rally
- driver
- Pokročilý
- Příspěvky: 517
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
pamatuješ rally vysočina okříšky tuším 2004,kdy přes noc napadlo skoro půl metru snihu a už ji ve zvláštním ustanovení bylo napsáno,pokud bude rz zasněžena nebo pokryta ledem jsou povoleny hřeby
tehdy to tak opravdu bylo a posádky jely na hřebíkách pořadatelé tu soutěž zvládli bez problémů na jedničku i když jim doslova za pět dvanáct napadlo půl metru snihu
dále rok 2006 opět napadl sníh ale nebylo ho tolik jako v roce 04 a přes noc zmrznul takže se jelo sem tam naledu sem tam na asfaltu,opět byli povolené hřeby i když rz nebyla pokryta souvislou vrstvou
a nehledě na to že posádky s nima jezdili na přejezdech a vyjížděli s nima i se servisu,takže nebyli sřízené žádné přezouvací zony
to by mělo být stejné pro všechny ne ,proč je povolily na Vysočině a na Šumavě ne
tehdy to tak opravdu bylo a posádky jely na hřebíkách pořadatelé tu soutěž zvládli bez problémů na jedničku i když jim doslova za pět dvanáct napadlo půl metru snihu
dále rok 2006 opět napadl sníh ale nebylo ho tolik jako v roce 04 a přes noc zmrznul takže se jelo sem tam naledu sem tam na asfaltu,opět byli povolené hřeby i když rz nebyla pokryta souvislou vrstvou
a nehledě na to že posádky s nima jezdili na přejezdech a vyjížděli s nima i se servisu,takže nebyli sřízené žádné přezouvací zony
to by mělo být stejné pro všechny ne ,proč je povolily na Vysočině a na Šumavě ne
- MobyDick
- Test driver
- Příspěvky: 4547
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Klatovy
- Kontaktovat uživatele:
- vcedula
- .
- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Prepisujem z inej temy ( http://www.ford-focus.cz/modules.php?na ... &start=825 )
Mne sa napriklad nepaci to, ze na slovensku sa niektore RZ jazdia stale tie iste. Dokonca sa mi zda, ze nedavno sa isla ta ista RZ v 3 roznych sutaziach v jednom roku, takze sa presla snad 9x za rok. To je uz ako okruh. Podaktori jazdci vraveli, ze uz nepotrebuju na tu RZ navigatora, ze to uz pozna naspamat. Takze obcas treba menit.
No a do Plzne sa ide asi pre peniaze, vsak. Sponzori su mali bohovia. Chcu vela divakov, tak okruhovka v Plzni bude to najlepsie. Toto poznam, to sa uz u nas v SK riesilo. Musi byt aj toto. Nie je to prava rally, ale drzi ju to nad vodou.
MobyDick píše:Pojede se 11. - 12. dubna
vcedula píše:duben, akoze 4 mesiac ? Ved to uz nebude sneh![]()
No, co uz. Sneh by bol ina vec...
Zmena RZ moze vela priniest aj stratit. Na novych RZ sa vyrovnaju z casti sily, pretoze skusenosti zo znamych RZ su na nic. Ale samozrejme je to aj riziko.MobyDick píše:Mnění se celá trať rally. Teda pátek zůstavá přibližně stejný, ale sobota se pojede směrem na Plzeň a v Plzni bude speciálka. Je to trošku risk, ale snad to bude k lepšímu hodně jsme o tom na autoklubu diskutovali. Já osobně jsem byl proti, chtěl jsem zachovat krásné RZ na Šumavě v okolí Vimperka, trošku jsem to schytal od tchána.Ale stál jsem si za svým názorem.
Mne sa napriklad nepaci to, ze na slovensku sa niektore RZ jazdia stale tie iste. Dokonca sa mi zda, ze nedavno sa isla ta ista RZ v 3 roznych sutaziach v jednom roku, takze sa presla snad 9x za rok. To je uz ako okruh. Podaktori jazdci vraveli, ze uz nepotrebuju na tu RZ navigatora, ze to uz pozna naspamat. Takze obcas treba menit.
