Takže s HTPéčkem můžeš jezdit za 5,5l -v klidu
Ale jak budeš spěchat/mimo město a dálnice/ ,a to občas každý z nás,tak tě ty první dva typy motorů dostanou
Tak...



Kdo moc čte, moc se dozví.... většinou píšou pořád jen ti stejní, ale je třeba si uvědomit, kolik aut jezdí, spokojení nepotřebujou komentář. Někdo má problémy s čerpadlem, turbem a šetřílci nebo čipaři s filtrem...bohužel tomu se nedá vyhnout, ale v konečném součtu to není velké procento...martasak píše:Ty jsi asi nečetl thread o DPF (co jsem založil), co dělá aktivní regenerace...štíreček píše: Pro někoho nevýhoda je jen ve filtru, ale pokud elektronika a ten zbytek dobře spolupracuje, zvládne jízdu i ve městě bez potíží, k tomu slouží aktivní regenerace, nemusí být nutně jen pasivní na dálkách.

No máš to dost nové, ale čas a DPF tě prověří.štíreček píše: Kdo moc čte, moc se dozví.... většinou píšou pořád jen ti stejní, ale je třeba si uvědomit, kolik aut jezdí, spokojení nepotřebujou komentář. Někdo má problémy s čerpadlem, turbem a šetřílci nebo čipaři s filtrem...bohužel tomu se nedá vyhnout, ale v konečném součtu to není velké procento...









Ač zakladatel zmíněného vlákna, v žádném případě ani já ani ostatní přispěvatelé nejsou zodpovědni za infarkt a mrtvici, který tě postihne, až si to přečtešpostak píše:No a vaše poznatky, zkušenosti atd. s DPF jsou jakéZaznamenali jste už nějaký problém
A jak fungují ty ve vašich Focusech
Automat nebo je důležité jednou za čas auto protáhnout, aby prohořel
![]()
Moc otázek, já vím, ale do budoucna by mě to zajímalo



Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host