Atmosféra vs. downsizing motory

Moderátor:phofy
Odpovědět
stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13538
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od stano. » 16.02.2021 15:47

Ma.rt píše: 16.02.2021 15:32
stano. píše: 16.02.2021 15:25 Nechal ta vyhrat, aby si neplakal po veceroch.
ocením na svém autě určitě jiné věci než to, že mi nestačí auto s menším výkonem.
Ty sa tu stale dookola bavis o merani si pindikov.

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 16.02.2021 15:48

Stanley_vy píše: 16.02.2021 15:45
Ma.rt píše: 16.02.2021 15:36
Stanley_vy píše: 16.02.2021 15:33

Váha, dynamika, spotřeba... viz další příspěvky v poslední diskuzi.
Dynamika vůči čemu? zrovna 1.0eb vůči 2.0 moc ne.
a dále negativa, která už asi nemusím opakovat.
Neudělat automobilky litrový tříválec, jako základní motor do nákupních tašek, neměl by jsi proti komu svoji poctivou dvoulitrovou atmosféru postavit. Je přece fajn, že s nimi drží krok,
Tak to jistě, poděkujme parním strojům za své oblíbené motory :D
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od smoula » 16.02.2021 15:49

Ma.rt: tak já myslel, že se zde bavíme obecně. Atmosféry vs. turbobenzíny :-) A fakt nechceš aby tě s dvoulitrovým hovadem pojela fábie v litru :D

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 16.02.2021 15:49

stano. píše: 16.02.2021 15:47
Ma.rt píše: 16.02.2021 15:32
stano. píše: 16.02.2021 15:25 Nechal ta vyhrat, aby si neplakal po veceroch.
ocením na svém autě určitě jiné věci než to, že mi nestačí auto s menším výkonem.
Ty sa tu stale dookola bavis o merani si pindikov.
Tak já narozdíl od tebe mám co měřit, když si nedáš do podpisu místo auta aspoň toho pinďoura. I když by asi vypadal jako špatný pixel na led monitoru :totlsmile:
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13538
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od stano. » 16.02.2021 15:52

Uz som to tu pisal niekolkokrat. To preto, lebo by som sa pred tebou a baluom hanbil. Na tvoju hromokladu nema nikto. Jedna je postrachom dediny, ta druha cestarov, ze trha asfalt.

Uživatelský avatar
Sentik
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4058
Registrován: 30.05.2018 13:00
Bydliště:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Sentik » 16.02.2021 15:53

:mrgreen:
Náhodou, tenhle thread je boží, já se bavim a to je takhle v nouzovým stavu taky třeba.
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13538
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od stano. » 16.02.2021 15:57

A este sa aj dozvies o dispoziciach diskutujucich :mrgreen:

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4974
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od fofok » 16.02.2021 16:03

:totlsmile: to je fakt už mazec :mrgreen:
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Uživatelský avatar
Kaspik
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 441
Registrován: 01.03.2013 20:19
Bydliště: Praha / Trutnov
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Kaspik » 16.02.2021 16:04

smoula píše: 16.02.2021 11:23 Koukám, že Ma.rt je z Prahy, tak klidně můžeme dát někdy porovnání, pokud jsi již dopředu smířený s tím, že uvidíš akorát tak moje zadní světla :)
Můžu se, prosím, taky přidat? Sice nesplňuju ani atmosféru, ani ten downsizing, a ještě navíc ten prokletej "elektroterorismus" - ale byla by to určitě zábava! :hhura:

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od smoula » 16.02.2021 16:06

Kaspik: zase buďme soudní ;-) litr, třílitr s turbem fakt nepojede. ;-)

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4974
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od fofok » 16.02.2021 16:07

Kaspik ty máš megahyperkládu,s tebou nehrajou :totlsmile:
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Uživatelský avatar
Sentik
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4058
Registrován: 30.05.2018 13:00
Bydliště:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Sentik » 16.02.2021 16:07

Tam bych s dovolením zvedl hozenou rukavici!

Ta moje chcíplá downsizovaná 2.3 by se na tu 3.0 V6ku mohla chytat :mrgreen:

Jinak, samozřejmě, Kaspik je Rocco Siffredi tohoto fora :totlsmile:
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího

Uživatelský avatar
Kaspik
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 441
Registrován: 01.03.2013 20:19
Bydliště: Praha / Trutnov
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Kaspik » 16.02.2021 16:09

fofok píše: 16.02.2021 16:07 Kaspik ty máš megahyperkládu,s tebou nehrajou :totlsmile:
:totlsmile: :totlsmile:
smoula píše: 16.02.2021 16:06 Kaspik: zase buďme soudní ;-) litr, třílitr s turbem fakt nepojede. ;-)
Chtěl jsem tím spíš jen do jedný věty shrnout, že mi ta debata připadá ... zvláštní. Někdo má rád větší motor a "hejtí" turbo-downsizing, někdo má rád turbo a hejtí atmosféru, někdo do toho vstoupí s elektroterorismem, pak se tu poměřujou pinďouři, a ve výsledku kombinace všeho nemusí bejt vůbec špatnej výsledek a může si ze všeho vzít něco. :)

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9504
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od phofy » 16.02.2021 16:12

Ma.rt píše: 16.02.2021 12:57
Stanley_vy píše: 16.02.2021 12:36 Ford tříválcový litr od začátku zamýšlel jako náhradu dvoulitrové atmosféry. Proto ty podobné parametry.
Akorát blbě kecáš. Já jen narážím na to, když tu někdo plácá, jak atmosféry nejedou a koupí si litrovej tříhrnek a má pocit, že koupil letadlo.
Smoula ti nabizel, ze muzete zkusit sprinty, alespon by pak bylo jasno :mrgreen:

Uživatelský avatar
Kaspik
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 441
Registrován: 01.03.2013 20:19
Bydliště: Praha / Trutnov
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Kaspik » 16.02.2021 16:14

Sentik píše: 16.02.2021 16:07 Tam bych s dovolením zvedl hozenou rukavici!

Ta moje chcíplá downsizovaná 2.3 by se na tu 3.0 V6ku mohla chytat :mrgreen:

Jinak, samozřejmě, Kaspik je Rocco Siffredi tohoto fora :totlsmile:
Dohodnuto, až teda bude jeden z těch 10 dnů v roce, kdy je hezky a ty to auto vytáhneš z garáže. :mrgreen: :mrgreen:

Odpovědět

Zpět na „Pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 1 host