No a do Plzne sa ide asi pre peniaze, vsak. Sponzori su mali bohovia. Chcu vela divakov, tak okruhovka v Plzni bude to najlepsie. Toto poznam, to sa uz u nas v SK riesilo. Musi byt aj toto. Nie je to prava rally, ale drzi ju to nad vodou.
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
- MobyDick
- Test driver
- Příspěvky: 4547
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Klatovy
- Kontaktovat uživatele:
Máš pravdu jeden z důvodů jsou peníze, naplnit rozpočet není zrovna lehký úkol. Touhle změnou dostane autoklub finanční podporu od Plzeňského kraje. Pojede se na tratích známých z dávné minulosti a na fungl nových RZ-tách. Městské erzety moc sportovního zážitku nepřinesou , ale dokážou přitáhnout lidi. Je to trend v celém světě. Nechci si tu hrát na obhájce , ale je to moje domovská rally na které jsem nechal kus svojí práce. Vím že se občas něco nepovedlo, ale kde ne na každé rally v republice najdete černé ročníky. To co tu vzpomínal Driver patří mezi ty černé i když si myslím že to nebyla zas tak úplně naše chyba.
- vcedula
- .
- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
U nas sa nadavalo 2 roky a este stale sa nadava, ze rally BA nema uroven a ze do BA rally nepatri. Ale, bohuzial, zislo sa tu dost vela posadok a to preto, lebo sa tu tocia ludia a sponzori chcu, aby ti ludia videli ich reklamy. Uroven z pohladu rally bola strasne mala, ale splnilo to svoj ucel. A o to ide.
Ten svetovy trend, v tom mas pravdu. Staci sa pozriet na WRC, ako sa to tam organizuje. Dokonca rano jedna specialka a na koniec dna druha. A dalsi den tak isto. Ale pocas dna su tam nadherne RZ. A toto bude buducnost.
Neviem, ci si videl zabery z Rally Norway. Bola tam jedna specialka, ktora bola v parku. Nadherna vec. Okrem toho, ze bola krasna z pohladu divaka tak bola aj technicky narocna. Takto by to snad malo byt aj v buducnosti. Treba v Plzni najst pekne miestecko, kde sa to da odjazdit pre divakov a sponzorov a potom este zopar nadherne narocnych RZ medzi vesnickami
Lahko sa to pise ...
Ale drzim palce, nech to vyjde.
Minuly rok (teda vlastne tento) som sa skoro zapojil do organizovania rally BA ale nakoniec som sa nezucastnil, v tom case som este nemal auto a bol som nepojazdny. Tak mozno tento rok. Ak sa pojde...
Ten svetovy trend, v tom mas pravdu. Staci sa pozriet na WRC, ako sa to tam organizuje. Dokonca rano jedna specialka a na koniec dna druha. A dalsi den tak isto. Ale pocas dna su tam nadherne RZ. A toto bude buducnost.
Neviem, ci si videl zabery z Rally Norway. Bola tam jedna specialka, ktora bola v parku. Nadherna vec. Okrem toho, ze bola krasna z pohladu divaka tak bola aj technicky narocna. Takto by to snad malo byt aj v buducnosti. Treba v Plzni najst pekne miestecko, kde sa to da odjazdit pre divakov a sponzorov a potom este zopar nadherne narocnych RZ medzi vesnickami


Minuly rok (teda vlastne tento) som sa skoro zapojil do organizovania rally BA ale nakoniec som sa nezucastnil, v tom case som este nemal auto a bol som nepojazdny. Tak mozno tento rok. Ak sa pojde...
