Stránka 165 z 187

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 15.02.2021 21:25
od phofy
Ano, ale kolik vyvojaru je fundovanych natolik, aby dokazali z paskvilu EU vytvorit poradny motor, rekl bych ze 0 a druha vec je, ze do vyvoje kecaji nemci...

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 15.02.2021 21:29
od phofy
A ted zacne jiny problem, elektroterorismus, kdy se zaviraji jaderny elektrarny a bude se premyslet, kde se budou nabijet auta, a uz ted mam problem ve skodovce zaparkovat, kvuli nabijeckam... Ještě radi budeme vzpominat na tyhle posledni spalovaci motory...

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 15.02.2021 21:30
od stano.
Pockaj, ty pises o niecom inom. Ze za danych podmienok nejde spravit "poriadny" motor. Ale balu vie samozrejme ako to spravit inak a lepsie.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 16.02.2021 11:13
od Ma.rt
phofy píše: 15.02.2021 20:51 Proc asi, protoze to je liny a vyhovoval mi turbobenzin. V ty dobe kdyz jsem kupoval focuse, tak sem mel najeto s turbobenzinem okolo 200k km a vyhovovalo mi to vic nez nafta, nebo atmosfera.
Takže sis závěr o atmosférách učinil ze své 1.6ky :mrgreen:
A teď si vezmi, že rozdíl mezi 2.0 a 1.6 je ještě větší než mezi 1.0eb a 1.6. Ale máme prý líné atmošky. Moc to logiku nedává, co? :D

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 16.02.2021 11:21
od fofok
Jo a žerou stejně,mají menší emise,jsou blbuvzdorný a spolehlivý a nenechám si to diktovat od zelených mozků v EU.
Výrobci to tají.Sdílejte než to smažou :totlsmile:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 16.02.2021 11:21
od smoula
Rozdíl mezi 1.0 TSI vs. 2.0i. Duratec je neskutečný ve prospěch silného litru :wink: Bavím se normálním ježdění. Pokud 2.0i nebude mít zařazeno v optimálních otáčkách, tak se na litra nechytne ;-) A to se děje v 90% případů ;-)

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 16.02.2021 11:22
od phofy
Ja si zaver ze zadny 1.6 neudelal :wink: 2.0 sem taky neco najezdil a kdyz to clovek rval do omezovace, tak to jelo fakt suprove, ale 2.0 se novy koupit nedal. A zaver proc sem si koupil 1.0 turbo byl z toho ze sem s 1.2 turbo najezdil hodne v praci :wink: a 1.6 vytahnul pouze stenley protoze to byla poslední atmoafera, ktera se dala koupit 8) a naftu sem falt nechtel, stacil mi stary focus, a nekolik sluzebnich oktavek :mrgreen:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 16.02.2021 11:23
od smoula
Koukám, že Ma.rt je z Prahy, tak klidně můžeme dát někdy porovnání, pokud jsi již dopředu smířený s tím, že uvidíš akorát tak moje zadní světla :)

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 16.02.2021 11:24
od phofy
A co myslis, proc si spousta mych kolegu koupilo turbobenzin? Protoze si udelali taky zaver z toho cim jezdi v praci :mrgreen:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 16.02.2021 11:25
od phofy
Takze v zaveru jsme hloupy ovecky :oops: :oops: :oops:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 16.02.2021 11:38
od Stanley_vy
Pouze nevedome. Až prozreme, prodame to a koupíme něco spolehlivého (atmosferu nebo jízdenku na MHD). :D

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 16.02.2021 11:40
od Stanley_vy
phofy píše: 16.02.2021 11:24 A co myslis, proc si spousta mych kolegu koupilo turbobenzin? Protoze si udelali taky zaver z toho cim jezdi v praci :mrgreen:

A to jim (firme) nevadily ty výměny motoru co 50k km?

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 16.02.2021 11:47
od smoula
S tím už správci flotily kalkulují když objednávají auta s turbobezíny, že třeba 2-3 roky, max nájezd 110tis ale 2x měnit motor :D :D

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 16.02.2021 12:14
od Ma.rt
smoula píše: 16.02.2021 11:23 Koukám, že Ma.rt je z Prahy, tak klidně můžeme dát někdy porovnání, pokud jsi již dopředu smířený s tím, že uvidíš akorát tak moje zadní světla :)
tak ty máš nákupní tašku, to je trochu něco jiného.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 16.02.2021 12:15
od Ma.rt
smoula píše: 16.02.2021 11:21 Rozdíl mezi 1.0 TSI vs. 2.0i. Duratec je neskutečný ve prospěch silného litru :wink: Bavím se normálním ježdění. Pokud 2.0i nebude mít zařazeno v optimálních otáčkách, tak se na litra nechytne ;-) A to se děje v 90% případů ;-)
TSI neznám. Mám několikrát porovnáno 1.0 EB ve focusu kombi a 2.0 u mě v mondeu. A ten litr mi neujede, ani kdyby se pos.al..