Atmosféra vs. downsizing motory

Moderátor:phofy
Odpovědět
Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od smoula » 16.02.2021 16:14

Ale to je TSI, které i dle Ma.rt jede velmi pěkně :mrgreen:

Uživatelský avatar
Sentik
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4058
Registrován: 30.05.2018 13:00
Bydliště:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Sentik » 16.02.2021 16:18

Kaspik píše: 16.02.2021 16:14 Dohodnuto, až teda bude jeden z těch 10 dnů v roce, kdy je hezky a ty to auto vytáhneš z garáže. :mrgreen: :mrgreen:
:totlsmile: :perfect:
Přesně tak, pokud bude správná teplota, rosný bod, nebude hrozit bouřka, vichřice a podobně .. tak se to určitě povede :mrgreen:

Kecám, nejezdim jen přes zimu, jinak občas i jooo
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 16.02.2021 16:24

smoula píše: 16.02.2021 15:49 Ma.rt: tak já myslel, že se zde bavíme obecně. Atmosféry vs. turbobenzíny :-) A fakt nechceš aby tě s dvoulitrovým hovadem pojela fábie v litru :D
Myslim, ze se 70kW nepojela, ale je mi to srdečně jedno.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13538
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od stano. » 16.02.2021 16:29

Kaspik píše: 16.02.2021 16:09 ... a ve výsledku kombinace všeho nemusí bejt vůbec špatnej výsledek a může si ze všeho vzít něco. :)
:lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5800
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Stanley_vy » 16.02.2021 16:29

smoula píše: 16.02.2021 16:14 Ale to je TSI, které i dle Ma.rt jede velmi pěkně :mrgreen:
Hlavně už to smrdělo, že by se mohla ukázat holá skutečnost. :P

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 16.02.2021 16:31

Kaspik píše: 16.02.2021 16:09
fofok píše: 16.02.2021 16:07 Kaspik ty máš megahyperkládu,s tebou nehrajou :totlsmile:
:totlsmile: :totlsmile:
smoula píše: 16.02.2021 16:06 Kaspik: zase buďme soudní ;-) litr, třílitr s turbem fakt nepojede. ;-)
Chtěl jsem tím spíš jen do jedný věty shrnout, že mi ta debata připadá ... zvláštní. Někdo má rád větší motor a "hejtí" turbo-downsizing, někdo má rád turbo a hejtí atmosféru, někdo do toho vstoupí s elektroterorismem, pak se tu poměřujou pinďouři, a ve výsledku kombinace všeho nemusí bejt vůbec špatnej výsledek a může si ze všeho vzít něco. :)
Ja nic nehejtim. Mockrat jsem vysvetloval, proc pro me a mnoho jiných je atmoska lepsi. Nic vic, nic min. Ale chlapci maji trochu delsi vedení, tak si k tomu primysleji kraviny a pak to tu takhle vypada. Kdyz uz se aspon bavíme o nejakych objektivne meritelnych vecech, jako ze turba jsou o 20% uspornejsi a ja ze spritmonitoru vykopnu cisla, ze je to spis tak 10%, tak je par dni klid, protože na to uz argumenty nejsou. A pak to zacne nanovo. Ale jak tu nekdo psal, v nouzaku fajn :mrgreen:
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 16.02.2021 16:32

stano. píše: 16.02.2021 15:52 Uz som to tu pisal niekolkokrat. To preto, lebo by som sa pred tebou a baluom hanbil. Na tvoju hromokladu nema nikto. Jedna je postrachom dediny, ta druha cestarov, ze trha asfalt.
No jenže ja mam v podpisu velke auto :mrgreen: o kokotikoch tu meles akorat ty.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5800
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Stanley_vy » 16.02.2021 16:41

Ma.rt píše: 16.02.2021 16:31Ale chlapci maji trochu delsi vedení, tak si k tomu primysleji kraviny a pak to tu takhle vypada. Kdyz uz se aspon bavíme o nejakych objektivne meritelnych vecech, jako ze turba jsou o 20% uspornejsi a ja ze spritmonitoru vykopnu cisla, ze je to spis tak 10%, tak je par dni klid, protože na to uz argumenty nejsou.
Ano, všichni jsme tu blci, jenom ty máš velké auto. :wink:

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 16.02.2021 16:47

phofy píše: 16.02.2021 16:12
Ma.rt píše: 16.02.2021 12:57
Stanley_vy píše: 16.02.2021 12:36 Ford tříválcový litr od začátku zamýšlel jako náhradu dvoulitrové atmosféry. Proto ty podobné parametry.
Akorát blbě kecáš. Já jen narážím na to, když tu někdo plácá, jak atmosféry nejedou a koupí si litrovej tříhrnek a má pocit, že koupil letadlo.
Smoula ti nabizel, ze muzete zkusit sprinty, alespon by pak bylo jasno :mrgreen:
Ja nepolemizuju s tim, ze maly rapid bude o neco dynamictejsi.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 16.02.2021 16:51