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
- MobyDick
- Test driver
- Příspěvky: 4547
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Klatovy
- Kontaktovat uživatele:
Speciální rychlostní zkouška se pojede ve Štruncových sadech, z části přímo v prostorách městského stadionu tak si myslím že by to mohlo být aspoň trošku zajímavé. Některé nové RZ jsem už projížděl když jsme s klukama hledali vhodnou trať, ještě není definitivně rozhodnuto, ale některé úseky jsou dost dobrý. Největší problém je zajistit všechny potřebné povolovačky od místních výborů. Někde ti vyjdou vstříc a pak o vesnici dál tě pošlou do pekel že tam žádnou rally nechtějí a když povolí průjezd tak jen za to že jim do místní kasi pěkně zaplatíš nebo jim po skončení rally zaplatíš částku na novou silnici a tak podobně. Není to jednoduché v dnešní době něco zařizovat. Při minulém ročníku jsme jednu RZ museli vyškrtnout kvůli jednomu soukromníkovi který nedovolil průjezd kolem jeho baráku.
- vcedula
- .
- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
To su tie trapenia, ktore si nie kazdy uvedomuje a pre ktore maju organizatori rally u mna velky obdiv a vzdy vdaku, ze si ten zavod mozem pozriet. Viem si predstavit tie nervy pri vybavovani. Takze mas moj obdiv.
U nas sa napr. jazdila rally v bratislavskom mestskom parku smerom na Zeleznu studnicku a Kobylu. Nikto sa o to uzemie nestaral od padu komunizmu. Vsade kopa smeti a pod. Ked sa tam odjazdila rally, tak sa vyzbierali vsetky odpadky z okolia cesty. Ale zeleny si povedali, ze sa rusila zver a ze je to silne narusenie ekosystemu. Tak sa tam odvtedy nejazdilo a pri ceste su opat odpadky. Mimochodom, na tie iste cesty sa da ist autom kazdy pracovny den, okrem weekendu, ked je to rezervovane pre pesich a dokonca tam chodi aj MHD. To su tie extremy...
U nas sa napr. jazdila rally v bratislavskom mestskom parku smerom na Zeleznu studnicku a Kobylu. Nikto sa o to uzemie nestaral od padu komunizmu. Vsade kopa smeti a pod. Ked sa tam odjazdila rally, tak sa vyzbierali vsetky odpadky z okolia cesty. Ale zeleny si povedali, ze sa rusila zver a ze je to silne narusenie ekosystemu. Tak sa tam odvtedy nejazdilo a pri ceste su opat odpadky. Mimochodom, na tie iste cesty sa da ist autom kazdy pracovny den, okrem weekendu, ked je to rezervovane pre pesich a dokonca tam chodi aj MHD. To su tie extremy...
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
- MobyDick
- Test driver
- Příspěvky: 4547
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Klatovy
- Kontaktovat uživatele:
Přesně o to jde vše pořádně zajistit. Jedna soutěž skončí a za měsíc už připravuješ další ročník. A s těma zelenýma máme taky zkušenosti. Pěkná pakáš. V úseku kde je normální provoz ti zakážou pořádat sportovní podnik a nenaděláš nic.
Ale aby jsme jen nekritizovali, v poslední době se mně docela líbí jak se lidi snaží na erzetách chovat slušně a když se vyskytne nějakej člověk co něco porušuje a pořadatel ho napomene tak mu ostatní lidi daj najevo že dělá něco špatně. Stačilo párkrát zrušit erzetu kvůli divákům a to myslím na všech soutěžích a lidi si to začali uvědomovat. Akorát je škoda že už nechodí tolik lidí jako před pár lety. Co nejezdí WRC tak spousta fanoušků na rally zanevřela. Já mám rád i super 1600 pěkně nadupaný auta s jednou poháněnou nápravou. Vždyť máte i zastoupení v MS. Béreš jezdí moc pěkně.
