s tim, že budu mít takovej km průběh.

Napsal: 25.12.2007 18:59
od Adunka
Ahoj. Zdravim všechny příznivce Fordu. Stal jsem se před nedávnem majitelem krásného Fordu focus 1.6(benzin) kombi. Je sice ojeté z bazaru, ale jsem spokojen a taky jsem se rozhodl že se musim přihlásit do tohoto zajímavého fóra. Trápí mne jeden problém, když je venku teplota pod bodem mrazu, tak motor sice nastartuje hned, ale při zařazení a rozjezdu na pár vteřin spadne pod 500otáček a nechce jet. Pak se zase srovná a už šlape jako hodinky. Prosím muže někdo poradit?
_____________________
Ford focus 1.6i kombi

Napsal: 27.12.2007 14:22
od Noah
opicak píše:Tak tiše sleduju tuhle diskuzi - kdo čte tohle vlákno,tak ví jaký problém mám a jak dlouho ho řeším - ale teď musím reagovat. Vidím, že Noah dospěl tam, kam já po skoro 4 měsících problémů. Mám úplně stejné myšlenky ! Je jasné, že se starším autem můžeš koupit spoustu problémů, nikdy nevíš co kupuješ, ale abych byl upřímný - všech 5 aut, co jsem kdy měl, byly všechny ojetiny, každé jsem měl 3-4 roky, ale fofo je jednoznačně nejhorší kup, který jsem kdy udělal a to ho nemám ani rok. Je to paradox, protože je to první auto, které bylo můj sen a které jsem chtěl (ty před fofem jsem kupoval "podle ceny") a taky je věkem nejmladší. Nevím, nevím .... :roll: Od toho, aby šel z domu mě drží jen letní 15.000,- investice do setrváku a fakt, že když zapomenu na motor, je fofo prostě skvělé. Ale dlouho už to nevydržím ...... :? (Jedno je ale už teď jisté - můj první a poslední ropák. Už nikdy víc, ani nový! Kdybych si býval vůl koupil benzín, byl bych teď šťastný jako blecha)
Cauko no musime vydrzet neda se svitit,doufam ze kdyz se to podari dat dohromady da to pokoj.Protoze pokud by se vyskytl jeste nejaky zavaznejsi problem asi bych fakt vzal kladivo.Takovy zaver roku sem si nepredstavoval ani v nejhorsim snu.Takze ti drzim palce at problem vyresis.

Napsal: 02.01.2008 19:17
od copa
Mám Focuse necelý dva měsíce a soucítím s Noahem a Opičákem. Jsem na tom podobně, první diesel, nejmladší auto, co sem kdy měl. Koupil jsem ho kvůli kočárku a bezpečnosti. Jenže ten krám mě připraví o nervy i o peníze.

Napsal: 02.01.2008 20:34
od Dala
Nazdárek, mám jeden typ.
Dobrá baterie, dobrej startér, pevné nervy a parkování na pořádném kopci.
Mimichodem je to pořádná ostuda Fordu že ani po těch letech motor vyrobený po roce 2000 má pod teplotou 0st. Cels. problémy se startováním a bohužel podle počtů příspěvků na tomto fóru to není nic ojedinělého.