
Atmosféra vs. downsizing motory
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ale to je TSI, které i dle Ma.rt jede velmi pěkně 

- Sentik
- Test driver
- Příspěvky: 4058
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Kaspik píše: 16.02.2021 16:14 Dohodnuto, až teda bude jeden z těch 10 dnů v roce, kdy je hezky a ty to auto vytáhneš z garáže.![]()
![]()


Přesně tak, pokud bude správná teplota, rosný bod, nebude hrozit bouřka, vichřice a podobně .. tak se to určitě povede

Kecám, nejezdim jen přes zimu, jinak občas i jooo
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Myslim, ze se 70kW nepojela, ale je mi to srdečně jedno.smoula píše: 16.02.2021 15:49 Ma.rt: tak já myslel, že se zde bavíme obecně. Atmosféry vs. turbobenzínyA fakt nechceš aby tě s dvoulitrovým hovadem pojela fábie v litru
![]()
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13538
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Kaspik píše: 16.02.2021 16:09 ... a ve výsledku kombinace všeho nemusí bejt vůbec špatnej výsledek a může si ze všeho vzít něco.![]()



- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5800
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Hlavně už to smrdělo, že by se mohla ukázat holá skutečnost.

-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ja nic nehejtim. Mockrat jsem vysvetloval, proc pro me a mnoho jiných je atmoska lepsi. Nic vic, nic min. Ale chlapci maji trochu delsi vedení, tak si k tomu primysleji kraviny a pak to tu takhle vypada. Kdyz uz se aspon bavíme o nejakych objektivne meritelnych vecech, jako ze turba jsou o 20% uspornejsi a ja ze spritmonitoru vykopnu cisla, ze je to spis tak 10%, tak je par dni klid, protože na to uz argumenty nejsou. A pak to zacne nanovo. Ale jak tu nekdo psal, v nouzaku fajnKaspik píše: 16.02.2021 16:09![]()
![]()
Chtěl jsem tím spíš jen do jedný věty shrnout, že mi ta debata připadá ... zvláštní. Někdo má rád větší motor a "hejtí" turbo-downsizing, někdo má rád turbo a hejtí atmosféru, někdo do toho vstoupí s elektroterorismem, pak se tu poměřujou pinďouři, a ve výsledku kombinace všeho nemusí bejt vůbec špatnej výsledek a může si ze všeho vzít něco.![]()

Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
No jenže ja mam v podpisu velke autostano. píše: 16.02.2021 15:52 Uz som to tu pisal niekolkokrat. To preto, lebo by som sa pred tebou a baluom hanbil. Na tvoju hromokladu nema nikto. Jedna je postrachom dediny, ta druha cestarov, ze trha asfalt.

Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5800
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ano, všichni jsme tu blci, jenom ty máš velké auto.Ma.rt píše: 16.02.2021 16:31Ale chlapci maji trochu delsi vedení, tak si k tomu primysleji kraviny a pak to tu takhle vypada. Kdyz uz se aspon bavíme o nejakych objektivne meritelnych vecech, jako ze turba jsou o 20% uspornejsi a ja ze spritmonitoru vykopnu cisla, ze je to spis tak 10%, tak je par dni klid, protože na to uz argumenty nejsou.

