tsi nežerou, to se nepřu, celkem dobrý motor v průměrných autech. ecoboosty ale nejsou žádný zázrak, jako forďáka mě to netěší.smoula píše: 16.02.2021 15:147,5 vs. 5,5 je docela dobrý argument si myslímMa.rt píše: 16.02.2021 15:11Co je za benefit mít poloviční objem?Stanley_vy píše: 16.02.2021 14:07
Turbobenzín o polovičním objemu a 3/4 počtu válců minimálně dýchá na záda atmosféře. Přidám válec, půl litru a vidím atmosféru už jen v zrcátku.
... následuje stať a nespolehlivosti, fatálních problémech, plných autobazarech, ekofašistech...A to jezdím rychleji jak s dvoulitrem
Atmosféra vs. downsizing motory
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ma.rt: teorie je pěkná, ale v praxi to dopadne tak jak jsem psal.
Nechytneš se. Ty motory prostě nemají papírové hodnoty ale mají vždy více. Takže se můžeme pohybovat kolem 190 n.m. jako má duratec a konečná

- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
ocením na svém autě určitě jiné věci než to, že mi nestačí auto s menším výkonem.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5800
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Váha, dynamika, spotřeba... viz další příspěvky v poslední diskuzi.
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Duratec mívá kolem 114kW, když se nechceš bavit o papírech. litr někdy i přes 100kWsmoula píše: 16.02.2021 15:29 Ma.rt: teorie je pěkná, ale v praxi to dopadne tak jak jsem psal.Nechytneš se. Ty motory prostě nemají papírové hodnoty ale mají vždy více. Takže se můžeme pohybovat kolem 190 n.m. jako má duratec a konečná
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ale turbo kilowaty jsou něco jiného než atmosférické
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Dynamika vůči čemu? zrovna 1.0eb vůči 2.0 moc ne.Stanley_vy píše: 16.02.2021 15:33Váha, dynamika, spotřeba... viz další příspěvky v poslední diskuzi.
a dále negativa, která už asi nemusím opakovat.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ty atmošky byly fajn, i teď mohou být fajn, ale doba je prostě dále. Kolem roku 2005-2015 ten dvoulitr moc běžných aut nepředjelo a s ostatními auty neměl moc práci. Ale teď je to spíš podprůměr a většina aut mu ukáže záda 

-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
aha


Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Psal jsem výše vlastní zkušenost s Fabii 3. Nevím zdali tam měl 1.0 TSI nebo 1.2 TSI ale ono je to jedno. Prostě jsem mu nestačil, furt se mi vzdaloval
zde je vidět rozdíl mezi klasikou a turbo koněma

- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5800
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
To ale jenom protože NEVÍŠ, že atmosféra je rychlejší. Kdyby jsi to VĚDĚL, tak by jsi mu UJEL!
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
nevím, jestli většina.smoula píše: 16.02.2021 15:38 Ty atmošky byly fajn, i teď mohou být fajn, ale doba je prostě dále. Kolem roku 2005-2015 ten dvoulitr moc běžných aut nepředjelo a s ostatními auty neměl moc práci. Ale teď je to spíš podprůměr a většina aut mu ukáže záda![]()
mezi běžnými 77/85/92 kW je to ještě to lepší. proti turbům 100+ kw už je to blbý... na druhou stranu na našich silnicích to úplně stačí.
stejně nadšený jsem byl ze začátku, co jsem začal jezdit v práci s 1.9/1.6 tdi...a pak zjistil, že když potřebuju opravdu jet, má to svá omezení
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5800
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Neudělat automobilky litrový tříválec, jako základní motor do nákupních tašek, neměl by jsi proti komu svoji poctivou dvoulitrovou atmosféru postavit. Je přece fajn, že s nimi drží krok,Ma.rt píše: 16.02.2021 15:36Dynamika vůči čemu? zrovna 1.0eb vůči 2.0 moc ne.Stanley_vy píše: 16.02.2021 15:33Váha, dynamika, spotřeba... viz další příspěvky v poslední diskuzi.
a dále negativa, která už asi nemusím opakovat.
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Tak fabie jede moc pěkně i s 1.0 70kW, ale je to malé lehké auto.smoula píše: 16.02.2021 15:40 Psal jsem výše vlastní zkušenost s Fabii 3. Nevím zdali tam měl 1.0 TSI nebo 1.2 TSI ale ono je to jedno. Prostě jsem mu nestačil, furt se mi vzdalovalzde je vidět rozdíl mezi klasikou a turbo koněma
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Amazon [Bot], Bing [Bot] a 3 hosti