Ale aby jsme jen nekritizovali, v poslední době se mně docela líbí jak se lidi snaží na erzetách chovat slušně a když se vyskytne nějakej člověk co něco porušuje a pořadatel ho napomene tak mu ostatní lidi daj najevo že dělá něco špatně. Stačilo párkrát zrušit erzetu kvůli divákům a to myslím na všech soutěžích a lidi si to začali uvědomovat. Akorát je škoda že už nechodí tolik lidí jako před pár lety. Co nejezdí WRC tak spousta fanoušků na rally zanevřela. Já mám rád i super 1600 pěkně nadupaný auta s jednou poháněnou nápravou. Vždyť máte i zastoupení v MS. Béreš jezdí moc pěkně.
- vcedula
- .
- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
jj, S1600 su bomba, mne sa tiez velmi pacia. Neveril som, ze su az take rychle, ale potom som videl, ze maju omnoho lepsie brzdy ako Misiaky (Lancer) alebo ine N4 a bolo mi to jasne. Ale pecka este len budu podla mna S2000. Vyzera, ze zasa bude z toho drahe auto, ale aspon ich bude jazdit viac ako WRC a aj zastupenie znaciek bude vacsie. Len aby sa to uz rozbehlo.
Beres je moj oblubenec. Tato sezona mu vysla tak na hranici, ale predchadzajuca s Ignisom (teraz ma Clio) bola podla mna lepsia. Pretoze aj auto bolo stare a aj tak dokazal jazdit spickove casy. Tento rok s Cliom mal akoze super techniku, aj ked ja Clio za to nepovazujem. To chcelo fakt Swift alebo C2. A dufam, ze tuto dalsiu sezonu uz nezostane v JRC ale prejde na S2000 do IRC (WRC mu zatial asi nikto neda).
Neviem, ci si ho videl jazdit, ale ja tvrdim, ze jazdec sa neda naucit, on to musi mat v krvi. Kec som ho prvy krat videl (SK sutaz), vtedy jazdil s Imprezou a isiel ako keby uplne inu sutaz. Minuly rok Ignis ovladal tak dokonale, ze to bola krasa sledovat. Chalanisko s tym jazdil zakruty bokom. Nieco v sebe ma a preto by som bol rad, aby to ukazal, na co ma. Dvojkolky su podla mna pre nho stale este brzdou. S tou Imprezou jazdil ako blazon, ma na to.
Beres je moj oblubenec. Tato sezona mu vysla tak na hranici, ale predchadzajuca s Ignisom (teraz ma Clio) bola podla mna lepsia. Pretoze aj auto bolo stare a aj tak dokazal jazdit spickove casy. Tento rok s Cliom mal akoze super techniku, aj ked ja Clio za to nepovazujem. To chcelo fakt Swift alebo C2. A dufam, ze tuto dalsiu sezonu uz nezostane v JRC ale prejde na S2000 do IRC (WRC mu zatial asi nikto neda).
Neviem, ci si ho videl jazdit, ale ja tvrdim, ze jazdec sa neda naucit, on to musi mat v krvi. Kec som ho prvy krat videl (SK sutaz), vtedy jazdil s Imprezou a isiel ako keby uplne inu sutaz. Minuly rok Ignis ovladal tak dokonale, ze to bola krasa sledovat. Chalanisko s tym jazdil zakruty bokom. Nieco v sebe ma a preto by som bol rad, aby to ukazal, na co ma. Dvojkolky su podla mna pre nho stale este brzdou. S tou Imprezou jazdil ako blazon, ma na to.
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
- MobyDick
- Test driver
- Příspěvky: 4547
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Klatovy
- Kontaktovat uživatele:
Naprosto s tebou souhlasím že to jezdec musí mít v krvi, jen málo se dá naučit. Béreše jsem taky viděl na soutěži, je to vážně skvělí jezdec a pořádnou techniku by si zasloužil. Koukni třeba na našeho Prokopa. Když jezdil český mistrák ještě s oktávkou WRC a vroce 2004 vyhrál problematický ročník rally šumava, tak se mu všichni smáli. Ale on tenkrát ukázel že výsledky se počítají až v cíli a dokázal celou soutěž jet hlavou a přitom dostatečně rychle narozdíl od bláznivého Kresty který jel s imprezou WRC a na zasněženém úseku opustil trať a pak to svedl na pořadatele. Ostatní jezdci asi jeli jinudy. Kdyby tenkrát nebilo Krestovo kritiky tak bylo vše O.K. No a Prokop se dostal do MS a co tam teď předvádí je nádhera. Škoda že letos neskončil o jedno místo ve předu mohl dostat WRcečko na jeden závod. Takhle se zůčastnil aspoň testování a mohl si odskoušet xsaru WRC. Příští rok zůstáva JRC a Uava odchází tak jsem moc zvědavej jak se mu povede.
