Stránka 164 z 187

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 15.02.2021 10:46
od Ma.rt
fofok píše: 14.02.2021 20:45 Ale ty atmosféry nežerou o to víc,aby se to vyplatilo a turba se sypou je toho plnej net a jsou toho plný bazary.Můj známej z vedení nejmenovanýho podniku STS říkal,že toho jsou i plný servisy.I Bidet v USA to tají a ve Photoshopu upravuje oválný písty v kapitule.A mě se to nevyplatí.Budu radšit jezdit starou 1,9 TDI dokud se nerozpadne.Takovej motor mám v Hiluxu na stěračích a když se na to šlápne žere to i trávu kolem cesty.To nevydrží ani stotisíc na svý okyně mám 450 000 a motor Zetor furt jede.Nejlepší je stará dobrá atmosféra sám mám HTP a tříhrnek nikdy nebrat.Motor do sekačky v takhle velkým autě.To bych chtěl vidět pět dospělejch chlapů a plnej kufr.Do kopce to musejí tlačit.Seru na EU radši budu jezdit svojí E 46 sice po zimě díky korozi zbyde jenom motor,ale zlatý šestiválce to byl svět ještě normální. :mrgreen:
No jsi dost vedle. Mozek ti zatemnil Brusel a do bidetu si muzes zkusit strcit hlavu, jestli to pomuze :D

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 15.02.2021 18:53
od Stanley_vy
Ma.rt píše: 15.02.2021 10:12 Tohle snad ani nemůžeš myslet vážně... buď jsi slepý, nebo máš prostě problém tohle přiznat. Už přímovstřiky bez turba byly poruchovější. Ještě kdybys aspoň napsal, že počet k.o. turbobenzínů je relativně malý a že to riziko pokládáš za přijatelné, dá se to pochopit, to je subjektivní vnímání. Že je to hodně způsobené způsobem užívání, s tím souhlasím, ale já nechci být otrokem auta a dávat pozor, jestli jsem náhodou nejel moc krátké trasy, jestli se něco nestane, když v koloně popojíždím na dvojku na 1500ot.
Ano, přesně tak. Riziko pokládám za přijatelné a ne diametrálně jiné od ostatních motorů. Katastrofální scénáře s plnými autobazary turbobenzínů s již třetím motorem se nekonají (čest vyjíkám).

Krátké trasy neřeším (proto jsem měnil diesel za benzín bez DPF, ale stejně je to tak 50:50 mezi krátkou a dlouhou trasou), s lehkou nohou jedu klidně na 1500 ot. Když má někdo místo nohy cihlu, odrovná i odrážedlo...

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 15.02.2021 20:12
od Ma.rt
Aha, tak teď už chápu, u tebe je to čistá nevědomost.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 15.02.2021 20:21
od Stanley_vy
No jasně, jsem další,co pres dobre mírně rady neprozrel, koupil a stale si doma drží casovanou bombu. :cry:

... jsme opět na začátku...

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 15.02.2021 20:38
od enjoy
Zvláštní je, že i když to sám napíšeš, tak jako bys to nechápal :mrgreen:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 15.02.2021 20:42
od phofy
Přestaňte už řešit hovadiny, když někdo chce, tak ať si koupí starou vránu s atmosférou... My co chceme nový, tak nám nezbyde, než si koupit turbo... A balluho kecy, že to nemáme kupovat a automobilka to přestane vyrábět jsou mimo, ne každý je fundovany v automobilismu(jako ballu)

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 15.02.2021 20:45
od Stanley_vy
Phofy, proč sis raději nekoupil poctivou (starou linou) jednasestku, dokud to šlo?!

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 15.02.2021 20:51
od phofy
Proc asi, protoze to je liny a vyhovoval mi turbobenzin. V ty dobe kdyz jsem kupoval focuse, tak sem mel najeto s turbobenzinem okolo 200k km a vyhovovalo mi to vic nez nafta, nebo atmosfera.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 15.02.2021 20:53
od ballu
Není poptávka, není nabídka a na sklad je dělat nebudou.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 15.02.2021 21:01
od Stanley_vy
phofy píše: 15.02.2021 20:51 Proc asi, protoze to je liny a vyhovoval mi turbobenzin. V ty dobe kdyz jsem kupoval focuse, tak sem mel najeto s turbobenzinem okolo 200k km a vyhovovalo mi to vic nez nafta, nebo atmosfera.
Kdy to prodas (nejakemu nevedomemu hejlovi pod cenou) a koupíš něco spolehlivějšího?

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 15.02.2021 21:04
od Stanley_vy
ballu píše: 15.02.2021 20:53 Není poptávka, není nabídka a na sklad je dělat nebudou.
Info z autofora nebo protiproudu?

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 15.02.2021 21:08
od phofy
ballu píše: 15.02.2021 20:53 Není poptávka, není nabídka a na sklad je dělat nebudou.
Kamarade ty si trosku pletes dojmy s pojmy, ale na to jsme si uz zvykly....

Kdyz to lidi kupovat nebudou, tak akorat automobilka zkrachuje.... Oni musi bohuzel dodržovat narizeni EU, vsad se ze by radeji vyrabeli neco jinyho, nez to co "musi" vyrábět, ale do toho je nuti bohuzel EU, takze do Bruselu si muzes jit stezovat na turba...
Stanley_vy píše: 15.02.2021 21:01
phofy píše: 15.02.2021 20:51 Proc asi, protoze to je liny a vyhovoval mi turbobenzin. V ty dobe kdyz jsem kupoval focuse, tak sem mel najeto s turbobenzinem okolo 200k km a vyhovovalo mi to vic nez nafta, nebo atmosfera.
Kdy to prodas (nejakemu nevedomemu hejlovi pod cenou) a koupíš něco spolehlivějšího?
Neprodam, sem s ním spokojeny a doufam, ze mi dlouho vydrzi, nejsem ten co musi kazdy 2 roky menit auto a hlavne moc toho nenajezdim, jelikoz mam 3 auta.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 15.02.2021 21:11
od Stanley_vy
Půjčím si s dovolením citaci:
Ma.rt píše: 15.02.2021 20:12 Aha, tak teď už chápu, u tebe je to čistá nevědomost.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 15.02.2021 21:22
od ballu
Phofy : ano, nařízení Bruselu výší emisí, ale nikdo je nenutil do přímovstřiků. Šlo by to i jinak, ale to jsme zase na začátku👍🏻

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 15.02.2021 21:25
od stano.
Automobilky plytvaju milionmi eur do vyskumu, vyvoja, testovania. Uplni tupci, mohli sa ist spytat baluho.