Stanley_vy píše: 16.02.2021 16:41
Ma.rt píše: 16.02.2021 16:31Ale chlapci maji trochu delsi vedení, tak si k tomu primysleji kraviny a pak to tu takhle vypada. Kdyz uz se aspon bavíme o nejakych objektivne meritelnych vecech, jako ze turba jsou o 20% uspornejsi a ja ze spritmonitoru vykopnu cisla, ze je to spis tak 10%, tak je par dni klid, protože na to uz argumenty nejsou.
Ano, všichni jsme tu blci, jenom ty máš velké auto. :wink:
Tak to si cucas z prstu zase ty. Ja jsem nic takového nepsal. Kazdy ma sve priority. Novy focus je rozmerove asi uz trochu jinde, v r.2015, kdy jsem vybiral auto, byla jen trojka a ta mi prisla dost mala a chtěl jsem zustat u fordu.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13538
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od stano. » 16.02.2021 16:52

Ma.rt píše: 16.02.2021 15:49 Tak já narozdíl od tebe mám co měřit, když si nedáš do podpisu místo auta aspoň toho pinďoura. I když by asi vypadal jako špatný pixel na led monitoru :totlsmile:
Ma.rt píše: 16.02.2021 16:32 No jenže ja mam v podpisu velke auto :mrgreen: o kokotikoch tu meles akorat ty.
Nejako rychlo zabudas co si pisal. Alebo radsej chces zabudnut, necitis sa komfortne pri inom porovnani :mrgreen:

Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5800
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Stanley_vy » 16.02.2021 16:56

Ma.rt píše: 16.02.2021 16:51
Stanley_vy píše: 16.02.2021 16:41
Ma.rt píše: 16.02.2021 16:31Ale chlapci maji trochu delsi vedení, tak si k tomu primysleji kraviny a pak to tu takhle vypada. Kdyz uz se aspon bavíme o nejakych objektivne meritelnych vecech, jako ze turba jsou o 20% uspornejsi a ja ze spritmonitoru vykopnu cisla, ze je to spis tak 10%, tak je par dni klid, protože na to uz argumenty nejsou.
Ano, všichni jsme tu blci, jenom ty máš velké auto. :wink:
Tak to si cucas z prstu zase ty. Ja jsem nic takového nepsal. Kazdy ma sve priority. Novy focus je rozmerove asi uz trochu jinde, v r.2015, kdy jsem vybiral auto, byla jen trojka a ta mi prisla dost mala a chtěl jsem zustat u fordu.
Tak já ti to teda zvětším, abys ses ve svém textu zorientoval. Není zač. :)

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 16.02.2021 17:18

stano. píše: 16.02.2021 16:52
Ma.rt píše: 16.02.2021 15:49 Tak já narozdíl od tebe mám co měřit, když si nedáš do podpisu místo auta aspoň toho pinďoura. I když by asi vypadal jako špatný pixel na led monitoru :totlsmile:
Ma.rt píše: 16.02.2021 16:32 No jenže ja mam v podpisu velke auto :mrgreen: o kokotikoch tu meles akorat ty.
Nejako rychlo zabudas co si pisal. Alebo radsej chces zabudnut, necitis sa komfortne pri inom porovnani :mrgreen:
A ze tam nenapises tvuj prispevek, ktery predchazel temto dvema?

Ta sa tu stale dookola bavis o merani si pindikov.

Tak tu nelzi, nebo jsi takový blbecek?
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 16.02.2021 17:22

Stanley_vy píše: 16.02.2021 16:56
Ma.rt píše: 16.02.2021 16:51
Stanley_vy píše: 16.02.2021 16:41

Ano, všichni jsme tu blci, jenom ty máš velké auto. :wink:
Tak to si cucas z prstu zase ty. Ja jsem nic takového nepsal. Kazdy ma sve priority. Novy focus je rozmerove asi uz trochu jinde, v r.2015, kdy jsem vybiral auto, byla jen trojka a ta mi prisla dost mala a chtěl jsem zustat u fordu.
Tak já ti to teda zvětším, abys ses ve svém textu zorientoval. Není zač. :)
Tak speciálně nebyl jsi to ty, co tu nahodil 20%? Pry ze jsme se na tom shodli..
A dalsi podsouvane nesmysly, ktere bych mohl taky vykopirovat a ztucnit, ale bylo by to moc práce.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

maxik25
Nováček
Nováček
Příspěvky: 69
Registrován: 14.09.2020 18:45
Bydliště: Mělník

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od maxik25 » 16.02.2021 17:44

Ma.rt píše: 16.02.2021 17:18
Tak tu nelzi, nebo jsi takový blbecek?
Koukám, že když ti dojdou argumenty a velikost pindíka, tak začneš timto. Co na takové chování říkají admini ?
Naposledy upravil(a) maxik25 dne 16.02.2021 17:46, celkem upraveno 1 x.
+ FF IV combi ACTIVE 2,0 - 110kW - r.v. 2020
- FF III 1,5 EB - 110kW - r.v. 2017

Odpovědět

Zpět na „Pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host