S2000 by mohla být hodně zajímavá třída a taky se těším až těch aut bude víc v našem mistráku. Až jim povolý turba tak to budou takový malý WR-cečka.
S2000 by mohla být hodně zajímavá třída a taky se těším až těch aut bude víc v našem mistráku. Až jim povolý turba tak to budou takový malý WR-cečka.
- driver
- Pokročilý
- Příspěvky: 517
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
nejen kresta si na to stěžoval,ale cosi pamatuji bylo hodně stížností od dalších jezdců
"Snad všichni ze špičky byli venku z trati a ztratili,proto takové celkové pořadí kdy byli v první trojce dvě mitsubishi
kuzaj,kopecký,béreš až v duhé desítce
tady je menší úryvek s jednoho článku
# I přes udělenou výjimku pořadatelé zakázali použití pneumatik s hroty. Přitom některé úseky rychlostních zkoušek byly pod sněhem. Mezi jezdci vyvolalo toto rozhodnutí vlnu nevole. Řada týmů tento druh pneumatik koupila jen na Šumavu a pak je mezi první a druhou etapou museli mechanici hroty pracně dostávat ven. Nejvíce se do pořadatelů obul Tomáš Vojtěch, který je prohlásil za lemply
Nemalé zmatky provázely snad již tradičně víkendovou Mogul Šumava rallye 2004, druhý podnik mistrovství České republiky, který se nečekaně jel za zimních podmínek na uklouzaných a zledovatělých silnicích.
Kromě zákazu pneumatik s hřeby, které neschválilo ředitelství soutěže s originální radou, že závodníci mají jet opatrněji a pomaleji ( ……), konečné celkové výsledky zcela zásadně ovlivnil fakt, že vozy skupiny A8 startovaly s odstupem cca 40 minut od ostatních soutěžících a za poměrně odlišných podmínek. Proto také na několika úsecích sobotní části soutěže produkční vozy zajížděly lepší časy, než upravené speciály. A pokud neupravený vůz dosáhne zajet o minutu, či dvě lepší čas, než závodní speciál, zřejmě není něco zcela v pořádku.
"Je to klasická Šumava – nikdo nic neví, jsou tady strašný zmatky….." zněly první zprávy z jihu Čech. Přitom ty největší zmatky měly teprve přijít v sobotní části soutěže, jejíž pořadatele zaskočila sněhová kalamita. A pak také jejich vlastní rozhodnutí o zákazu hřebů do pneumatik.
"Snad všichni ze špičky byli venku z trati a ztratili,proto takové celkové pořadí kdy byli v první trojce dvě mitsubishi
kuzaj,kopecký,béreš až v duhé desítce
tady je menší úryvek s jednoho článku
# I přes udělenou výjimku pořadatelé zakázali použití pneumatik s hroty. Přitom některé úseky rychlostních zkoušek byly pod sněhem. Mezi jezdci vyvolalo toto rozhodnutí vlnu nevole. Řada týmů tento druh pneumatik koupila jen na Šumavu a pak je mezi první a druhou etapou museli mechanici hroty pracně dostávat ven. Nejvíce se do pořadatelů obul Tomáš Vojtěch, který je prohlásil za lemply
Nemalé zmatky provázely snad již tradičně víkendovou Mogul Šumava rallye 2004, druhý podnik mistrovství České republiky, který se nečekaně jel za zimních podmínek na uklouzaných a zledovatělých silnicích.