-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ja nepolemizuju s tim, ze maly rapid bude o neco dynamictejsi.phofy píše: 16.02.2021 16:12Smoula ti nabizel, ze muzete zkusit sprinty, alespon by pak bylo jasnoMa.rt píše: 16.02.2021 12:57Akorát blbě kecáš. Já jen narážím na to, když tu někdo plácá, jak atmosféry nejedou a koupí si litrovej tříhrnek a má pocit, že koupil letadlo.Stanley_vy píše: 16.02.2021 12:36 Ford tříválcový litr od začátku zamýšlel jako náhradu dvoulitrové atmosféry. Proto ty podobné parametry.![]()
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Tak to si cucas z prstu zase ty. Ja jsem nic takového nepsal. Kazdy ma sve priority. Novy focus je rozmerove asi uz trochu jinde, v r.2015, kdy jsem vybiral auto, byla jen trojka a ta mi prisla dost mala a chtěl jsem zustat u fordu.Stanley_vy píše: 16.02.2021 16:41Ano, všichni jsme tu blci, jenom ty máš velké auto.Ma.rt píše: 16.02.2021 16:31Ale chlapci maji trochu delsi vedení, tak si k tomu primysleji kraviny a pak to tu takhle vypada. Kdyz uz se aspon bavíme o nejakych objektivne meritelnych vecech, jako ze turba jsou o 20% uspornejsi a ja ze spritmonitoru vykopnu cisla, ze je to spis tak 10%, tak je par dni klid, protože na to uz argumenty nejsou.![]()
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13538
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ma.rt píše: 16.02.2021 15:49 Tak já narozdíl od tebe mám co měřit, když si nedáš do podpisu místo auta aspoň toho pinďoura. I když by asi vypadal jako špatný pixel na led monitoru![]()
Nejako rychlo zabudas co si pisal. Alebo radsej chces zabudnut, necitis sa komfortne pri inom porovnani

- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5800
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Tak já ti to teda zvětším, abys ses ve svém textu zorientoval. Není zač.Ma.rt píše: 16.02.2021 16:51Tak to si cucas z prstu zase ty. Ja jsem nic takového nepsal. Kazdy ma sve priority. Novy focus je rozmerove asi uz trochu jinde, v r.2015, kdy jsem vybiral auto, byla jen trojka a ta mi prisla dost mala a chtěl jsem zustat u fordu.Stanley_vy píše: 16.02.2021 16:41Ano, všichni jsme tu blci, jenom ty máš velké auto.Ma.rt píše: 16.02.2021 16:31Ale chlapci maji trochu delsi vedení, tak si k tomu primysleji kraviny a pak to tu takhle vypada. Kdyz uz se aspon bavíme o nejakych objektivne meritelnych vecech, jako ze turba jsou o 20% uspornejsi a ja ze spritmonitoru vykopnu cisla, ze je to spis tak 10%, tak je par dni klid, protože na to uz argumenty nejsou.![]()

-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
A ze tam nenapises tvuj prispevek, ktery predchazel temto dvema?stano. píše: 16.02.2021 16:52Ma.rt píše: 16.02.2021 15:49 Tak já narozdíl od tebe mám co měřit, když si nedáš do podpisu místo auta aspoň toho pinďoura. I když by asi vypadal jako špatný pixel na led monitoru
Nejako rychlo zabudas co si pisal. Alebo radsej chces zabudnut, necitis sa komfortne pri inom porovnani![]()
Ta sa tu stale dookola bavis o merani si pindikov.
Tak tu nelzi, nebo jsi takový blbecek?
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Tak speciálně nebyl jsi to ty, co tu nahodil 20%? Pry ze jsme se na tom shodli..Stanley_vy píše: 16.02.2021 16:56Tak já ti to teda zvětším, abys ses ve svém textu zorientoval. Není zač.Ma.rt píše: 16.02.2021 16:51Tak to si cucas z prstu zase ty. Ja jsem nic takového nepsal. Kazdy ma sve priority. Novy focus je rozmerove asi uz trochu jinde, v r.2015, kdy jsem vybiral auto, byla jen trojka a ta mi prisla dost mala a chtěl jsem zustat u fordu.![]()
A dalsi podsouvane nesmysly, ktere bych mohl taky vykopirovat a ztucnit, ale bylo by to moc práce.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Nováček
- Příspěvky: 69
- Registrován: 14.09.2020 18:45
- Bydliště: Mělník
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Koukám, že když ti dojdou argumenty a velikost pindíka, tak začneš timto. Co na takové chování říkají admini ?
Naposledy upravil(a) maxik25 dne 16.02.2021 17:46, celkem upraveno 1 x.
+ FF IV combi ACTIVE 2,0 - 110kW - r.v. 2020
- FF III 1,5 EB - 110kW - r.v. 2017
- FF III 1,5 EB - 110kW - r.v. 2017
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host