Stránka 167 z 187

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 16.02.2021 14:03
od Sentik
To nevím, co na to musíš mít, ale ta líná 1.6 a většinou ani 2.0 ti na to nestačí :palec_nahoru:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 16.02.2021 14:07
od Stanley_vy
Ma.rt píše: 16.02.2021 13:51 Já je stavím vedle sebe z důvodu, který popisuju. Uživatelé 1.0 tu tvrdí, že atmošky nejedou, přitom nemalá část atmošek si s tím litrem vytře pr.el :mrgreen: tak kde je logika?
Turbobenzín o polovičním objemu a 3/4 počtu válců minimálně dýchá na záda atmosféře. Přidám válec, půl litru a vidím atmosféru už jen v zrcátku.

... následuje stať a nespolehlivosti, fatálních problémech, plných autobazarech, ekofašistech...

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 16.02.2021 14:14
od fofok
:mrgreen:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 16.02.2021 14:16
od Sentik
Je třeba to prostě posunout dál...

Zlatý turbomotůrky, spolehlivý držáky!
Zkurvený hybridy a elektriky! Toho jsou plný servisy!

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 16.02.2021 14:59
od smoula
I s Fabii 1.4 MPI co měla 50kW, se dalo být nejrychlejší i na okreskách, ale chtělo to už notnou dávku soustředění a umu. Člověk furt musel čekovat, zdali tam má ideální otáčky a pod.

A že si 2.0i vytře prdel s litrem? Ale no tak. Ty jezdíš tak, že tam máš vždycky kolem 4tis otáček, abys mohl vystřelit? I ve městě na vytočenou dvojku? Ne. Takže než si podřadíš, tak se turbíčko dávno nafoukne a ty jediné co uvidíš budou zadní světla a nedoženeš ho :wink: Todle byl i můj případ, kdy sem chtěl pojet trojkovou Fabii. Než jsem si podřadil a vyrazil, tak měl slušný náskok a prostě jsem ho nedohnal a to jsem to rval co to šlo :wink:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 16.02.2021 15:02
od smoula
A navíc turbokoně jsou něco jiného než atmosférické. Takže, argumentace že dvoulitr má ve 2700 otáčkách větší výkon než litřík, se může hodně rychle obrátit proti tobě ;-)

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 16.02.2021 15:11
od Ma.rt
Stanley_vy píše: 16.02.2021 14:07
Ma.rt píše: 16.02.2021 13:51 Já je stavím vedle sebe z důvodu, který popisuju. Uživatelé 1.0 tu tvrdí, že atmošky nejedou, přitom nemalá část atmošek si s tím litrem vytře pr.el :mrgreen: tak kde je logika?
Turbobenzín o polovičním objemu a 3/4 počtu válců minimálně dýchá na záda atmosféře. Přidám válec, půl litru a vidím atmosféru už jen v zrcátku.

... následuje stať a nespolehlivosti, fatálních problémech, plných autobazarech, ekofašistech...
Co je za benefit mít poloviční objem?

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 16.02.2021 15:12
od Ma.rt
Sentik píše: 16.02.2021 14:03 To nevím, co na to musíš mít, ale ta líná 1.6 a většinou ani 2.0 ti na to nestačí :palec_nahoru:
2.0 vyzkoušeno..tak jinou pohádku...

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 16.02.2021 15:13
od smoula
Ale to bylo připravené, že si tam měl ty nejlepší možné otáčky. Jinak by sis ani neškrtnul a měl bys špatné spaní ;-)

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 16.02.2021 15:14
od smoula
Ma.rt píše: 16.02.2021 15:11
Stanley_vy píše: 16.02.2021 14:07
Ma.rt píše: 16.02.2021 13:51 Já je stavím vedle sebe z důvodu, který popisuju. Uživatelé 1.0 tu tvrdí, že atmošky nejedou, přitom nemalá část atmošek si s tím litrem vytře pr.el :mrgreen: tak kde je logika?
Turbobenzín o polovičním objemu a 3/4 počtu válců minimálně dýchá na záda atmosféře. Přidám válec, půl litru a vidím atmosféru už jen v zrcátku.

... následuje stať a nespolehlivosti, fatálních problémech, plných autobazarech, ekofašistech...
Co je za benefit mít poloviční objem?
7,5 vs. 5,5 je docela dobrý argument si myslím ;-) A to jezdím rychleji jak s dvoulitrem

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 16.02.2021 15:21
od Ma.rt
smoula píše: 16.02.2021 14:59 I s Fabii 1.4 MPI co měla 50kW, se dalo být nejrychlejší i na okreskách, ale chtělo to už notnou dávku soustředění a umu. Člověk furt musel čekovat, zdali tam má ideální otáčky a pod.

A že si 2.0i vytře prdel s litrem? Ale no tak. Ty jezdíš tak, že tam máš vždycky kolem 4tis otáček, abys mohl vystřelit? I ve městě na vytočenou dvojku? Ne. Takže než si podřadíš, tak se turbíčko dávno nafoukne a ty jediné co uvidíš budou zadní světla a nedoženeš ho :wink: Todle byl i můj případ, kdy sem chtěl pojet trojkovou Fabii. Než jsem si podřadil a vyrazil, tak měl slušný náskok a prostě jsem ho nedohnal a to jsem to rval co to šlo :wink:
to, že chci vyrazit, vím dopředu, že stačím podřadit 20x, když už je to nutné. A podřazovat budeš i s 1.0eb, protože 170Nm není zázrak, který by ti dovolil něco výrazně víc než s atmoškou. Druhý důvod lspi. Další důvod z principu pomalejší reakce turba na plyn.
A už jsem psal, od 2700 je větší krouťák na dvoulitru. Takže spíš bude honit otáčky ta babeta.
1.4mpi je držák, žere skoro jako můj 2.0, ale nejrychlejší budeš tak maximálně, když tam pojedeš sám nebo s cyklisty. Letargický malý osmiventil asi jiná očekávání nemá.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 16.02.2021 15:22
od stano.
Klames! Za trest pojdes robit do servisu! S vymenou oleja budes rovno menit trojvalce!

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 16.02.2021 15:23
od Ma.rt
smoula píše: 16.02.2021 15:13 Ale to bylo připravené, že si tam měl ty nejlepší možné otáčky. Jinak by sis ani neškrtnul a měl bys špatné spaní ;-)
co bylo připravené?

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 16.02.2021 15:25
od stano.
Nechal ta vyhrat, aby si neplakal po veceroch.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 16.02.2021 15:26
od ZaQik
Sentik píše: 16.02.2021 13:52 Zároven s hydraulikou je tuším nemožný třeba automatický parkování a to přeci MUSIS mít :totlsmile:
ne, nemusim ... a nemam