Stránka 18 z 31

Re: Zaslepení EGR u 1,6TDCi 66kw+80kw

Napsal: 05.02.2015 22:34
od pepannn
Taky jsem zaslepil EGR,uvažoval jsem o tom ,že to udělám a pak mě k tomu donutila situace.Auto začalo být líné, hlavně v kopečcích , jak bez turba.No a po zaslepení jede jak čert.Akorát nevím co až pujdu na emise ,jestli to na tu chvíli vrátit nazpět.

Re: Zaslepení EGR u 1,6TDCi 66kw+80kw

Napsal: 05.02.2015 22:54
od Munga
rh1980 píše:Néé, ten patří Mungovi za tuto hlášku "Než jsem vjel na hlavní tak mi rozmrzla díra na oči... Ted mi ten kousek chybí a rozmrzá až na frekventované cestě"
To jsou právě ty maličkosti které by člověk nečekal a pak naserou - holt ten výměník je ze začátku provozu znát. Je rozdíl dělat si ráno dvě díry na oči a nebo škrábat celé sklo 8O

Re: Zaslepení EGR u 1,6TDCi 66kw+80kw

Napsal: 05.02.2015 22:56
od Munga
Na emisích se nestane nic.

Napsal: 06.02.2015 07:02
od vita_k
Přidej si ptc heater. Jsou za dobrou cenu.

Re: Zaslepení EGR u 1,6TDCi 66kw+80kw

Napsal: 07.02.2015 17:09
od Munga
Koukl sem na vlákno a není to špatné-dík za tip.

Re: Zaslepení EGR u 1,6TDCi 66kw+80kw

Napsal: 28.02.2015 20:41
od Munga
Jestli máte funkční DPF tak EGR nezaslepovat!
Já ho dnes musel ,,odslepit" Znatelně se zkrátil interval regenerací -holt DPF větší přísun sajrajtu nezvládá.

Re: Zaslepení EGR u 1,6TDCi 66kw+80kw

Napsal: 01.03.2015 12:24
od Komi
napis konkretne ako sa ti skratili, mas problem, ale predpokladam ze uplne inde ako v EGR...
ja mam zaslepeny tusim tretim rokom, ale nic take som nezaregistroval, mam zaznamy z jazd s mnoho desiatkami regeneracii so starym i novym DPF, u noveho aj so zaslepenym EGR
nevidim logicky dovod na vacsie dymenie motora do DPF, neviem ze by okrem znizenia NOx existoval nejaky pozitivny ucinoch vracania sadzi cez sacie potrubie, ktoreho prierez sa tym postupne znizuje, co vedie v niektorych pripadoch az k porucham
vyzyvam panice - nepodlehejte !

Napsal: 02.03.2015 06:40
od vita_k
Komi,nemaji se saze možnost částečně spálit přitom kdyz se vrátí do prostoru?

Re: Zaslepení EGR u 1,6TDCi 66kw+80kw

Napsal: 02.03.2015 07:33
od Komi
myslim ze tam nebude problem - oni su vracane aby klesla teplota spalovania a tym tvorba NOx , takze pri vyssej teplote ked je zaslepeny EGR by mohlo vznikat menej sadzi,
co pise Munga ze po zaslepeni sa mu viac zanasa si viem realne predstavit pri mestskej jazde - ja tiez v zime okrem dvoch dlhsich jazd (lyze) mesiace jazdim len mesto a to je problem - uz som to tu niekedy pisal - po zaslepeni je problem pri mestskej jazde so stanim na krizovatke udrzat aspon 450 stupnov potrebnych na ucinne spalovanie sadzi - teoreticky by to tak nemalo byt, lebo pocas regeneracie je EGR zavrety, ale zjavne ventil prepusta cast plynov - ono v sani je pri reg celkom slusny podtlak okolo 0,25 - 0,30 ... nie je to len u mna, stretol som sa s tym aj na nemeckom fore
takze Munga ma pravdu - nezaslepovat, pokial sa jazdi prevazne mesto a bez kontrolky regeneracie... :lol:
pricina ovsem neni viac sajrajtu, ale neucinne regeneracie z dovodu nedostatocnej teploty a z toho vyplyvajuca ich zvysena frekvencia

Re: Zaslepení EGR u 1,6TDCi 66kw+80kw

Napsal: 02.03.2015 20:33
od pepannn
Jak to tady čtu ,tak jsem z toho jelen.Když nemám DPF ,má zaslepený EGR nějaký negativní vliv na motor ?
Změny které pozoruju, tak při studeném motoru je slyšet turbo ,lepší chod v nízkých otáčkách a menší spotřeba asi tak o 0,25 l
Když jsem ho zaslepoval,tak jsem myslel,že je egr vadný.Po čase jsem zjistil, chybu v zavírání turba podtlakovou bankou.
Tak ted nevim jestli zaslepení nezrušit,třeba už kvuli tomu turbu jak kvílí než se zahřeje.

Napsal: 03.03.2015 00:34
od vita_k
Podle mě to má jen pozitiva. Kromě emisí.

Re: Zaslepení EGR u 1,6TDCi 66kw+80kw

Napsal: 04.03.2015 09:15
od kibut
:evil:
Chlapi, v lete som to tu riesil, mal som problem s EGR. Kedze original z FORDu by ma stal vyse 300 €, tak som si zohnal druhovyrobu za 125€ a vymenil. V servise potom zmazali chyby a nakalibrovali novy EGR. Vsetko bolo OK az doteraz. Zase sa rozsvietila kontrolka motora, diagnostika ukazala 3/4 chyby (vsetko problem s EGR - raz ostal vysiet otvoreny, potom zatvoreny atd..). Tak to v servise zmazali a s usmevom pod fuzy skonstatovali, ze keby to bol ich EGR, tak to nejak vyriesia... OK.
Nemam chut kazdy rok kupovat novy EGR, skor sa priklanam zalsepeniu, ale mam funkcne DPF a tu je to ako neverending story. :bebng:
Prosim vas, ak ho zaslepim:
- dat to urobit firme, ktora by upravila aj ECU
- nebude to mat negativny vplyv na DPF
- emisnu kontrolu mam v :arrow:
Alebo radsej kupit original EGR za cca 330 € ?
8O

Napsal: 06.03.2015 05:47
od vita_k
1. To bych udělal já
2. pry nema vliv na DPF říkal Komi.
3.kdyz už , tak koupit z vrakace

Re: Zaslepení EGR u 1,6TDCi 66kw+80kw

Napsal: 06.03.2015 08:13
od kibut
Asi to budem musiet riesit tym zaslepenim. Z vrakaca je riziko, ze to bude EGR tiez na vymenu...
Nepozna tu niekto taku firmu, co to zaslepi aj upravi riadiacu jednotku? Najlepsie niekde na Vychodnom Slovensku?
Vdaka vita_k za odpoved.. :beer:

Re: Zaslepení EGR u 1,6TDCi 66kw+80kw

Napsal: 06.03.2015 10:43
od marosmanik25
Bardejov MTE Tuning...ja som to mal robene tam, zatiaľ bez problémov...