Kromě zákazu pneumatik s hřeby, které neschválilo ředitelství soutěže s originální radou, že závodníci mají jet opatrněji a pomaleji ( ……), konečné celkové výsledky zcela zásadně ovlivnil fakt, že vozy skupiny A8 startovaly s odstupem cca 40 minut od ostatních soutěžících a za poměrně odlišných podmínek. Proto také na několika úsecích sobotní části soutěže produkční vozy zajížděly lepší časy, než upravené speciály. A pokud neupravený vůz dosáhne zajet o minutu, či dvě lepší čas, než závodní speciál, zřejmě není něco zcela v pořádku.
"Je to klasická Šumava – nikdo nic neví, jsou tady strašný zmatky….." zněly první zprávy z jihu Čech. Přitom ty největší zmatky měly teprve přijít v sobotní části soutěže, jejíž pořadatele zaskočila sněhová kalamita. A pak také jejich vlastní rozhodnutí o zákazu hřebů do pneumatik.
- Ponik
- Pokročilý
- Příspěvky: 841
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha / Blatná
- Kontaktovat uživatele:
Já musím říct, že Šumava byla vždycky moc pěkná podívaná, ať už WRCčka jeli nebo ne. Jinak souhlasím s MobyDickem, že tratí na Vimpersku je obrovská škoda. Vždyť i Venca Pech jednou prohlásil, že Vimperská etapa je asi nejtěžší etapa v ČR vůbec...
To MobyDick: A těmi staronovými RZtami jsou myšleny úseky kolem Domažlic
(Nejradši bych byl, aby se jelo co nejblíž k Blatné, ale úseky na Nepomucku asi v plánu nejsou
)
To MobyDick: A těmi staronovými RZtami jsou myšleny úseky kolem Domažlic


- MobyDick
- Test driver
- Příspěvky: 4547
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Klatovy
- Kontaktovat uživatele:
To Driver: můj poslední kometář - ten článek je psanej novinářem který neměl kompletní informace o vyjímce ohledně hrotů a nebo měl, ale je to pochlebovač Kresty. Jak jsem Ti napsal vyjímka byla dovolena pouze na RZ a ne na přejezdy, které nejsou na Vimpersku zrovna malé. Kdyby tenkrát všichni ze špičky jely trošku hlavou a mysleli na to že výsledky se počítají až v cíly tak mohli dojet přesně tak jako Prokop na škodě WRC. Ale že Kresta poslal svoji imprezu mimo trať tak se kolem toho začal dělat kravál. Před několika lety nikdo o hrotech nevěděl a koukni na Valašskou Zimu to byl závod a tihle dnešní jezdci by pomalu chtěli začít jezdit rally na okruhu. V historii Monte Carla je taky takový ročník kdy první posádky musely jet za špatného počasý a ti vzadu je pojeli a špička musela zabojovat ve druhé etapě aby se dostala zpět do čela, stejně tak to udělal Prokop a to měl malé zkušenosti. Rally je o tom jak se vypořádat s nástrahama tratě a dojet do cíle ne vyhrát jednu RZ a pak křičet že měl gumy bez hrotů a proto se naboural. Toť můj poslední příspěvek k tomuto problému. Jestli jsi aspoň trošku zapálenej do Rally a spolupracuješ ve Zlíně s přípravou Barumky tak by jsi aspoň trochu mohl něco pochopit. Ahoj MobyDick ať žije RALLY
- vcedula
- .
- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
len pre info, co sa u nas pripravuje. Len skoda, ze je to tak daleko. Ale prva lastovicka je tu ....
http://www.rally.sk/modules.php?name=Ne ... e&sid=3829
http://www.rally.sk/modules.php?name=Ne ... e&sid=3829
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
- MobyDick
- Test driver
- Příspěvky: 4547
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Klatovy
- Kontaktovat uživatele:
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti