Spotřeba
- postak
- Test driver

- Příspěvky: 2143
- Registrován: 22.11.2008 15:55
- Bydliště: Třinec
Re: Spotřeba
No jedno znatelné plus to 1.2 TSI má a to je hluk. Ten motor prostě nejde slyšet a do FF2 by se hodil, vzhledem k tomu, jak je špatně odhlučněné. Spousta lidí by jezdila se stejnou spotřebou jako s 1.6.
Navíc si myslím, že každý přece musí vědět, na co bude auto používat a podle toho volí motor. Ti co nemají peníze volí HTP apod., resp. volili, protože 1.2 TSI je teď dokonce díky akci levnější než HTP. Do Fabie to musí být super motor, ale když to chtějí montovat i do Passata, tak to už je moc.
Brácha koupil před rokem tu FL Octu II s 1.8. TSI a ten motor si nemůže vynachválit. Jezdí na 8 litrů a říkal že na dálnici to zrychluje od 130 km/h nahoru na šestku, na pětku, na čtverku, prostě to táhne jak hova-do
Navíc si myslím, že každý přece musí vědět, na co bude auto používat a podle toho volí motor. Ti co nemají peníze volí HTP apod., resp. volili, protože 1.2 TSI je teď dokonce díky akci levnější než HTP. Do Fabie to musí být super motor, ale když to chtějí montovat i do Passata, tak to už je moc.
Brácha koupil před rokem tu FL Octu II s 1.8. TSI a ten motor si nemůže vynachválit. Jezdí na 8 litrů a říkal že na dálnici to zrychluje od 130 km/h nahoru na šestku, na pětku, na čtverku, prostě to táhne jak hova-do
- postak
- Test driver

- Příspěvky: 2143
- Registrován: 22.11.2008 15:55
- Bydliště: Třinec
Re: Spotřeba
Eidž píše:Minulý týden jsem měl na svým služebáku poruchu (benzin, Fabie, 1,4 - 50 kw - 150 tis. km) a dostal jsem náhradní vůz (diesel, nová Fabie, 1,4 - 51 kW - 5 tis. km). Jestli je známkou pokroku to, že se z 200 km cesty vrátím hluchý, jak ten diesel chrochtá, tak je něco špatně. Takový traktůrek... Netřeba říkat, že prdím na nové auto, chci zpátky své staré, tohle ne. Doma sednu do TDCi FFI a pohoda.
A k TSI - čas jej prověří. Třeba to bude jako s MB1000 - 1000 malých bolestí... a třeba ne, ale nevěřím tomu.
Nediv se že jsi málem ohluchnul, vždyť ta jejich dízlová 1.4 je trojválec, s nějakou debilní vyvažovací hřídelí, která houby pomůže.
Teta má ve firmě flotilu firemních Fordů Fusion, asi 7ks, s 1.4 TDCI a borci jezdí za 5 litrů. Měl jsem jednou toho Fusiona půjčeného, když jsem měl auto na jeden den v servisu a jezdilo to dobře. Nejdřív jsem měl pocit, že to netáhne, ale bylo potřeba s tím jezdit jako s benzínem. Prostě nebát se to vytočit a spotřeba i přesto nepřekročila oněch 5 litrů.
- štíreček
- Nováček

- Příspěvky: 79
- Registrován: 02.01.2010 21:46
- Bydliště: Hodonín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba
Ty TSI motory mají výhodu v tom, že mají pěkný krouťák pěkně odspodu jako diesel. Spotřeba se nedá takto porovnávat, protože styl jízdy bude rozdílný. Atmosférický motor je odspodu líný, ale úsporný, nahoře se trochu probudí, ale zase žere, TSI bude používat nižší otáčky, ale bude mít rezervy za samozřejmě větší spotřebu. Já v downsizingu vidím jen přínos, benzín si sice nikdy nekoupím, týká se to i nafty.
- postak
- Test driver

- Příspěvky: 2143
- Registrován: 22.11.2008 15:55
- Bydliště: Třinec
Re: Spotřeba
Já to vidím podobně. Myslím si, že kdo bude chtít pořádnej motor a bude chtít jezdit úsporně, sáhne vždy radši po dieselu. Ale co se týká těch přeplňovaných turbobenzínu (myslím maloobjemových) tak pro hodně lidí to bude terno a stejně s tím dokážou jezdit úsporně. Ale není tohle náhodou vlákno o spotřebě
Tak co jaká byla poslední
Já měl teď poslední dvě dotankování za 6.4 na 100 km z toho se 92%
podařila odjet dálkových. Dálnice a okresky, pěkně jsem to prohnal, žádné mazlení a za posledních 1400 km spotřeba 6,44 a 6,32. 1.6 Duratec FF2.
Tak co jaká byla poslední
- štíreček
- Nováček

