Ma.rt píše: 14.02.2021 13:35
Pak nechápu, o cem se tu hadame. Ja neutocim na jiné motorizace, to ze se ecoboosty sypou, to prece neni utok. Uz jsem tu vysvetloval, ze na muj rezim dostane dost za usi i ta atmosfera, ale mela by to snad přežít. U primovstriku bych tak optimisticky nebyl.
Hadame se tu o tom, zda jsou turbomotoru významne problemovejsi než byly svého času atmosféry. Já tvrdím, že ne. Zkape každý motor. Většinou je chyba mezi sedačku a volantem (pedaly).
Zároveň rozporuji tvrzení jistého exmajitele atmosféry, který tvrdí, že se majitelé houfně zbavují turbobenzinu, na základě toho,co je aktuálně v bazarech. To je nesmysl. Prostě jsme dosli do doby, kdy se už generačně obmenuji auta s rokem vyroby > 2010,kde začíná být převaha turbobenzinu. Vždyť roce 2011, kdy jsem kupoval prvního Focuse, bylo najít slušného Focuse ve dvoulitru problém. O to víc teď, když už jejich pulka na vrakovisti. Pak se nelze divit, že se po nich zaprasi, když je ve slušném stavu,i když vedle dalších pět turbobenzinu. Já bych si ho místo litru vzal taky (ale ne proto, že bych litru neveril).
Když jsem sháněl Galaxy, koukal jsem po 2.0i a taky nic nebylo k mání. To, co k mání bylo, je nabídce i teď po roce a půl, takže to asi za moc nestojí. Nedělám z toho závěry. Nakonec jsem rád, za 1.8 tdci, i když je to už pravek. Co můžu potvrdit, že to auto je co do pohodlí a řešení detailů jinde od o generaci mladšího FF. Prostě napřed dostalo Mondeo, Galaxy, S-max, pak teprve FF.