Stránka 167 z 330
Re: Spotřeba
Napsal: 15.05.2010 21:06
od sid
No podle mne není až tak důležité zda máte HTP nebo TSI nebo velkej nebo malej atmosferák , protože pořád je to benzín a co je důležité je jak s ním jezdíš .
Takže s HTPéčkem můžeš jezdit za 5,5l -v klidu

s 1,2 TSI taky v oktávce budeš jezdit za 6- 6,5l - v klidu

a i velkej benzín tě nesežere když budeš jezdit ...... v klidu

.
Ale jak budeš spěchat/mimo město a dálnice/ ,a to občas každý z nás,tak tě ty první dva typy motorů dostanou

, protože v tom případě ... Objem ničím nenahradíš..
Tak...
Re: Spotřeba
Napsal: 15.05.2010 21:40
od štíreček
martasak píše:štíreček píše: Pro někoho nevýhoda je jen ve filtru, ale pokud elektronika a ten zbytek dobře spolupracuje, zvládne jízdu i ve městě bez potíží, k tomu slouží aktivní regenerace, nemusí být nutně jen pasivní na dálkách.
Ty jsi asi nečetl thread o DPF (co jsem založil), co dělá aktivní regenerace...
Kdo moc čte, moc se dozví.... většinou píšou pořád jen ti stejní, ale je třeba si uvědomit, kolik aut jezdí, spokojení nepotřebujou komentář. Někdo má problémy s čerpadlem, turbem a šetřílci nebo čipaři s filtrem...bohužel tomu se nedá vyhnout, ale v konečném součtu to není velké procento...
Re: Spotřeba
Napsal: 16.05.2010 20:54
od martasak
štíreček píše:
Kdo moc čte, moc se dozví.... většinou píšou pořád jen ti stejní, ale je třeba si uvědomit, kolik aut jezdí, spokojení nepotřebujou komentář. Někdo má problémy s čerpadlem, turbem a šetřílci nebo čipaři s filtrem...bohužel tomu se nedá vyhnout, ale v konečném součtu to není velké procento...
No máš to dost nové, ale čas a DPF tě prověří.
http://www.autoweb.cz/autonovinky-nova- ... esel/18341
Re: Spotřeba
Napsal: 17.05.2010 16:28
od postak
Už jste hoši napsali každý zhruba 5x to samé a všichni máte pravdu. Nemůžete nikomu vnucovat svoje názory, apod. a každý si bude kupovat stejně auta s motory podle sebe. Tzn. že se pořád najdou mamlasové, kteří půjdou do HTP i za 10 let a budou tvrdit, jaký skvělý motor si koupili. Takže bych to nechal na každém z nás.
Já osobně jsem při koupi uvažoval taky o dieslu 1.6 TdCi, ale DPF bych určitě nechtěl. Další auto bude asi diesel a dívám se po Ford Kuga. To je můj jasný favorit

Re: Spotřeba
Napsal: 17.05.2010 17:14
od štíreček
Postak:Tak Kugu ti rozmlouvat nebudu, taky bych ji hned bral, ale má ještě menší kufr než C-max. Momentálně bych nejvíc využil S-max - velký kufr a nosnost. Jen škoda, že kuga 4x2 není v automatu. Teď mě napadá, jakou máš představu o motoru, když všechny výkonové verze mají DPF?
Martasak: přesně tak, čas prověří, ale myslím, že to bude stejné jako dřív s katalyzátorem, každý se ho bál a dnes samozřejmost.
Re: Spotřeba
Napsal: 17.05.2010 17:46
od postak
No abych ti řekl pravdu, tak kufr je to poslední, co u auta potřebuju. Mám hatchback, rodinu a ten kufr je plný když jedu do Makra a na dovolenou. Na těch pár drobností, nepotřebuju kombíka, ani nic většího, takže se nebojím, že by mi byla Kuga malá. No o motoru jsem zatím neuvažoval, poněvadž ji ještě nekupuji, ale do budoucna by se mi strašně líbila. Má ji jeden známý, ve 2.0 TdCi, bližsí info nevím, jen to že je to čtyrkolka. Jen jsem v tom seděl, ani jsem se nevezl, ale pocitově mám z toho auta husí kůži