- Příspěvky: 79
- Registrován: 02.01.2010 21:46
- Bydliště: Hodonín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba
Já to mám naopak, 98% startů ve městě, krátké trasy 2-5km několikrát v průběhu celého dne a držím se průměrem pod šest litrů, viz spotřeby.cz. Dálková jednou dvakrát za měsíc, cca 400-450kg nákladu plus šofér, jen okresky, když spěchám 4,5-4,7, když jedu do těch 110 tak za 4litry. Myslel jsem si, že jezdím úsporně, ale moje paní stejnou trasu s plným autem za 3,7 
-
MATEJBALU
- Nováček

- Příspěvky: 11
- Registrován: 21.03.2010 18:10
Re: Spotřeba
Pekne pisete pani, mam ff1 combi 1,6 spotreba okolo 5,8 priemer poslednych 11600 km, mal som felinu 1,3 40 kw spotReba 5,5 za 80 000 km, jazdil som xsara kombi 1,6 asi 95 pejkov tak za 8 lit za tych 8 000 km,aj paSat bol kuul 1,9 tdi 77 kw asi 5,5 litr na 2100 km, audi 6 3,0 tdi okolo 220 pejkov qvatro 7,4 l na 2100 km, takze downsizing nemusim,kamos ma omegu 2,0 16v 136 pejkov okolo 8 l na 190 000 km ,sused ma fobiu htp 7 litrov a viac a ze to zakope lebo jazdi jak dedo a spotreba jak na audi ,takze tak pozdravujem fordakou.
Focus dnw 12/98, 1.6 fyda , španielska červená, cca 155 tis.km, priemerka od 5,8 do 24 l na stovku
- martasak
- Junior

- Příspěvky: 384
- Registrován: 27.04.2008 00:28
- Bydliště: Praha
Re: Spotřeba
Jenže až ti ty "starý" auta dojdou a vlezeš do novějších těžších a přidušenějších motorů např. FFII 1.6i a dalších low-end benzínů, tak už ti to tak super připadat nebude. Kolega v práci dostal Hyundai, nevím jaký, obyč 1.6, výroba 2007 a nadává, že je to žrout, jezdí za 9.
1. Všechny Diesely používají IMHO dneska downsizing, protože mají turbo (jinak by z mé 1.6ky nevydupali 80kW)
2. U dieselů jsou problémy se stále zpřísňujícími emisními normami, což se musí pak řešit pomocí DPF, ADBlue apod. EURO V je docela vostré a EURO VI ještě přitvrzuje, pokud jde o diesely, zatímco u benzínů už nezpřísňuje.
A to nemluvím o tom, co s diesely dělají krátké tratě, o tom se tu diskutovalo mnohokrát.
Takže pokud někdo jezdí značnou část ve městě, tak downsizing s benzínem by mohla být výborná volba. Ale Ford ji nenabízí a zatím ani není vidět světlo v tunelu.
1. Všechny Diesely používají IMHO dneska downsizing, protože mají turbo (jinak by z mé 1.6ky nevydupali 80kW)
2. U dieselů jsou problémy se stále zpřísňujícími emisními normami, což se musí pak řešit pomocí DPF, ADBlue apod. EURO V je docela vostré a EURO VI ještě přitvrzuje, pokud jde o diesely, zatímco u benzínů už nezpřísňuje.
A to nemluvím o tom, co s diesely dělají krátké tratě, o tom se tu diskutovalo mnohokrát.
Takže pokud někdo jezdí značnou část ve městě, tak downsizing s benzínem by mohla být výborná volba. Ale Ford ji nenabízí a zatím ani není vidět světlo v tunelu.
Ford Focus II Style, do provozu 11/2007, 1.6 TDCi 80kW, dark grey, dovoz D. Galerie .
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).
-
MATEJBALU
- Nováček

- Příspěvky: 11
- Registrován: 21.03.2010 18:10
Re: Spotřeba
Pravdepodobne potrebuje ten 1,2 tsi a 1,6 take iste mnozstvo paliva lebo maju podobny vykon,keby sa mala zmensit spotreba tak by trebalo brutalne zvysit ucinost spalovania napr lepsim palivom, technologiou spalovania. Alebo nejaky hybrid kde by nejakych 20 km tahalo len na baterie,ale zas by to bolo urcite drahe a nebol by to zaklad ,auto len na plyn tiez nieje zla volba ,mohol by byt aj vacsi objem jednoducha konstrukcia motora,cize lacne aj emisie ok. Cena tiez nieje zla a keby to vyrobcovia lepsie integrovali do aut tak by bol aj uspech 
Focus dnw 12/98, 1.6 fyda , španielska červená, cca 155 tis.km, priemerka od 5,8 do 24 l na stovku
- martasak
- Junior

- Příspěvky: 384
- Registrován: 27.04.2008 00:28
- Bydliště: Praha
Re: Spotřeba
To je ale nesmysl, různé motory mají rozdílnou účinnost na stejném palivu, to je o konstrukci motoru, a je třeba brát celé spektrum otáček, nebo alespoň to, kde se jezdí nejčastěji. I když má benzín/diesel samozřejmě své limity.MATEJBALU píše:Pravdepodobne potrebuje ten 1,2 tsi a 1,6 take iste mnozstvo paliva lebo maju podobny vykon,keby sa mala zmensit spotreba tak by trebalo brutalne zvysit ucinost spalovania napr lepsim palivom, technologiou spalovania.
to postak: ve městě IMHO 1.2TSi bude mít viditelně nižší spotřebu než klasická 1.6 (teda pokud nebudeš jezdit brzda plyn)
Ford Focus II Style, do provozu 11/2007, 1.6 TDCi 80kW, dark grey, dovoz D. Galerie .
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).
-
chillik
- Junior

