Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 16.02.2021 14:03
To nevím, co na to musíš mít, ale ta líná 1.6 a většinou ani 2.0 ti na to nestačí 

Věříme, že zde najdete, co hledáte.
https://www.ford-focus.cz/forum/
Turbobenzín o polovičním objemu a 3/4 počtu válců minimálně dýchá na záda atmosféře. Přidám válec, půl litru a vidím atmosféru už jen v zrcátku.Ma.rt píše: 16.02.2021 13:51 Já je stavím vedle sebe z důvodu, který popisuju. Uživatelé 1.0 tu tvrdí, že atmošky nejedou, přitom nemalá část atmošek si s tím litrem vytře pr.eltak kde je logika?
Co je za benefit mít poloviční objem?Stanley_vy píše: 16.02.2021 14:07Turbobenzín o polovičním objemu a 3/4 počtu válců minimálně dýchá na záda atmosféře. Přidám válec, půl litru a vidím atmosféru už jen v zrcátku.Ma.rt píše: 16.02.2021 13:51 Já je stavím vedle sebe z důvodu, který popisuju. Uživatelé 1.0 tu tvrdí, že atmošky nejedou, přitom nemalá část atmošek si s tím litrem vytře pr.eltak kde je logika?
... následuje stať a nespolehlivosti, fatálních problémech, plných autobazarech, ekofašistech...
2.0 vyzkoušeno..tak jinou pohádku...Sentik píše: 16.02.2021 14:03 To nevím, co na to musíš mít, ale ta líná 1.6 a většinou ani 2.0 ti na to nestačí![]()
7,5 vs. 5,5 je docela dobrý argument si myslímMa.rt píše: 16.02.2021 15:11Co je za benefit mít poloviční objem?Stanley_vy píše: 16.02.2021 14:07Turbobenzín o polovičním objemu a 3/4 počtu válců minimálně dýchá na záda atmosféře. Přidám válec, půl litru a vidím atmosféru už jen v zrcátku.Ma.rt píše: 16.02.2021 13:51 Já je stavím vedle sebe z důvodu, který popisuju. Uživatelé 1.0 tu tvrdí, že atmošky nejedou, přitom nemalá část atmošek si s tím litrem vytře pr.eltak kde je logika?
... následuje stať a nespolehlivosti, fatálních problémech, plných autobazarech, ekofašistech...
to, že chci vyrazit, vím dopředu, že stačím podřadit 20x, když už je to nutné. A podřazovat budeš i s 1.0eb, protože 170Nm není zázrak, který by ti dovolil něco výrazně víc než s atmoškou. Druhý důvod lspi. Další důvod z principu pomalejší reakce turba na plyn.smoula píše: 16.02.2021 14:59 I s Fabii 1.4 MPI co měla 50kW, se dalo být nejrychlejší i na okreskách, ale chtělo to už notnou dávku soustředění a umu. Člověk furt musel čekovat, zdali tam má ideální otáčky a pod.
A že si 2.0i vytře prdel s litrem? Ale no tak. Ty jezdíš tak, že tam máš vždycky kolem 4tis otáček, abys mohl vystřelit? I ve městě na vytočenou dvojku? Ne. Takže než si podřadíš, tak se turbíčko dávno nafoukne a ty jediné co uvidíš budou zadní světla a nedoženeš hoTodle byl i můj případ, kdy sem chtěl pojet trojkovou Fabii. Než jsem si podřadil a vyrazil, tak měl slušný náskok a prostě jsem ho nedohnal a to jsem to rval co to šlo
![]()
co bylo připravené?smoula píše: 16.02.2021 15:13 Ale to bylo připravené, že si tam měl ty nejlepší možné otáčky. Jinak by sis ani neškrtnul a měl bys špatné spaní![]()
ne, nemusim ... a nemamSentik píše: 16.02.2021 13:52 Zároven s hydraulikou je tuším nemožný třeba automatický parkování a to přeci MUSIS mít![]()