Re: Spotřeba
Napsal: 17.05.2010 19:26
od štíreček
Pro rodinu samozřejmě stačí i menší kufr, i u c-maxe je plně dostačující, jen několikrát měsíčně prostě potřebuju stěhovák, takže maxe jsem kupoval s metrem v ruce a po motoru mě zajímal právě ten kufr, který byl v kombíku sice nízký ale delší. Až změním práci, kufr potřebovat nebudu, takže kuga bude horký kandidát, záleží co nabídne nový c-max

Kuga momentálně nabízí jen 2,0TDCI 103kw a 120kw, šestikvalt manual nebo šestikvalt aut. Verze 4x2 se nabízí jen ve slabší verzi a bez automatu, u verze 4x4 v obou výkonových i převodových verzích.
Re: Spotřeba
Napsal: 18.05.2010 12:07
od martasak
To jste se s kufrem dostali trochu OT, jen pro Postaka: mam pocit, že všechna nafta bude s DPF, snad jen dobíhající 1.8ky budou asi ještě chvíli bez DPF, ale od 2011 platí EURO V. Je otázka, jestli stejný nebo lepší DPF, než máme my.
Re: Spotřeba
Napsal: 19.05.2010 16:03
od postak
No a vaše poznatky, zkušenosti atd. s DPF jsou jaké

Zaznamenali jste už nějaký problém

A jak fungují ty ve vašich Focusech

Automat nebo je důležité jednou za čas auto protáhnout, aby prohořel
Moc otázek, já vím, ale do budoucna by mě to zajímalo

Re: Spotřeba
Napsal: 19.05.2010 16:45
od zuntak
Tak zakladen je tam mít tzv.,močovinu" která ti při startu vstřikne směs a proto tak auto divně smrdí po startu,a jinak problémy jsem neměl,a když jedu tak motor podředim jedu kolem 3000ot. alespon 1km při stejných otáčkách a rychlost tím vyčadim oba katíky.
Re: Spotřeba
Napsal: 19.05.2010 17:53
od Raada
Vice o DPF je na
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 96&t=11003. Jinak mocovinu samozrejme nase motory nepouzivaji. Pouzivaji specialni typ aditiva, ktery se davkuje z nadrzky, ktera vydrzi ramcove 60tis. km do nadrze do nafty. Tohle aditivum ma jine slozeni i jiny princip nez AdBlue (mocovina) pouzivane treba u nakladaku. Princip je odlisny v tom, ze nase motory maji aditivum davkovane do nafty a spalovane v motoru, ktere diky dalsimu extra vstriku zvysi teplotu spalin a ty spali saze v DPF filtru. AdBlue funguje tak, ze se davkuje do vyfukoveho systemu, kde rozklada oxidy dusiku?? Nevim, zda to jsou presne NOx, ale rozhodne to funguje az ve vyfuku a nespaluje se to v motoru. Problemy jsou popsane ve vlakne tykajici se DPF filtru.
Re: Spotřeba
Napsal: 19.05.2010 19:23
od martasak
postak píše:No a vaše poznatky, zkušenosti atd. s DPF jsou jaké

Zaznamenali jste už nějaký problém

A jak fungují ty ve vašich Focusech

Automat nebo je důležité jednou za čas auto protáhnout, aby prohořel
Moc otázek, já vím, ale do budoucna by mě to zajímalo

Ač zakladatel zmíněného vlákna, v žádném případě ani já ani ostatní přispěvatelé nejsou zodpovědni za infarkt a mrtvici, který tě postihne, až si to přečteš

.
Re: Spotřeba
Napsal: 19.05.2010 20:06
od zuntak
Raada,jj to je tak proto jsem dal tu očovinu do čárek je to jak píšeš akorád se tomu říká tzv ??močovina" jinak je to aditivum do nafty,a kdyby někdo hledal nádržku tak je za zadní nápravou a vedou k ní tubičky.Je to taková oranžová až zrzavá voda
Re: Spotřeba
Napsal: 19.05.2010 20:29
od štíreček
Močka se jmenuje eolys. Infarkt postihuje řádově procento lidí, akorát nechápu, proč se každý distancuje od něčeho, co napsal

Re: Spotřeba
Napsal: 20.05.2010 12:37
od martasak
Já se nedistancuji od ničeho, píšu čistou pravdu a nic než pravdu, jen neodpovídám za následné zdravotní psychické problémy po odhalení pravdy.

.