- Příspěvky: 392
- Registrován: 07.05.2009 22:54
- Bydliště: Bratislava,Kosice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba
nemala by sa tu riesit spotreba hlavne nasich fofikov???....hm
-
Eidž
- Test driver

- Příspěvky: 2224
- Registrován: 20.02.2010 09:39
- Bydliště: Hradec Králové/Pardubice
Re: Spotřeba
Pravda, emisní limity jsou tvrdé, ale snad jsou pro naše dětimartasak píše:....
2. U dieselů jsou problémy se stále zpřísňujícími emisními normami, což se musí pak řešit pomocí DPF, ADBlue apod. EURO V je docela vostré a EURO VI ještě přitvrzuje, pokud jde o diesely, zatímco u benzínů už nezpřísňuje.
Hmmm, když ale kouknu na taxikáře, nemají všichni benzín.A to nemluvím o tom, co s diesely dělají krátké tratě, o tom se tu diskutovalo mnohokrát.
Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno
- Filous
- Nováček

- Příspěvky: 50
- Registrován: 01.08.2009 17:23
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba
Jak to tak pozoruji tak nase děti ještě asi ano ale jejich děti už žádné emisní limity řešit nebudou protože benzín a nafta už budou mít odzvoníno !!! Jinak dlouhodobě mám spotřebu kolem 9 litrů ale je fakt že tak 70% jezdím po městě mimo město to jde za 7 litrů ! Fofo 1.8 16V r.v 99 combi rodinný vůz a dělník !!!!
1.8 16v Ghia combi 1999
- štíreček
- Nováček

- Příspěvky: 79
- Registrován: 02.01.2010 21:46
- Bydliště: Hodonín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba
TSI bude mít nejen ve městě menší spotřebu, protože jí bude stačit nějakých 2tis ot a stále půjde za plynem. Pro takový pocit se musí atmosfér roztočit do výšin, v podstatě jde o využitelné otáčky, TSI bude využívat první dvě třetiny, pak už to nebude mít smysl, ale kdo na to bude šlapat, klidně spotřebu vytáhne na 15litrů.
S díslem ve městě nevidím velký problém, jezdí jich mraky a pořád mají větší výdrž než benzíny. Ono krátká jízda nedělá dobře žádnému motoru, nejen dieslu. Škoda jen, že ford bude plně elektrické auta dodávat jen na US trhy, patrně bude hodně drahý, alespoň se vychytají prvotní problémy, než s tím přijdou k nám. Klidně bych si ho pořídil, pokud by měl slušný dojezd a cenově by vyšel kilometr alespoň na polovinu diesla. Jenže v tom hraje velkou roli politika
S díslem ve městě nevidím velký problém, jezdí jich mraky a pořád mají větší výdrž než benzíny. Ono krátká jízda nedělá dobře žádnému motoru, nejen dieslu. Škoda jen, že ford bude plně elektrické auta dodávat jen na US trhy, patrně bude hodně drahý, alespoň se vychytají prvotní problémy, než s tím přijdou k nám. Klidně bych si ho pořídil, pokud by měl slušný dojezd a cenově by vyšel kilometr alespoň na polovinu diesla. Jenže v tom hraje velkou roli politika
- martasak
- Junior

- Příspěvky: 384
- Registrován: 27.04.2008 00:28
- Bydliště: Praha
Re: Spotřeba
Někde spočítali, že není na světě dost surovin pro výrobu tolika akumulátorů aby elektromobily výrazně nahradily současné automobily.
A proto hurá do downsizingu, abychom to paliva nespotřebovali ve neefektivních motorech. A já už ho vlastně mám, ale v naftě.
A proto hurá do downsizingu, abychom to paliva nespotřebovali ve neefektivních motorech. A já už ho vlastně mám, ale v naftě.
Ford Focus II Style, do provozu 11/2007, 1.6 TDCi 80kW, dark grey, dovoz D. Galerie .
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).
- martasak
- Junior

- Příspěvky: 384
- Registrován: 27.04.2008 00:28
- Bydliště: Praha
Re: Spotřeba
Jenže on většinou jede delší trasu a potom bere dalšího, otočít, vrací. To je jiný režim, než start - ujedu 4 km a vypnu to. Za 9 hodin to zase nastartuju a jedu zpět. Najím se a jedu 2 km do kina. Tím nemyslím sebe, ale možnou situaci.Eidž píše: Hmmm, když ale kouknu na taxikáře, nemají všichni benzín.
JInak taxikáři většinou mají motor >=1.9 diesel, bez DPF.
Ford Focus II Style, do provozu 11/2007, 1.6 TDCi 80kW, dark grey, dovoz D. Galerie .
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů


