Jak píše hustolez, je mi úplně jasné, že ten člověk za firmu nemůže. Proto se také snažím být trpělivý a dobrat se dle možností požadovaného cíle. No a pak si tady v klidu postěžuji, co je O2 zač. Už mi také odpověděli z H.S. - s O2 ten problém již nějakou dobu řeší, ale když technici sami nevědí, v čem to vězí, pak to jde těžko.
V tomto směru pro mne byla před lety celkem zajímavou zkušeností návštěva klientského centra ČS v Prostějově (KCP). Přišlo mi, že slepice v píseckém Vajaxu mají lepší pracovní podmínky. Každá sedí na malém vymezeném prostoru ve velké hale (myslím ty operátorky KCP), na uších sluchátka, po stěnách své ohrádky (tři stěny krychle o hraně ani ne jednoho metru) rozvěšené pokyny a vyřizují jeden hovor za druhým. Na Moravě fakt musí být nouze o práci...
dálniční známka
Po loňské zkušenosti jsem na ni v neděli vzal kapesní nožík - moc se nebránila, neměla šanci. Když jsem ale tu novou sloupl z podkladu a chtěl ji nalepit, chytře jsem si v tom holomrazu dejchnul na sklo. Snad se tam nějak ten rok udrží.
